Днес бях свидетел как на една кола с паднал акумулатор и се подаде стартов ток със телоподаващо като масата се сложи на едната клема а горелката на другата и колата запали на момента,някой знае ли дали може да се подава ток по този начин със всяко телоподаващо или това е било преработено за подаване на ток?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
подаване на стартов ток с телоподаващ апарат
Свий
X
-
От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат
Аз си мисля че е доста по лесно в багажника на колата да си носиш кабели за подаване на ток отколкото едно телеподаващо!https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc
Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.
-
От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат
Първоначално публикуван от welderargon Преглед на мнениеАз си мисля че е доста по лесно в багажника на колата да си носиш кабели за подаване на ток отколкото едно телеподаващо!0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат
Най остроумното което са сещам е че щом си го видял значи става а дали става всяко телоподоващо -вероятно да нали е все телоподаващо,а най добре ще е да пробваш !
https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc
Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.
Коментар
-
От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат
На времето в казармата редовно палехме един Краз кран с електрожена . Там електроника няма така че рискуваш в най лошия случай да изпушиш някой кабел . При съвременните автомобили пълни с електроника да пробваш палене с такива източници на ток е доста рисковано .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат
Здравейте,
Обикновенно първите една - две степени на телоподаващото дават около 14 Волта напрежение.
Напрежението е изправено и ще стане без проблеми. Щипката маса ти е минус, ако някой изрично не е правил нещо друго.
Ръкохватката ти е плюс, така че спокойно можеш да подадеш ток. Откачаш тела и стискаш спусъка. Преди да правиш обаче каквото и да било, провери на коя степен на твойто имаш 14 Волта. (Проверяваш като допреш сондите на мултицета и стиснеш спусъка на шланга).
Щипката маса я закачай някъде по двигателя, а не на акумулатора. Ще си спестиш няколко пада в напрежението.
Коментар
-
От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат
За напрежението сигурно, ама как стои въпроса със стартовия ток? Нали е около 250А. По-вероятно пичовете са подали на МАХ без да се съобразяват с напрежението. То зависи и каква е била колата както каза sek 1.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат
Е, то в акумулатора все ще има останал някой ампер, та няма всичкия нужен ток да се даде от телоподаващото. Даже може и на малко по-високо напрежение, при уговорка, че няма електроника.
Като тракторист съм стигал до 36 волта подадени към стартера за да запали един силажокомбайн. Ма там и помен от електроника няма де.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат
Обикновено характеристиката на телоподаващото е много твърда. На всеки 100 ампера ток - пад не повече от 2 волта.
В режим на капково пренасяне с кратки къси съединения, макс ток достига да 300 ампера пик. Няма да е проблем за телоподаващото да издържи някакво кратко претоварване.
ГОВОРЯ ЗА ОБИКНОВЕННО ТРАНСФОРМАТОРНО ТЕЛОПОДАВАЩО!!!!
Коментар
-
От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат
Първоначално публикуван от aig Преглед на мнениеОбикновено характеристиката на телоподаващото е много твърда. На всеки 100 ампера ток - пад не повече от 2 волта.
Аз така преценявам на коя фаза да включа телоподаващото - пробвам и трите фази, и където на празен ход е най-високо напрежението - там се включва.
На кола с електроника е опасно. Може би с една идея по-малко опасно е ако един вътре врътне ключа, и точно в тоя момент друг отвън натисне бутона на горелката. Ако телоподаващото е нагласено до към 100-ина ампера, електрониката би трябвало да е в състояние да устиска дори да качи малко напрежение.
На старата ми самара съм махал акумулатора при работещ мотор, за да го сменя. Всичко оцеля, включително алармата и музиката. А особено алармата е най-малко държелива на такива интервенции.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат
На съвременна кола не препоръчвам да се правят тези експерименти.
А ина може да се направи и съм правил два броя пускови инверторни устройства. Тегло 5 кг ток 200А . НИКАКВА опастност за електрониката на колата. Но само с акумулатор.Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеНа старата ми самара съм махал акумулатора при работещ мотор, за да го сменя. Всичко оцеля, включително алармата и музиката. А особено алармата е най-малко държелива на такива интервенции.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар