Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Захранване на заваръчни машини от генератор.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Захранване на заваръчни машини от генератор.

    Както е видно от заглавието,да обсъдим генераторите които могат да захранят завъръчна машина трифазна или съответно монофазна.

    Периодично ми се налага да заваряваме на обекти без ел.захранване.Имаме китайски с реално 3-3.5 киловата мощност,не стават за заварки...

    Ползват се за други монтажни дейности
    Тая седмица пак съм на същия хал...в обекта ток ще има най рано след два месеца...в момента заради нас има 6 киловата солар...който ми храни общите монтажни нужди и обслужва слаботоковите инсталации ,мрежа,видео,охрана и някои други.

    За заваряване не става....попадна ми един чисто нов не пален агрегат.....мога да правя каквото си искам с него...бонус ми е...не ми остава време да го пробвам дали ще тръгне електрожен ....

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20210922_100402.jpg Прегледи:0 Размер:596.9 КБ ID:6776166

    Според мен няма да стане ...то затова и не съм го пробвал още,същия като нашите е,само тоя има стартер и пали като кола.Във времето сме ползвали хонди ,заварявал съм почти 2 години само от агрегати,но бяха на главбулгарстрой ,и изобщо не съм се интересувал какъв модел и колко киловата са били.

    По мои сметки под 7 киловата ,работата няма да я бъде....Хвърлил съм око на 12 киловата китаец ...някой нещо ако е пробвал да споделя.

    Имам договор с една известна фирма за техника под наем ,но предлагат наличен бензинов електрожен,не че няма да свърша работа с него,но пррдпочитам цо2 заради по финните неща,има да се заварят 50-60 дълги поцинковани гайки в различни сгради ,разни тънки шини ,рогатки за ел.осветление на стълбове и т.н

    Та какво интересно има към днешна дата...визирам китайците ,хонда,хюндай и т.н ако някой продава 2 употреба съм Ок...
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    Зависи от мощността на генератора и заваръчния апарат. Понеже продаваме и двете, при нас ако не сме сигурни, клиента носи едното за проба и ако става, купува другото. За нашите си машини знаем кое с кое работи, повечето китайци киловатите и амперите са само написано нещо на машината.

    Коментар


    • Roninn
      Roninn коментира
      Редактиране на коментар
      100-150 A мма или цо2 е предостатъчно...

  • #3
    https://www.onlinemashini.bg/cat/7/z...4ni-generatori

    Коментар


    • Roninn
      Roninn коментира
      Редактиране на коментар
      Тея, само втора употреба мога да купя.

  • #4
    Чудя се ако агрегат, монофазен ,с номинал примерно 7 киловата .

    И същия 7 киловата трифазен ....дали от трифазния ще отдаде същата мощност на една фаза ....че нещо не се сещам как ще стане
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • Ясен
      Ясен коментира
      Редактиране на коментар
      Някои го могат. Фазите от звезда към триъгълник и двете рамена заедно подкрепят третото.

  • #5
    Няма да отдаде 7 KW на едната фаза, а нещо като 2,2. Пробвал съм с инверторен генератор 2KW да заварявам с инверторно телоподаващо 160А и не се получава. Същото работи с асинхронен генератор 5KW и като хванеш дъгата, оборотите на двигателя доста падат в началото, после стабилизира и с особено мнение може да се заварява.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Roninn
      Roninn коментира
      Редактиране на коментар
      Това е добра отправна точка.Мерси.

  • #6
    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
    Чудя се ако агрегат, монофазен ,с номинал примерно 7 киловата .

    И същия 7 киловата трифазен ....дали от трифазния ще отдаде същата мощност на една фаза ....че нещо не се сещам как ще стане
    Ще ти даде приблизително 1/3
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #7
      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение

      Ще ти даде приблизително 1/3
      То е ясно,но понеже сме електротехници и четем евангелието като дявола.Питането беше продиктувано от факта че някои от агрегатите(повечето случаи)ги пишат в KW (киловати)

      Част от тях обаче,трифазните ги обявяват във KVA Киловолт ампера ,а там както знаем се смята лесно и идва заблудата...или подвеждането...за мощноста в монофазно или трифазно.
      А можеше и да са измислили с инвертор нещо....та не съм в час с генераторите на пазара в момента.

