Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Захранване на заваръчни машини от генератор.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От началото на седмицата работим в една гора ....няма такъв кеф...да не виждам хора....само тук там джипки ....възложителя ни даде една стара хонда,...и. ме уверява че електрожен 200 А работи без проблем..

    Хондата оригинална,стара класическа...изчистена...
    Но лека машина...пуснах малката монтажна машина DELL 145...MIG ...трудна работа....на 50 процента от мощноста някак работих цял ден...профили кутия 40х50х3 мм..

    Не ми харесва,няма добър провар,работи се бавно ...тегава работа....пуснах 210 Амперовата синергична машина ..с тел 1.2 ..изобщо не тръгва ,при допир на телта до детайла,машината се рестартира.....

    При 45 А тръгва на непрекъснат шеф....

    Генератора от тази тема е зает на друг обект
    Звъня на търговеца,имате ли този агрегат от снимката...
    -Да...имаме го
    Добре...утре ще дойда да го взема....
    -Заповядайте

    Отивам днес....и ми казват че трябва да го взема от склада...отивам в склада...нямаме такъв модел...изчерпан ...звъня на търговеца....той звъни в склада....имаме го...отивам в склада ...нямаме го

    В крайна сметка ебавате ли се....настава суматоха...оказва се че имат 7.5 киловата но не модела който точно ,ясно и със снимка и линк от техния сайт съм пратил.....след час звъни търговеца и казва,имаме го но е със 100 лв по скъп от цената обявена на сайта...добре ще го преглътна,давай го...

    Вадят съвсем друг модел...почва да ми писва....

    В режим на да ви е*@ пед@@@@@@е ,отидох на друго място и купих 8 киловата инверторен агрегат....

    Агрегат като агрегат, напрежението наистина кове ...237 волта и не мърда нито волт на никъде в нито един момент на заваряване ....

    За сега го пробвах със малка машина,утре ще си покаже на по голяма мощност как се държи.....

    Пали лесно,заредих го с масло,и бензин ,дръпнах и запали все едно е работил до преди малко....

    Стартера работи ,добре....първоначално реших че акумулатора не е зареден и не тръгва на стартер ....

    Обаче се оказа че трябва да задържа ключа две секунди и след като го пусна,след още две секунди пали сам.....

    Та не виждам за сега ,в какво се изразява предимството на 8 киловата инверторен пред 7.5 киловата стандартен агрегат ....

    Освен че е по тих....има голямо гърне ....друго не виждам като разлика ,стария е нещо към 90 кила,инверторния е към 80 кг грубо....
    ​​​​​
    ​​​
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      пед@си сър - такива са българските "търговци" в големия си процент...........ъъъъъ както и автомонтьорите, както и много други, а пък докторите попиват от тях и после - що е бозЪ.........

  • #32
    А сигурно ли е, че Хондата е 7,5 kW? И сигурно ли е, че е Honda? Питам, защото в сервиза ни често носят разни Honda, които освен, че не са такава са най-долни ментета с лепенки на Honda и силно завишени параметри, например номинала с 2,5, а пише 6 kW. За 7,5 номинал трябва поне 15 HP мотор, нещо от рода на 420 - 450 см3. Иначе за заваръчен апарат няма значение инвертор или не. Инвертора има предимства и недостатъци, но ти ги знаеш.

    Коментар


    • Roninn
      Roninn коментира
      Редактиране на коментар
      Хондата е сигурно че е оригинална,но според мен ,чисто субективно е 3-3.5 киловата....

      Това за този който ни даде възложителя...

      Новия е 8 киловата ....

      Днес работи почти целия ден,имах една туба 9 литра бензин,налях цялата ...някъде към 15 часа следобед ,бензина свърши ....

      Мени оборотите според натоварването ,не отчитам промени в работата на заваръчната машина ....тоест работи равно и равномерно...

      Мотора е 17 конски сили ...събира 25 литра бензин. Върши работа....доволен съм.

