Както е видно от заглавието,да обсъдим генераторите които могат да захранят завъръчна машина трифазна или съответно монофазна.
Периодично ми се налага да заваряваме на обекти без ел.захранване.Имаме китайски с реално 3-3.5 киловата мощност,не стават за заварки...
Ползват се за други монтажни дейности
Тая седмица пак съм на същия хал...в обекта ток ще има най рано след два месеца...в момента заради нас има 6 киловата солар...който ми храни общите монтажни нужди и обслужва слаботоковите инсталации ,мрежа,видео,охрана и някои други.
За заваряване не става....попадна ми един чисто нов не пален агрегат.....мога да правя каквото си искам с него...бонус ми е...не ми остава време да го пробвам дали ще тръгне електрожен ....
Според мен няма да стане ...то затова и не съм го пробвал още,същия като нашите е,само тоя има стартер и пали като кола.Във времето сме ползвали хонди ,заварявал съм почти 2 години само от агрегати,но бяха на главбулгарстрой ,и изобщо не съм се интересувал какъв модел и колко киловата са били.
По мои сметки под 7 киловата ,работата няма да я бъде....Хвърлил съм око на 12 киловата китаец ...някой нещо ако е пробвал да споделя.
Имам договор с една известна фирма за техника под наем ,но предлагат наличен бензинов електрожен,не че няма да свърша работа с него,но пррдпочитам цо2 заради по финните неща,има да се заварят 50-60 дълги поцинковани гайки в различни сгради ,разни тънки шини ,рогатки за ел.осветление на стълбове и т.н
Та какво интересно има към днешна дата...визирам китайците ,хонда,хюндай и т.н ако някой продава 2 употреба съм Ок...
Периодично ми се налага да заваряваме на обекти без ел.захранване.Имаме китайски с реално 3-3.5 киловата мощност,не стават за заварки...
Ползват се за други монтажни дейности
Тая седмица пак съм на същия хал...в обекта ток ще има най рано след два месеца...в момента заради нас има 6 киловата солар...който ми храни общите монтажни нужди и обслужва слаботоковите инсталации ,мрежа,видео,охрана и някои други.
За заваряване не става....попадна ми един чисто нов не пален агрегат.....мога да правя каквото си искам с него...бонус ми е...не ми остава време да го пробвам дали ще тръгне електрожен ....
Според мен няма да стане ...то затова и не съм го пробвал още,същия като нашите е,само тоя има стартер и пали като кола.Във времето сме ползвали хонди ,заварявал съм почти 2 години само от агрегати,но бяха на главбулгарстрой ,и изобщо не съм се интересувал какъв модел и колко киловата са били.
По мои сметки под 7 киловата ,работата няма да я бъде....Хвърлил съм око на 12 киловата китаец ...някой нещо ако е пробвал да споделя.
Имам договор с една известна фирма за техника под наем ,но предлагат наличен бензинов електрожен,не че няма да свърша работа с него,но пррдпочитам цо2 заради по финните неща,има да се заварят 50-60 дълги поцинковани гайки в различни сгради ,разни тънки шини ,рогатки за ел.осветление на стълбове и т.н
Та какво интересно има към днешна дата...визирам китайците ,хонда,хюндай и т.н ако някой продава 2 употреба съм Ок...
Коментар