      ​​​​​​
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #8
        Не разбирам от генератори и не искам да влизам в спорове. В един генератор имаш генератор и двигател. Все си мисля, че при трифазен генератор по-преоразмерена ще е генераторната част и на една фаза ще изкара около 1/2 от трифазната мощност.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • Stbd
          Stbd коментира
          Редактиране на коментар
          Обратното е. На една фаза двигателят няма да се натовари, но генератора ще покаже наистина ли е даденитте киловати или е само подвеждане на клиента.

      • #9
        А няма ли подходящи заваръчни машинки с ДВГ. По същество трябва да е същото като генератора за 220 тока, но за друго напрежение и с друга В/А характеристика. Освен ако не е и инвертор...

        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • Roninn
          Roninn коментира
          Редактиране на коментар
          Има,но предпочитам източник на напрежение,и да включвам цо2, електрожен

      • #10
        Практически опит - еднократен, проведен в стил дявол + евангелие, когато се подготвяше жипката за Малайзия.

        Две инверторни Хонди по 2 киловата, в паралел, и двете в режим "заек" (т.е. да държат високи обороти) + 200 ампера инвертор TIG с аргон.

        Работеше.

        Ако един от генераторите биваше оставен в тих режим, нещата не ставаха.


        Ако по естествени причини инверторните генератори отпаднат от уравнението, препоръчвам да се експериментира с генератори без AVR. Няма толкова бърз AVR че да помогне, само ще пречи.

        Иначе теорията гласи че заваръчните дъги на различните методи са 10-15 волта. При 200 ампера това прави 3 киловата. С честни 4 киловата ще има достатъчно и за загубите в инвертора.

        ---

        Чувал съм слухове за заваръчни апарати на батерии. Теоретично е възможно, практически сигурно струва едни пари.

        Коментар


        • #11
          7.5 квт монофазен спокойно захранва инверторен електрожен на 200 ампера, с който топяхме 4 мм стоманени електроди. В първият момент падат леко оборотите, после стабилизира.
          I get High by going Down

          Коментар


          • #12
            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение




            Чувал съм слухове за заваръчни апарати на батерии. Теоретично е възможно, практически сигурно струва едни пари.
            Има, виждал съм го на живо.

            4800 струва.
            0осем9осем7шест0осем7едно
            Миро

            Коментар


            • welderargon
              welderargon коментира
              Редактиране на коментар
              https://soldar.bg/produkt/produkti/f...parati/ap-150/

              Едно зареждане на батерията изкарвало над 18 електрода с Ф 2.5 мм !!

            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Абе пея не пея-с тубичка бензин може да заваряваш няколко часа, а с тези 18 електрода какво по-напред ще направиш?
              Иначе сигурно е по-лека машина, няма аларма, няма я миризмата(на мен даже ми е приятна де), няма ги адски отровните за цялата планета изгорели гадове, ама аз си предпочитам бензина и толкоз.

            • Ясен
              Ясен коментира
              Редактиране на коментар
              Тия са някакви несериозни.

              Аз си представих просто батерия 12в 100Ач и тел - кеф ти флюсова, кеф ти с газ. Просто като фасул (3 релета), ще издържи 2 работни дни при 200 ампера и ще тежи... 10кг батерия.

          • #13
            Получих съобщение (обаждане) че 12 киловатовия генератор пътува утре към нас.Като дойде ще пусна снимки и мнение.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Това е сериозна машина, ама сигурно и тежи порядъчно...
              Чакам да го покажеш.
              Всъщност, ако му знаеш модела-дай го, гугъл ще каже всичко за него.

          • #14
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2021-10-04-19-39-18-107_com.mi.globalbrowser.jpg
Прегледи:1099
Размер:184.2 КБ
ID:6776683
            Това е 12 киловатовия монофазен
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2021-10-04-19-38-20-360_com.mi.globalbrowser.jpg
Прегледи:1050
Размер:163.9 КБ
ID:6776684
            9 киловатовия и същия 7.5 киловата.Цената е 3500 с ддс за 12 киловата.

            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #15
              Утре трябва да е при мен,да видим какво ще дойде.
              20 к.с мотор и 145 кг.тегло

              7 киловатовия е 100 кила,и като се замисля ....май е по практичен...има опция да избера един от двата.Да речем че утрото е по мъдро.
              Последно редактирано от Roninn; 04-10-21, 18:53.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X