  • #33
    Заваръчен апарат под 10кв е говно и половина за отговорна работа.
    Аз отдавна спрях да се мъча и ползвам 50кв дизел като дойде време за заварки на терен.
    Младежите не реват за проблеми с тока и три аргонови апарата с водно да бачкат барабар с флексове и каквото още е нужно.
    Ама ползвам щото има.
    Колегите аварийци са а 12.5 мисля агрегати хонди,но работят на електрод и нямат оплакване,а и на снимки всичко излиза добре.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • #34
      В момента ремонтирам заваръчна машина работила с някакъв генератор. И не е единичен случай.
      Обикновено препоръчвам да се използват генератори с мощност поне 50% над очакваната консумирана такава.
      Поради спецификата на консумация на инверторните заваръчни машини.

      Конкретно за инверторен генератор - не виждам нито една причина да си купиш такъв за заваръчни цели.
      Виж против имам...
      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • #35
        Като изключим усложнението и оскъпяването, инвертор в генератор би трябвало да носи само ползи...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #36
          Мне, и негативи, особено като се окоти и разбереш, че една платка ще дойде след месец и че струва 1200 лв. Иначе са хубави, да.

          Коментар


          • #37
            Потенциалните ползи от инвертор са повече от негативите.

            Нека погледнем друг сценарий - "дървен" класически генератор, който при рязко отпадане на товара дава един хубав овършут на напрежението в изхода си, и половината техника след него става "за нова платка".
            Това по-добре ли е, и по-евтино ли е?
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #38
              Е не е де.
              Затова вариантите са два.
              Или заваръчен агрегат над 10кв и нагоре в зависимост какво ще се заварява и при положение,че говорим за електрод.
              Или читав инвертор пак над 10кв и нагоре пак поради споменатата от теб причина.
              Остави гърменето на платките след клатенето на напрежението.Проблема е че при запалване на електрода имаш още по голямо клатене при ниска мощност на генератора и заварките на тръби леееко не излизат.И всяко клатене иска пилене че остават и пори и…абе за конструкции иди дойде ще се направят ама опре ли ножа до кокала се иска правилната техника
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • #39
                Според мен ползите от инвертора са:
                - стабилно изходно напрежение и честота при всякакви режими на работа
                - оптимален режим на работа на ДВГ при текущото натоварване (при класическите генератори ДВГ работи на фиксирани обороти)
                - възможност цялата мощност да се използва монофазно (не знам дали има такава екстра, но технически не е проблем да се реализира)
                - възможност за ограничесни по ток, мощност и какво ли не още
                - куп други за които не се сещам в момента...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #40
                  Резултати от практиката - дизелов генератор 16кв . Трифазен. Работи се с електрод. Заваряват се конструкции подлежащи на контрол за част от тях ренгенов.
                  Никакви проблеми с генератор, три броя заваръчни инвертори, качество на заваряване.
                  Генератора НЕ е инверторен, за щастие, че на мен се пада обслужване и ремонт на тази галимация от-до.
                  Говорим за МНОГО работа през годините!

                  Толкова за използване в реални условия на подобен род техника.
                  Пък на теория на кой колко му става и какъв овършут ще има, е друга тема за ракия и маса
                  Панайот Бърдарски
                  0887 60 77 22

                  Коментар


                  • #41
                    Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                    Проблема е че при запалване на електрода имаш още по голямо клатене при ниска мощност на генератора и заварките на тръби леееко не излизат.
                    Затова писах 50% поне над очакваната консумирана мощност.
                    При монофазни машини с PFC, може и по-малък запас, поради "правилното" натоварване на генератора

                    Панайот Бърдарски
                    0887 60 77 22

                    Коментар


                    • #42
                      Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение
                      ...Толкова за използване в реални условия на подобен род техника.
                      Пък на теория на кой колко му става и какъв овършут ще има, е друга тема за ракия и маса
                      А, отзивите за последното не са един и два: Рязах с флекса, спрях и той повече не тръгна.
                      Пробивах с бормашината, спрях и тя изгоря.

                      Но все тая. Каквото имах да кажа по темата го казах. Натам СССП (секи сам си преценя).
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X