Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на ВИГ/TIG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Разгледах инструкцията за експлоатация на GYS 208...http://www.gys.fr/pdf/manual/ru/011823.pdf дават тези параметри за ПВ! Натиснете снимката за да я уголемите  Име:GYS .png Прегледи:0 Размер:183.1 КБ ID:6562702 Които лично на мен хич не ми харесват!!За DC ПВ то ,горе-долу бива !Но за AC -13% на 200 Ам. е твърде слабо!
    https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
    https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

    Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

    Коментар


    • #17
      Сега сетИ ли се що е толкоз лека?

      Ако вътре са пльоснали същите керамични платки, на които проблема им са именно циклите топло-студено, тоест при работа под по-сериозни товари, айде нЕма нужда!
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Сега сетИ ли се що е толкоз лека?

        Ако вътре са пльоснали същите керамични платки, на които проблема им са именно циклите топло-студено, тоест при работа под по-сериозни товари, айде нЕма нужда!
        Това предположение ли е? Много си категоричен за предположение.
        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение

          Това предположение ли е? Много си категоричен за предположение.
          Машина с много ампери и ниско ПВ, значи изнасилена електроника, еднозначно. Няма да видиш индустриална машина, сложена на място, на което да работи близо до лимита си, а ПВ-то при тоя клас машини рядко е под 40% на максимален ток, по-често 60 и повече.

          Точно при машините на GYS, които съм гледал, транзисторите са малки (примерно 3 пъти по-малки от на китайаска машина), запоени са на керамична платка и се охлаждат през нея (китайските са или директно върху алуминиев радиатор, или през тънък термопроводим изолатор) към радиатора. За капак при тая постановка са и трудно ремонтируеми. Това не са предположения, а пряк личен опит.

          В една заваръчна машина греят транзистори, диоди и траф. И докато на при трафа циклите топло-студено не са чак такъв проблем, то при транзистори и диоди са - кристала се изморява (получават се пукнатини), самия корпус също (пак пукнатини и в крайна сметка престава да е херметичен), наблюдава се и отлепване на кристала от подложката.

          Машина може да се направи по-лека или с по-добра схемотехника и елементи, или с пестене откъм радиатори и обем на трафа, като границата между повреждаща се машина и такава, работеща дълго време, е доста тънка и въпреки всичките предпроизводствени тестове много често се случва да се прекрачи, като с конкретния пример с GYS, при който повредите преди няклко години бяха масови.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

            Машина с много ампери и ниско ПВ, значи изнасилена електроника, еднозначно. Няма да видиш индустриална машина, сложена на място, на което да работи близо до лимита си, а ПВ-то при тоя клас машини рядко е под 40% на максимален ток, по-често 60 и повече.
            Тоя извод най вероятно си го извадил от китайските индустриални машини! Почти всички машини на водещи марки като Кемппи и Фрониус и т.н., са с ПВ не по голямо от 35-40% на максимален ток. Като идеята вероятно е да си купиш подходящата за бизнеса машина.
            ​Виждал съм такива машини работещи постоянно на максималния си ток също да дават фира. А както знаем ремонта на такива машини не е никак евтин!
            https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
            https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

            Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

            Коментар


            • #21
              Хубаво, ама конкретните обсъждани са с 20 на максимален и 60 на под половината си ток. Това хипер light-duty машина и затова е лека и компактна.

              И не, не съдя по китайски. ,Industrial grade машини има и на 100% ПВ. Тежат тройно, струват петорно, и където работят ако спрат, щетите са такива че на техен фон петорната цена на машината е едно нищо.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #22
                Аз избрах това...
                Липсва педал, но ми се досвидяха още 800 кинта.
                Не знам дали не може да се ползва по-евтин от друга машина.
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от freon12; 28-03-20, 12:20.

                Коментар


                • #23
                  Добре си избрал.

                  Милион безаварийни!
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от freon12 Преглед на мнение
                    Аз избрах това...
                    Липсва педал, но ми се досвидяха още 800 кинта.
                    Не знам дали не може да се ползва по-евтин от друга машина.
                    Поздравления и благодаря за снимките. Не бях си виждал апарата от вътре .
                    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от freon12 Преглед на мнение
                      Аз избрах това...
                      Липсва педал, но ми се досвидяха още 800 кинта.
                      Не знам дали не може да се ползва по-евтин от друга машина.
                      Техниката е върха!Честито, със здраве да си я ползваш!
                      По принцип марковите апарати са със специфични само за тях бренери а понякога дори и консумативи.Затова не мисля че е добре да рискуваш със друг педал ,освен ако не си наясно с пиновете на буксата, която също е специфична и е само за Кемппи.Гледах един руснак си беше извел педал едновременно с ръкохватката, т.е. от буксата на бренера си пускаш два кабела до педала, които може да си направиш дори и сам ,няма нищо сложно.
                      Последно редактирано от welderargon; 04-04-20, 16:27.
                      https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
                      https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

                      Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

                      Коментар


                      • #26
                        Ако педала е прост бутон няма смисъл да се дават много пари за него, слагаш си една букса към пиновете на шланга и си връзваш какъвто педал намериш .
                        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                        Коментар


                        • #27
                          Той искаше да каже, че правене на експерименти по буксата на скъп апарат е кофти работа.
                          Ако се намери упътване за съответните пинове...
                          Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                          Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                          Коментар


                          • Кольо
                            Кольо коментира
                            Редактиране на коментар
                            С един обикновен мултицет с пищялка е елементарно да се намерят пиновете за педала...

                            Иначе честито на колегата. Истинска марка, от най-истинските броят се на пръсти такива.
                            И аз искам такава заварячка, ама си карам със старата машина от ДЕЛ. Не, че е лоша де, ама марковото си е марково.

                        • #28
                          Всички Виг шлангове на Kemppi със седем полюсна букса,имат фабрично заложена опция(окабеляване) за реглаж на ампеража през бренера. Теоритично може да се върже педал на буксата на бренера,без да се пипа нищо по самия токоизточник.
                          Kawasaki Klr 600 '91

                          Коментар


                          • #29
                            Кольо, с мултицет може да се намерят пиновете на буксата на бренера. На педала, поне аз не виждам как ще стане без съществуващ педал. Буксата на педала и дистанционното управление е различна от тази на бренера.
                            https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
                            https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

                            Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

                            Коментар


                            • Кольо
                              Кольо коментира
                              Редактиране на коментар
                              Грешно съм го написал.
                              С мултицета се намират кои пинове са за бутона на ръкохватката и от съответстващите им кабели се вади извод за педал.

                              Или говорим за различни неща, и всеки си мисли за своето, и спорим излишно.
                              Не, че сега има спор де, просто си приказваме през клавиатурата.

                          • #30
                            Спор няма и не е нужно да има. Просто беше необходимо да си изясним нещата. Явно за едно и също"говрим".
                            https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
                            https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

                            Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X