Обява

Свий
Няма добавени обяви.

подаване на стартов ток с телоподаващ апарат

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат

    Имах едно гранд чероки с доста електроника и редовно го палех с електрожена (правотоков)! Не е имало никави последствия за електрониката!

    Коментар


    • #17
      От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат

      Автомобилната електроника по дефиниция трябва да издържа такива пикове, ако всичко е в ред, и всичко е правено според спецификациите. Лошото е че понякога не е правено по спецификации, особено извънзаводски евтини "добавки" от всякакъв вид.

      ...все пак алармата издаваше доста странен звук докато нямаше вързан акумулатор.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат

        Никой да не го прави без закачен акумулатор.
        Стартерния ток е малко над 12 V. Напрежение при правилно зареждане и с включени консуматори (фарове) е 13,85-14,25 V. Няма нужда да се откача телта, развива се натягащата ролка докрай и телта не се избутва. Малко са транс. ЦО с напрежение около 14V на малките степени. Обикновенно започват от 17-18 V.
        Аз си го пригодих с отделна намотка на вторичната с напрежение 13,3 V на празно и 12,2 под товар и ключ за байпас на контактора като работи само силовата група, без управляващата и посредством волтмер на челния панел си следя напрежението.
        Не го препоръчвам за МПС произведени след 2000 година. Електрониката им е много чувствителна.
        Успешна седмица на всички

        Коментар


        • #19
          От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат

          Първоначално публикуван от teachermen Преглед на мнение
          ...Стартерния ток е малко над 12 V...
          И откога мерим ток във волтове?
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат

            От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат

            Мнение на teachermen
            ...Стартерния ток е малко над 12 V...



            И откога мерим ток във волтове?


            Спарки, от теб човек може да научи много за близо 22 000 публикации, нядавам се да не е заяждане, очевадно е тех. грешка в писането, няма нужда да обясняваме тук във форума как се мери тока, 3 пъти по надолу съм споменал напрежение. Нямам претенции да съм велик специалист, но съм направил сам доста неща и както виждаш, опитвам се пиша там където мога да помогна, и съответно да получа съвет, а не да се заяждам, за разлика от хора, които пишат във всички възможни теми!!!
            Предпочитам тука да влагаме опит, знание и взаимопомощ. Надали има потребители които да не допускат грешки в писането и се надявам да не превръщаме форума в такъв за правопис.
            Поздрави

            Коментар


            • #21
              От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат

              Първоначално публикуван от teachermen Преглед на мнение
              ...правопис.
              В случая не иде реч за правопис.
              И не подскачай като ощипана госпожица - никой не е безграшен. Ако беше заяждане щеше да личи отдалеч, вЕрвай ми.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат

                Редовното палене на съвременен автомобил с телоподаващо води до излишни главоболия в последствие. Нямам си на идея, колко належаща трябва да е ситуацията, та да се прибегне до такава гимнастика. Не, че не става, но.......

                Коментар


                • #23
                  От: подаване на стартов ток с телоподаващ апарат

                  Може да се направи следния експеримент:
                  Първо проверяваш с мултицет +/- на телоподаващия апарат, за да няма изненади.
                  Разкачваш акумулатора от колата.
                  Връзваш към клемите на акумулатора телоподаващия апарат като внимаваш да не объркаш полюсите.
                  Закачаш мултицета към клемите, за да показва напрежението.
                  Започваш да тестваш какво напрежение дава телоподаващия апарат при закачен акумулатор, като започнеш от най-ниската степен.
                  Ако е между 12 и 15 волта, няма риск за автомобилната електроника.
                  Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X