Разгледах инструкцията за експлоатация на GYS 208...http://www.gys.fr/pdf/manual/ru/011823.pdf дават тези параметри за ПВ!
Които лично на мен хич не ми харесват!!За DC ПВ то ,горе-долу бива !Но за AC -13% на 200 Ам. е твърде слабо!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на ВИГ/TIG
Свий
X
-
Това предположение ли е? Много си категоричен за предположение.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеСега сетИ ли се що е толкоз лека?
Ако вътре са пльоснали същите керамични платки, на които проблема им са именно циклите топло-студено, тоест при работа под по-сериозни товари, айде нЕма нужда!Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
-
Машина с много ампери и ниско ПВ, значи изнасилена електроника, еднозначно. Няма да видиш индустриална машина, сложена на място, на което да работи близо до лимита си, а ПВ-то при тоя клас машини рядко е под 40% на максимален ток, по-често 60 и повече.Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
Това предположение ли е? Много си категоричен за предположение.
Точно при машините на GYS, които съм гледал, транзисторите са малки (примерно 3 пъти по-малки от на китайаска машина), запоени са на керамична платка и се охлаждат през нея (китайските са или директно върху алуминиев радиатор, или през тънък термопроводим изолатор) към радиатора. За капак при тая постановка са и трудно ремонтируеми. Това не са предположения, а пряк личен опит.
В една заваръчна машина греят транзистори, диоди и траф. И докато на при трафа циклите топло-студено не са чак такъв проблем, то при транзистори и диоди са - кристала се изморява (получават се пукнатини), самия корпус също (пак пукнатини и в крайна сметка престава да е херметичен), наблюдава се и отлепване на кристала от подложката.
Машина може да се направи по-лека или с по-добра схемотехника и елементи, или с пестене откъм радиатори и обем на трафа, като границата между повреждаща се машина и такава, работеща дълго време, е доста тънка и въпреки всичките предпроизводствени тестове много често се случва да се прекрачи, като с конкретния пример с GYS, при който повредите преди няклко години бяха масови.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Тоя извод най вероятно си го извадил от китайските индустриални машини! Почти всички машини на водещи марки като Кемппи и Фрониус и т.н., са с ПВ не по голямо от 35-40% на максимален ток. Като идеята вероятно е да си купиш подходящата за бизнеса машина.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Машина с много ампери и ниско ПВ, значи изнасилена електроника, еднозначно. Няма да видиш индустриална машина, сложена на място, на което да работи близо до лимита си, а ПВ-то при тоя клас машини рядко е под 40% на максимален ток, по-често 60 и повече.
Виждал съм такива машини работещи постоянно на максималния си ток също да дават фира. А както знаем ремонта на такива машини не е никак евтин!https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc
Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.
Коментар
-
Хубаво, ама конкретните обсъждани са с 20 на максимален и 60 на под половината си ток. Това хипер light-duty машина и затова е лека и компактна.
И не, не съдя по китайски. ,Industrial grade машини има и на 100% ПВ. Тежат тройно, струват петорно, и където работят ако спрат, щетите са такива че на техен фон петорната цена на машината е едно нищо.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Поздравления и благодаря за снимките. Не бях си виждал апарата от вътреПървоначално публикуван от freon12 Преглед на мнениеАз избрах това...
Липсва педал, но ми се досвидяха още 800 кинта.
Не знам дали не може да се ползва по-евтин от друга машина.
.
Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
-
Техниката е върха!Честито, със здраве да си я ползваш!Първоначално публикуван от freon12 Преглед на мнениеАз избрах това...
Липсва педал, но ми се досвидяха още 800 кинта.
Не знам дали не може да се ползва по-евтин от друга машина.
По принцип марковите апарати са със специфични само за тях бренери а понякога дори и консумативи.Затова не мисля че е добре да рискуваш със друг педал ,освен ако не си наясно с пиновете на буксата, която също е специфична и е само за Кемппи.Гледах един руснак си беше извел педал едновременно с ръкохватката, т.е. от буксата на бренера си пускаш два кабела до педала, които може да си направиш дори и сам ,няма нищо сложно.Последно редактирано от welderargon; 04-04-20, 17:27.https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc
Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.
Коментар
-
Той искаше да каже, че правене на експерименти по буксата на скъп апарат е кофти работа.
Ако се намери упътване за съответните пинове...Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар
-
Кольо, с мултицет може да се намерят пиновете на буксата на бренера. На педала, поне аз не виждам как ще стане без съществуващ педал. Буксата на педала и дистанционното управление е различна от тази на бренера.https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc
Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар