Разгледах инструкцията за експлоатация на GYS 208...http://www.gys.fr/pdf/manual/ru/011823.pdf дават тези параметри за ПВ! Които лично на мен хич не ми харесват!!За DC ПВ то ,горе-долу бива !Но за AC -13% на 200 Ам. е твърде слабо!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на ВИГ/TIG
Свий
X
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеСега сетИ ли се що е толкоз лека?
Ако вътре са пльоснали същите керамични платки, на които проблема им са именно циклите топло-студено, тоест при работа под по-сериозни товари, айде нЕма нужда!Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
-
Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
Това предположение ли е? Много си категоричен за предположение.
Точно при машините на GYS, които съм гледал, транзисторите са малки (примерно 3 пъти по-малки от на китайаска машина), запоени са на керамична платка и се охлаждат през нея (китайските са или директно върху алуминиев радиатор, или през тънък термопроводим изолатор) към радиатора. За капак при тая постановка са и трудно ремонтируеми. Това не са предположения, а пряк личен опит.
В една заваръчна машина греят транзистори, диоди и траф. И докато на при трафа циклите топло-студено не са чак такъв проблем, то при транзистори и диоди са - кристала се изморява (получават се пукнатини), самия корпус също (пак пукнатини и в крайна сметка престава да е херметичен), наблюдава се и отлепване на кристала от подложката.
Машина може да се направи по-лека или с по-добра схемотехника и елементи, или с пестене откъм радиатори и обем на трафа, като границата между повреждаща се машина и такава, работеща дълго време, е доста тънка и въпреки всичките предпроизводствени тестове много често се случва да се прекрачи, като с конкретния пример с GYS, при който повредите преди няклко години бяха масови.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Машина с много ампери и ниско ПВ, значи изнасилена електроника, еднозначно. Няма да видиш индустриална машина, сложена на място, на което да работи близо до лимита си, а ПВ-то при тоя клас машини рядко е под 40% на максимален ток, по-често 60 и повече.
Виждал съм такива машини работещи постоянно на максималния си ток също да дават фира. А както знаем ремонта на такива машини не е никак евтин!https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc
Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.
Коментар
-
Хубаво, ама конкретните обсъждани са с 20 на максимален и 60 на под половината си ток. Това хипер light-duty машина и затова е лека и компактна.
И не, не съдя по китайски. ,Industrial grade машини има и на 100% ПВ. Тежат тройно, струват петорно, и където работят ако спрат, щетите са такива че на техен фон петорната цена на машината е едно нищо.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от freon12 Преглед на мнениеАз избрах това...
Липсва педал, но ми се досвидяха още 800 кинта.
Не знам дали не може да се ползва по-евтин от друга машина.Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
-
Първоначално публикуван от freon12 Преглед на мнениеАз избрах това...
Липсва педал, но ми се досвидяха още 800 кинта.
Не знам дали не може да се ползва по-евтин от друга машина.
По принцип марковите апарати са със специфични само за тях бренери а понякога дори и консумативи.Затова не мисля че е добре да рискуваш със друг педал ,освен ако не си наясно с пиновете на буксата, която също е специфична и е само за Кемппи.Гледах един руснак си беше извел педал едновременно с ръкохватката, т.е. от буксата на бренера си пускаш два кабела до педала, които може да си направиш дори и сам ,няма нищо сложно.Последно редактирано от welderargon; 04-04-20, 17:27.https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc
Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.
Коментар
-
Той искаше да каже, че правене на експерименти по буксата на скъп апарат е кофти работа.
Ако се намери упътване за съответните пинове...Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
-
Кольо, с мултицет може да се намерят пиновете на буксата на бренера. На педала, поне аз не виждам как ще стане без съществуващ педал. Буксата на педала и дистанционното управление е различна от тази на бренера.https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc
Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар