Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

    Къде ги тия джипове по 20000лв. в магазина? Горе-долу толкова ми струваше fabia-та като нова. Да уточня че говоря за нещо като TLC150, да речем. Цените на такъв клас возило започват откъм 60-80 бинки.

    Мога да му взема няколко пъти по 2500, ама не е там работата. Говорим за порядъци - едните съизмерими със средностатистичека месечна заплата, другите с няколко годишна такава.

    Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
    П.П. Аз не бих се разделил с трансформаторните машини просто за да си купя един инвертор.


    Като оставим кинтите настрана, посочи ми една единствена причина да не го направиш?
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

      За момента много хора са доволни от Дачия Дъстер. Бях в чужбина преди около месец и се предлага под марката рено дъстер. Цената тука с екстри е за около 25 000лв, но да не спамим темата

      Относно причината да не се разделя със старите трансформатори е че са надеждни, не се налага всеки ден да го ползвам, а веднъж-два пъти в месеца. На количка ми е сложен и е направен с изправителни диоди. Където ми трябва в двора се дръпва количката и си свършвам работата. Направил съм си кабелите по 5м маса и 6,5м на ръкохватката. За мене няма смисъл да си вземам инвертор, при положение че не го ползвам всеки ден и да ми се налага да го мъкна на гръб. За последните 2-3 години не помня да съм го вдигал, само с количката се дръпва без усилие.

      Коментар


      • #33
        От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

        Дачия Дъстер е всичко друго, но не и джип. То и никога не е претендирало за такова. (то и новото Nissan terrano е същото, ама с други ламарини). Даже не е близо. Спрямо тераното, след втората премината дупка в гората, ако изобщо се движи (обърни внимание на щангичките по задното окачване например), ще са и изпаднали половината пластмаси, а останалите ще се веят. Това имах предвид под "близо" до тераното като възможности. Тераното е що-годе 90-ка. 120-ката и 150-ката са наследниците, с рама и всичко там както си му е реда. Към момента освен 150, нящо такова е Pathfinder, 4-runner, Hilux и от сорта. Друго на европейския пазар май-май няма. Виж на тия от колко им започват цените, и после пак ще си говорим.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

          даже и 100 лева няма да му дадат на скраб. Колегата иска съвет за ремонт и диагностика, а не колко е цената на металите в пунктовете.
          Ремонта въобще няма да е скъп, ако това е българско производство. Щом са си направили труда да сложат двигател от чистачки на Лада и евроконектор, може да се предположи че са си свършили работата и вътре както трябва. За сравнвение обърнете внимание какви са двигателчетата на новите телоподаващи, като усучиш малко шланга и телта спира, на кесетофона ми двигателя е по голям и по-мощен.
          Аз също имам вече непотребни ТЕфИ и Кракра електрожени и един от първите от които съм си правил сам през далечната 90 година - работещи - никога няма да ги върна за скраб, нищо че повече може и да не ги ползвам и подкрепям напълно колегата Димич87.
          Това не важи само за джипове и зав. техника а за всичко произведено що годе добре в БЪЛГАРИЯ.
          Нека в Дел като го оправят да споделят каква е била повредата, ако въобще има такава, ще е по интересно за форумците отколкото да се обеснява кой джип е по по-най.
          Поздрави

          Коментар


          • #35
            От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

            Не знам изобщо защо възниква този спор след като колегата не е поставял въпрос за бракуване на горепосочената машина а просто иска съвет за ремонт и диагностика! Аз не виждам никакъв проблем при възстановяване на нормалната работа на машината тя да не бъде използвана и за напред !
            Днес се посъветвах със специалист за евентуална повреда -каза ми че общо взето най-честата и най вероятна повреда са кондензаторите!Така че ако всичко при проверката на консумативите се окаже в ред ,то най напред търсенето на проблема трябва да започне именно от кондензаторите!
            https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
            https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

            Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

            Коментар


            • #36
              От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

              Първоначално публикуван от welderargon Преглед на мнение
              Не знам изобщо защо възниква този спор след като колегата не е поставял въпрос за бракуване на горепосочената машина а просто иска съвет за ремонт и диагностика! Аз не виждам никакъв проблем при възстановяване на нормалната работа на машината тя да не бъде използвана и за напред !
              Днес се посъветвах със специалист за евентуална повреда -каза ми че общо взето най-честата и най вероятна повреда са кондензаторите!Така че ако всичко при проверката на консумативите се окаже в ред ,то най напред търсенето на проблема трябва да започне именно от кондензаторите!
              Еми и аз не знам. Виж ми поста - точка 1 е да си провери кондензаторите, точка 2 - диодите. Точка 3 - еми всеки си преценява - просто му предложих вариант, от който със сигурност ще е доволен. Няма да е нито първия, нито последния който заради мои приказки си е купил инвертор. Недоволен или върнал се до сега на трансформаторни машини - няма. Няма да е и нито първия, нито последния, който не си е купил. Заваръчна техника аз не продавам - избора си го прави всеки за себе си.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

                Не съм искал да изглежда като лично заяждане към колегата Спарки, лично на мен ми е болно каквато и да е техника да заминава за претопяване.
                Пожелавам на колегата да си купи някога инверторно телоподаващо или комбо, но и да си оправи това. 100 - 150 лв. от пункта няма да му решат проблемите въобще.

                Коментар


                • #38
                  От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

                  И на мене сърце ми не даде да развия за вторични стария ми правен електрожен . Подритвах го няколко години из работата и накрая го подарих на един приятел . Човека я завари нещо на село един два пъти в годината я не . Та сега поне като му се наложи не ходи по съседи и приятели и ме споменава с добро .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #39
                    От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

                    Да събудя темата.Днес остана време и направихме ревизия на машинката.Диоди изправни,кондензатори тоже.Обаче към диодите има един така да го нарека "реостат" -който беше с откъснат кабел.Нямам снимка да покажа какво е точно да ми кажете баш как се казва и какво прави.Презапоих го и воала за сега всичко е в нормите.Има нужда от смяна на газта,че в момента не е ясно какво има в бутилката и доста пръски прави,но поне вече заварява.Като сменя газа и си взема нови дюзи и спрей ще пусна някоя снимка на заварени детайли.
                    Няма страшно в умирачката...
                    Страшното е да си жив!...

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X