От началото на седмицата работим в една гора ....няма такъв кеф...да не виждам хора....само тук там джипки ....възложителя ни даде една стара хонда,...и. ме уверява че електрожен 200 А работи без проблем..
Хондата оригинална,стара класическа...изчистена...
Но лека машина...пуснах малката монтажна машина DELL 145...MIG ...трудна работа....на 50 процента от мощноста някак работих цял ден...профили кутия 40х50х3 мм..
Не ми харесва,няма добър провар,работи се бавно ...тегава работа....пуснах 210 Амперовата синергична машина ..с тел 1.2 ..изобщо не тръгва ,при допир на телта до детайла,машината се рестартира.....
При 45 А тръгва на непрекъснат шеф....
Генератора от тази тема е зает на друг обект
Звъня на търговеца,имате ли този агрегат от снимката...
-Да...имаме го
Добре...утре ще дойда да го взема....
-Заповядайте
Отивам днес....и ми казват че трябва да го взема от склада...отивам в склада...нямаме такъв модел...изчерпан ...звъня на търговеца....той звъни в склада....имаме го...отивам в склада ...нямаме го
В крайна сметка ебавате ли се....настава суматоха...оказва се че имат 7.5 киловата но не модела който точно ,ясно и със снимка и линк от техния сайт съм пратил.....след час звъни търговеца и казва,имаме го но е със 100 лв по скъп от цената обявена на сайта...добре ще го преглътна,давай го...
Вадят съвсем друг модел...почва да ми писва....
В режим на да ви е*@ пед@@@@@@е ,отидох на друго място и купих 8 киловата инверторен агрегат....
Агрегат като агрегат, напрежението наистина кове ...237 волта и не мърда нито волт на никъде в нито един момент на заваряване ....
За сега го пробвах със малка машина,утре ще си покаже на по голяма мощност как се държи.....
Пали лесно,заредих го с масло,и бензин ,дръпнах и запали все едно е работил до преди малко....
Стартера работи ,добре....първоначално реших че акумулатора не е зареден и не тръгва на стартер ....
Обаче се оказа че трябва да задържа ключа две секунди и след като го пусна,след още две секунди пали сам.....
Та не виждам за сега ,в какво се изразява предимството на 8 киловата инверторен пред 7.5 киловата стандартен агрегат ....
Освен че е по тих....има голямо гърне ....друго не виждам като разлика ,стария е нещо към 90 кила,инверторния е към 80 кг грубо....
Хондата оригинална,стара класическа...изчистена...
Но лека машина...пуснах малката монтажна машина DELL 145...MIG ...трудна работа....на 50 процента от мощноста някак работих цял ден...профили кутия 40х50х3 мм..
Не ми харесва,няма добър провар,работи се бавно ...тегава работа....пуснах 210 Амперовата синергична машина ..с тел 1.2 ..изобщо не тръгва ,при допир на телта до детайла,машината се рестартира.....
При 45 А тръгва на непрекъснат шеф....
Генератора от тази тема е зает на друг обект
Звъня на търговеца,имате ли този агрегат от снимката...
-Да...имаме го
Добре...утре ще дойда да го взема....
-Заповядайте
Отивам днес....и ми казват че трябва да го взема от склада...отивам в склада...нямаме такъв модел...изчерпан ...звъня на търговеца....той звъни в склада....имаме го...отивам в склада ...нямаме го
В крайна сметка ебавате ли се....настава суматоха...оказва се че имат 7.5 киловата но не модела който точно ,ясно и със снимка и линк от техния сайт съм пратил.....след час звъни търговеца и казва,имаме го но е със 100 лв по скъп от цената обявена на сайта...добре ще го преглътна,давай го...
Вадят съвсем друг модел...почва да ми писва....
В режим на да ви е*@ пед@@@@@@е ,отидох на друго място и купих 8 киловата инверторен агрегат....
Агрегат като агрегат, напрежението наистина кове ...237 волта и не мърда нито волт на никъде в нито един момент на заваряване ....
За сега го пробвах със малка машина,утре ще си покаже на по голяма мощност как се държи.....
Пали лесно,заредих го с масло,и бензин ,дръпнах и запали все едно е работил до преди малко....
Стартера работи ,добре....първоначално реших че акумулатора не е зареден и не тръгва на стартер ....
Обаче се оказа че трябва да задържа ключа две секунди и след като го пусна,след още две секунди пали сам.....
Та не виждам за сега ,в какво се изразява предимството на 8 киловата инверторен пред 7.5 киловата стандартен агрегат ....
Освен че е по тих....има голямо гърне ....друго не виждам като разлика ,стария е нещо към 90 кила,инверторния е към 80 кг грубо....
Коментар