Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Eластичност на заваръчния шев

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Eластичност на заваръчния шев

    Колега, второто и третото ти изречение са в пълно противоречие. Разбирам, че го можеш, но да ти кажа за да го знаеш: С различните видове електроди се изисква различно можене.

    И още - при кърпене на 20-30 годишна рама е безпредметно да имаш специални изисквания към заваръчната добавка.
    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

    Коментар


    • #17
      От: Eластичност на заваръчния шев

      Oooo, кой е казал нещо за 20-30 годишна.Камиона е на 10 години,няма грам ръжда,пукнатото се вижда ясно,лошото е че има достъп само от едната страна,че от другата двигател,скорости,снопове с въздуси абе....
      "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
      Mark Twain
      СтоЕнчA

      Коментар


      • #18
        От: Eластичност на заваръчния шев

        Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
        Колега, второто и третото ти изречение са в пълно противоречие. Разбирам, че го можеш, но да ти кажа за да го знаеш: С различните видове електроди се изисква различно можене.

        И още - при кърпене на 20-30 годишна рама е безпредметно да имаш специални изисквания към заваръчната добавка.
        Щайгата е в час Достатъчно беше да му кажеш , че пълния провар е задължителен , а в случая най-подходящо ще е V-образно скосяване . Нататък си го може.

        Друго е интересно : хич не подценявай 20-30 годишните рами !

        Имах един 8 - тонен "Щаер" 84-ти набор . Редовно му товарехме по 10-12 тона без никакъв проблем. Само му бяхме усилили всички ресори.
        Рамата му беше тип "сандвич" - два п-образни профила - не във вид на кутия а единия захлупва другия. Наложи ни се веднъж да пробиваме отвори за закрепване на някакъв сандък , плюс по- голям резервоар . Външния профил криво-ляво се проби . Втория обаче не знам от каква стомана беше , но бургията като стигна до него просто се топи . Няма пробиване !

        .... та не се знае от каква стомана е изработена и въпросната рама - отделно Щайгата не казва на какъв камион е .

        Така че да се заварява "на сляпо" в случая е малко рисковано използването на произволен тип електроди .
        Знам че ако влезе Асен (aig), препоръката ще е ясна : любимите му Е 29/9 И съм склонен този път да се съглася с него . Но бих се преосигурил и със споменатите укрепващи допълнителни планки , само че и там има малко особеност при заваряването им .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #19
          От: Eластичност на заваръчния шев

          Първоначално публикуван от Shtaiga Преглед на мнение
          .Камиона е на 10 години,няма грам ръжда,пукнатото се вижда ясно,лошото е че има достъп само от едната страна,че от другата двигател,скорости,снопове с въздуси абе....
          Лично за мен е твърде рисковано да се извършват всякакви заваръчни работи в непосредствена близост до двигатели с вътрешно горене ....особено пък с електроди !!! Имам много неприятен личен опит от подобни операции ..!!
          https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
          https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

          Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

          Коментар


          • #20
            От: Eластичност на заваръчния шев

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            Имах един 8 - тонен "Щаер" 84-ти набор . Редовно му товарехме по 10-12 тона без никакъв проблем. Само му бяхме усилили всички ресори.
            Рамата му беше тип "сандвич" - два п-образни профила - не във вид на кутия а единия захлупва другия. Наложи ни се веднъж да пробиваме отвори за закрепване на някакъв сандък , плюс по- голям резервоар . Външния профил криво-ляво се проби . Втория обаче не знам от каква стомана беше , но бургията като стигна до него просто се топи . Няма пробиване !

            .... та не се знае от каква стомана е изработена и въпросната рама - отделно Щайгата не казва на какъв камион е .

            Така че да се заварява "на сляпо" в случая е малко рисковано използването на произволен тип електроди .
            Знам че ако влезе Асен (aig), препоръката ще е ясна : любимите му Е 29/9 И съм склонен този път да се съглася с него . Но бих се преосигурил и със споменатите укрепващи допълнителни планки , само че и там има малко особеност при заваряването им .
            Благодаря за цитирането.
            .... именно щото не се знае от каква стомана е..... вадиме тежката артилерия и ..... от петнайсет години ги ползвам и всеки път помагат.... тюх да му се невиди.....
            А иначе и всякакви "планки за страх" също е добре да се сложат, щото може да има и други пукнатини в зародиш.
            Ако не греша обаче камиона е Мерцедес.... Между кабината и карусерията и няма да е последния....
            АИГ-Заваряване ООД
            Заваръчни апарати "DEL"
            http://www.aigwelding.com
            0889 522 036

            Коментар


            • #21
              От: Eластичност на заваръчния шев

              Te такъв е камиона
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mb-econic-2629-stadtentsorgung-rostock-75572.jpg
Прегледи:1
Размер:141.5 КБ
ID:5572372
              Асен позна.В понеделник ще го боря(вероятно) и ще пиша какво е станало.
              "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
              Mark Twain
              СтоЕнчA

              Коментар


              • #22
                От: Eластичност на заваръчния шев

                Познах щото не е първия....
                Там им е слабо място. Всичкото усукване се концентрира там. Карусерията вкоравява задната част, кабината - предната и познай къде са пукнатините. Бих те посъветвал да добавиш една цяла кутия (огъната на абкант 4-5-6 мм ламарина) върху отремонтираната част. Захващането - през отвори в кутията.
                Ако нямаш спрейове за цветна дефектоскопия, когато тръкнеш с ъглошлайфа и ако има и други пукнатини ще се образуват косъмчета от стружките на спуканото. Просто внимавай за такива работи.
                АИГ-Заваряване ООД
                Заваръчни апарати "DEL"
                http://www.aigwelding.com
                0889 522 036

                Коментар


                • #23
                  От: Eластичност на заваръчния шев

                  Ей, аз си мислех, че в 4 сутринта съм единствения кукуригалник, но явно не е така.
                  Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                  Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Eластичност на заваръчния шев

                    Не си. Имям някакъв опит с ремонт на рами на тежкотоварни автомобили. Ще споделя, може да е полезно за някой. Първо трябва да е ясно на клиента, че всеки ремонт на рама е временен. След многи опити които са по технология описани в учебниците най-работещо се оказа. Поръчка на специален профил служещ за удължение на рами (предлага се от всеки производител), анализ на материала и избор на съответните електроди, ъглово зачистване на пукнатината, нагряване на мястото предварително, заваряне от възможно най добрия наличен заварчик с възможно най-голямата налична машина. Веднага след заварката завиване за да изстива бавно, следва заглаждане до нула, добавяне на допулнителния профил със вузможно най-голямо припокриване, следва пробиваме на двата профила заедно (ползваме мобилна магнитна фреза с охлаждане), много важна следваща стъпка е набиване на "пас" болтове с необнодимата якост по схема от дебелите книги. Така направено държи някоя и друга година. Има и още интересно защо се късат рамите, но ме заболяха пръстите от телефона.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Eластичност на заваръчния шев

                      За ей такива ромбове(клици) говоря,държат опорно колело и последно тяло на плуг,12 г не са мръднали,заварката във случая е изпълнена със телоподаващо,със 1,5мм тел.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140322_085629.jpg
Прегледи:1
Размер:103.6 КБ
ID:5572403
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140322_085645.jpg
Прегледи:1
Размер:93.3 КБ
ID:5572404
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Eластичност на заваръчния шев

                        Това няма да работи на оня камион, или поне ще е закратко.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Eластичност на заваръчния шев

                          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                          ...... Има и още интересно защо се късат рамите, но ме заболяха пръстите от телефона.
                          Ако си отпочинал ще ми е итересно да споделиш защо се късат рамите.
                          Рамата я заварих без клинци ,без нагряване с Е29/9.Асен (aig) даже прекоси половин София да погледне на място за какво става на въпрос(без никаква форма на заплащане).Терминатора ааа т.е шофьора е инструктиран ВСЕКИ ден да преглежда мястото за нови пукнатини,за сега няма проблеми
                          "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
                          Mark Twain
                          СтоЕнчA

                          Коментар


                          • #28
                            От: Eластичност на заваръчния шев

                            Рамата в случая се къса защото не е достатъчно здрава за постоянното динамично натоварване на което е подложена. Пиши когато тая се скъса отново и пусни една снимка как точно се е скъсала.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Eластичност на заваръчния шев

                              A какво е клинци?
                              "Нещо" ама всеки си го интерперетира някак че разботата да стане "някак"?

                              Тръбата на пароструйката трябва да се навие на части и да се запои с вложка (втулка, парче тръба). Едната страна може да се завари преварително. Вложката може и да не е кръгла - да се наложи припасване заради смачкването при навиване.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Eластичност на заваръчния шев

                                Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                                A какво е клинци?
                                това са клинци
                                https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
                                https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

                                Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X