С това, дори и с китайските киловолтампери, би трябвало да заваряваш безгрижно. Преди да го пуснеш, обаче провери всички ел. връзки. На един подобен започнаха да пушат при никакъв товар. Всичко беше хлбаво.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Захранване на заваръчни машини от генератор.
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеЧудя се ако агрегат, монофазен ,с номинал примерно 7 киловата .
И същия 7 киловата трифазен ....дали от трифазния ще отдаде същата мощност на една фаза ....че нещо не се сещам как ще стане
Коментар
-
Оказа се че 12киловатовия заема половината пикап,взех 7.5 киловатовия след проба,изобщо не се натоварва,в смисъл не си променя нищо при работа на електрожена..Казаха че 160 А ще работи и на 4 киловата техен агрегат,И този е голям ,но търпимоПоследно редактирано от Roninn; 05-10-21, 13:11.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
Коментар
-
Ако бях взел 12 KW ,на обект трябваше да го разкарваме с мотокар.
https://youtu.be/LmFVcMcI9no
Вече е на обекта и заработва пари!
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Днес дойдоха едни момци на един обект да правят соларна система....направиха около 18 квадрата метална конструкция,понеже по същото време и аз трябваше да заварявам,опънахме два удължителя от агрегата и се изчаквахме ту единия ,ту другия.
По някое време както се очакваше,се оказа че и двете машини заваряват едновременно.....Агрегата не трепва ....от 13 часа до 18:30 часа едновременно работиха две машини 180 А електрожен и 140 А телоподаващо ....агрегата не трепва ,изумен съм...колко още може да държи.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
Коментар
-
Не е много по темата. Днес взех едно Китайче с трифазен изход. Пишеше че е 3,5киловара. Трябва ми за една машина с трифазен мотор, когато няма ток да я въртя от генератора. Обаче не тръгва мотор 2,2 киловата. Пробвах компресора с мотор 1,5 киловата, завърта леко, и не може да стартира. Бормашина 1,1 се развърта трудно.
монофазните изводи работят добре. Пробвах с голям флекс всичко е добре. Китайски електрожен заварява прилично. Но ми трябва трифазен ток да извадя и да въртя мотор 2,2.
Коментар
-
Какво значи пусковия ток по три? На 220 тръгва ъглошлайф 2300 вата без грижи, а на 380 мотор 1500вата едвам се върти. Имам съмнение че на трифазен товар може би се преплитат синосоидите и честотата не е 50херца. От там не може да развърти мотора до нормални обороти.
-
На трифазен ток усещам че се товари неравномерно и волтметър играе между 300 и 400волта. Докато на монофазен се натоварва и работи равномерно.
Самото неравномерно натоварване ме кара да си мисля че има падане на оборотите и корекция, което променя честота и предполагам и синусите.
-
-
Истината при заваряване с агрегат си е заваръчният агрегат.Пробвали сме всякакви агрегатчета,но откак купих 3 броя Прамак се родихме.
Хем става за агрегат,хем заварява без грижи.
С големите щекери е и даянат на бой.
Ако не ми стигат кабелите пускам удължител и си жънем с кемпитата или с дел200 на АИГ.
Основно се заваряват колове за земни и шини за тях към стълбовете и се дрънкат по цял ден или в предната кофа на багера или по пикапи/камиони.
Освен скъсани тампони и изпаднали пружини на смукача от друсане други грижи не е имало,ама това си е от ползвателите.
Та ако има пара и нужда препоръчвам.Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Преди две седмици колега прави осветление на един булевард.Разпънал вишка горе на лампите и блокирал мотора на камиона.Съответно не може да свали вишката долу и да прибере страничните подпори.Оказа се че мотора е 3 киловата монофазен,закарах агрегата и всичко тръгна безгрижно....този от темата излезе много корав от към натоварване.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
-
Да внеса яснота по моите проблеми. Генератора явно не е 3,5 киловата. Машините ми се включват през контактите. При пуск напрежението пада малко, контактите започва да изключва и включват. Днес при директно включване си тръгват моторите.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар