Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

    Проверка ще направя при първа възможност на всичко което аз мога да проверя.
    Относно мнението ти sparky и по специално подточка три то аз знам какво да си купя,но първо нямам парите и второ нямам нуждата.
    Уреда е както се вижда за домашна употреба и ще се ползва именно за такава.
    Просто имам някой идеи за направа на фитнес уреди например,лири за баня и разни други такива,а пък електрожена не е за тая работа.
    Ще почна по канален ред прочистване,смяна консумативи(дюза и газ),основен преглед на компонентите доколкото им разбирам пък ще видим.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • #17
      От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

      Мисля, че грешиш. Точно електрожена е за тая работа, особено ако имаш намерение да "заварваш" дебелички железа.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #18
        От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

        Аз дебелите имам с какво да заварявам тънките нямам.Как и да е като направя проверката ще пиша пак.Благодаря отново на отзовалите се.
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • #19
          От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

          Не мисля че електрожена не не може да заварява тънки железа. Има електроди 1,6мм и съм заварявал ламарина 0,6мм и то с моя домашно правен електрожен, на който нормално 3,25 електроди му идват пак тънки. Обаче слагам на масата едно парче от реотан за пещ и си ригулирам тока както искам. Вземах си миналата година изправителни диоди и сега започнах да ползвам успешно и базични електроди. Малко трудно докато се науча и трудно се палят, но работя. Всичко е до желание.

          Коментар


          • #20
            От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

            Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
            Не мисля че електрожена не не може да заварява тънки железа. Има електроди 1,6мм и съм заварявал ламарина 0,6мм и то с моя домашно правен електрожен, на който нормално 3,25 електроди му идват пак тънки. Обаче слагам на масата едно парче от реотан за пещ и си ригулирам тока както искам. Вземах си миналата година изправителни диоди и сега започнах да ползвам успешно и базични електроди. Малко трудно докато се науча и трудно се палят, но работя. Всичко е до желание.
            Би ли обяснил как се намаля ампеража с тия реотани, аз се чудя как се намаля под 40-50 ампера на евтините електрожени, после сигурно ще се чудя как се пали дъгата, но за сега ми е интересно как се намаля тока?
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #21
              От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

              Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
              Ще почна по канален ред прочистване,смяна консумативи(дюза и газ),основен преглед на компонентите доколкото им разбирам пък ще видим.
              Прегледай добре бренера и горелката! Снимката не е много ясна но като че ли ме се струва че тази горелка е прегрявана!Смени задължително контактната дюза ,тя би трябвало да е някоя от този вид :


              Извади , прегледай и почисти водещата спирала ,ако е посиняла в участъка към ръкохваткта -това не е добре !Прегледай изолатора на газовта дюза ,между двете дюзи НЕ трябва да има контакт !По време работа не трябва да се появява ел. дъга между газовата дюза и детайла!
              Провери натиска на ролките върху тела.
              Засега това се сещам,като важно.
              Последно редактирано от welderargon; 30-06-14, 21:29.
              https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
              https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

              Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

              Коментар


              • #22
                От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

                Ето го моят резистор за безстепенно регулиране.Направих го от 5мм кантал.На изходния болт се връзва кабела с ръкохватката,а кабела идващ от електрожена го защипвам с една щипка тип "маса" направо върху канталовата бобина.Местейки щипката по бобината съпротивлението се променя и по този начин имам всички възможни амперажи между степените на електрожена.Така се променя само тока,а не напрежението и електродите си палят нормално,не се притеснявайте.Надлъжните пръчки около бобината са изолатори и на тях спокойно се подпира защипаната върху бобината щипка,без да има опасност да висне и да допре до детайла или заваръчния плот.Много полезна екстра към трансформаторен електрожен,който е на степени.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo0241.jpg
Прегледи:1
Размер:121.9 КБ
ID:5596533

                Коментар


                • #23
                  От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

                  Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                  Не мисля че електрожена не не може да заварява тънки железа. Има електроди 1,6мм и съм заварявал ламарина 0,6мм и то с моя домашно правен електрожен, на който нормално 3,25 електроди му идват пак тънки. Обаче слагам на масата едно парче от реотан за пещ и си ригулирам тока както искам. Вземах си миналата година изправителни диоди и сега започнах да ползвам успешно и базични електроди. Малко трудно докато се науча и трудно се палят, но работя. Всичко е до желание.
                  То е като в оня виц "И тате може, ама козата си сака пръч".

                  С телоподаващо с тел 0.6 се заварява ламарина 0.25, при това красиво, без шупли, без дупки, без шлака, ако е с коргон и без пръски. Да мъчиш електрожен на 0.6 е като да поправяш ръчен часовник носейки заваръчни ръкавици. За ставането - става, с известно упорство, ама не си е работа.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

                    Абе става ама е мъка и за работата и за заварчика .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #25
                      От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

                      Логиката е следната:
                      Със сигурност не от ЦО газа - апарата трябва да заварява - шева става на шупли с дупчици и е некачествен, но заварява. Често ми се случва като забравя да отвия крана на бутилката.
                      Диодите не се пробиват от стоене, а от претоварване. Малко е вероятно те да са пробили.
                      Кондензаторите може да са изсъхнали. 33000 мф конд. струва 13 лв. в завода в Кюстендил - лесно може да се провери дали е от тях, въпреки че има и купешки Цо без кондензатори, и даже и заваряват.
                      Започни с проверка на дюзата, там където телта контактува, после прегледай и масата + Щипката.
                      Ако имаш приятел с осцилоскоп става лесно, под товар - по време на каквато ще да е заварка се следи колко е изправено нап. след греца и след дросела. Напълно възможно е изолацията на шината на дросела да е нарушена. Тогава симптомите са точно като твоите - пльока, пръска но не заварява. Изходния изпправавен ток е от порядъка на 17 - 28 в. с пад под товар не повече от 2-3 в.
                      125 А, ако са реални спокойно може да работи с 0.8. Лично при мен заварява задоволително и при 40 амп. мерено с амперклещи.
                      Любопитно че и на 125 амп. слагат шланг с евроконектор.

                      "3. (но не на последно място) - дай я за скрап и си купи инвертор, ако искаш да имаш нещо читаво. Тогава пък електрожена ти ще започне да прашасва някъде. Пък и има комбо инвертори - електрожен + телоподаващо. Така можеш да дадеш и електрожена за скрап, защото така и така никога повече няма да се сетиш за друго освен инвертор."
                      По твоита логика Спарки, значи трябва да си изхвърлиш джипа на скрап и да си купиш нов - а не да обясняваш по други теми как си купил от Дръпнатите триф. инв. за да му заваряваш изгнилата рама. Не ти прави чест с такива съвети. Не виждам как помагаш на колегата с тези съвети.
                      Поздрви

                      Коментар


                      • #26
                        От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

                        Първоначално публикуван от teachermen Преглед на мнение
                        По твоита логика Спарки, значи трябва да си изхвърлиш джипа на скрап и да си купиш нов - а не да обясняваш по други теми как си купил от Дръпнатите триф. инв. за да му заваряваш изгнилата рама. Не ти прави чест с такива съвети. Не виждам как помагаш на колегата с тези съвети.
                        Поздрви
                        1. Шасито ми е далеч от гнило. Айде моля-моля! Много преди да стигне до гнило джипа наистина ще е с нов собственик.
                        2. Ако можех да си позволя нов джип от магазина, продавайки си колата + стария джип - веднага, стига новия да може поне толкова, колкото и стария.

                        Изсмукваш си примери от пръстите. Двата за скрап (вероятно ще вземе около 200-300лв), добавя още толкова + малко отгоре, и има комбо инвертор, който ще ги слага и двата в малкия си джоб, и ще тежи поне 1/4. Аналогията с моя джип и кола би била да продават чистак нова джипка в магазина за около 12-15 бинки. Бих запалил подметките на мига към тоя магазин - само кажи къде е.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

                          Трансформаторните машини имат и някои предимства. Например - лесна поддръжка. В смисъл, не се изисква човек с опит в електрониката за да стане работата. В повечето случаи е достатъчно парче тел, и/или парче диод, и/или парче кондензатор...
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

                            Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                            Ан така вече е по-добре.Сега ако достигнем и до същността на въпроса и отговора след това,а именно кой може да погледне пущината и да каже това и това и има или пък здрава е ма си има табела "ноу индианс" от към гърба.
                            Здравейте,
                            Обади ми се по телефона за да се разберем кога да дойдеш при нас и да погледнем машинката.
                            Съжалявам, че чак сега се намесвам, ама от няколко дни не съм влизал във форума.
                            Ще направиме всичко възможно за да тръгне машинката.
                            0889 522 036 - Асен
                            АИГ-Заваряване ООД
                            Заваръчни апарати "DEL"
                            http://www.aigwelding.com
                            0889 522 036

                            Коментар


                            • #29
                              От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

                              Ще звънна но първо да я почистя и сменя консумативите за да не се изложа при идването.Лошото е че почивам само в неделя,но скоро трябва да излизам в отпуск и ще можем да свършим работа.Благодаря предварително за отделеното време.
                              Няма страшно в умирачката...
                              Страшното е да си жив!...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Хоби Миг 125Г - не ще и не ще!

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                1. Шасито ми е далеч от гнило. Айде моля-моля! Много преди да стигне до гнило джипа наистина ще е с нов собственик.
                                2. Ако можех да си позволя нов джип от магазина, продавайки си колата + стария джип - веднага, стига новия да може поне толкова, колкото и стария.

                                Изсмукваш си примери от пръстите. Двата за скрап (вероятно ще вземе около 200-300лв), добавя още толкова + малко отгоре, и има комбо инвертор, който ще ги слага и двата в малкия си джоб, и ще тежи поне 1/4. Аналогията с моя джип и кола би била да продават чистак нова джипка в магазина за около 12-15 бинки. Бих запалил подметките на мига към тоя магазин - само кажи къде е.
                                Съмнявам се че могат да се вземат 200лв от скрап. Аз имам два електрожена и не вярвам да има повече от 10кг мед в двата. Цената сега е 7,60лв/кг и като се махнат 10% излизат около 70лв. Хубав инвертор е 10 пъти повече от това.
                                Абсолютно е аналогично с джила. Предполагам че може да му вземеш 2500лв. Новите струват 10 пъти повече. Само че на някой им се струват тези 10 пъти повече при електрожена, което е около 5-600лв за нищожни, но при автомобила 10 пъти разликата в цената е 20 000лв

                                П.П. Аз не бих се разделил с трансформаторните машини просто за да си купя един инвертор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X