Обява

Свий
Няма добавени обяви.

заварен ресор на фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: заварен ресор на фронтера

    Първоначално публикуван от kiril_ognenski Преглед на мнение
    Да има на 100% аз сам един от тях и няколко човека около мен„ и все на патрол. А и един приятел кара с 3 заварявани на ГАЗ-69. На колегата Емо-Ком баща му.
    а качвате ли товар...колко време карате така ?

    Коментар


    • #17
      От: заварен ресор на фронтера

      Здравейте, На всички невярващи!
      Ресор се заварява и то без проблем.
      Гарантирам, че в мястото на заваряване и в околошевната зона няма да има проблеми!
      Заварява се с по-специални електроди и без да се бърза.
      Имам достатъчно заварени разни ресори, така че съм спокоен за резу(и)лтата.
      На който му трябва и иска - да се обади!
      АИГ-Заваряване ООД
      Заваръчни апарати "DEL"
      http://www.aigwelding.com
      0889 522 036

      Коментар


      • #18
        От: заварен ресор на фронтера

        Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
        Здравейте, На всички невярващи!
        Ресор се заварява и то без проблем.
        Гарантирам, че в мястото на заваряване и в околошевната зона няма да има проблеми!
        Заварява се с по-специални електроди и без да се бърза.
        Имам достатъчно заварени разни ресори, така че съм спокоен за резу(и)лтата.
        На който му трябва и иска - да се обади!
        На теб ти вярвам!А има ли предварителна и последваща термична обработка?
        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

        Коментар


        • #19
          От: заварен ресор на фронтера

          Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
          Ресор се заварява и то без проблем.
          А технологията може ли да я споделиш, или е тайна?
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            От: заварен ресор на фронтера

            ТАЙНИ - НЯМА!
            Каквото знам - споделям с останалите - стига да питат!!!
            Не е необходима термична обработка. Нито преди нито след.
            Необходима е добра подготовка.
            1. Почистване с ъглошлайф на околошевната зона.
            2. Х - образен скос със затъпление около 1 мм. Без да се бърза и без да се получават "посинявания" на метала.
            3. Проверка около счупването за начални пукнатини - най-просто е при шмиргеленето ако някъде се образува пътечка от сърготини - значи и там има пукнатина за вадене. Следващото по сложност е проверка с пенетранти (червено и бяло). На който му се занимава може с ултразвук и последно - ренген (не е необходимо чак толкова много, но съм длъжен да го спомена за заядливците на дребно , да няма още десетина уточняващи поста).
            4. Нагласяваш дъгата на ресора както сметнеш за правилно.
            5. Прикапваш двата странични ръба.
            6. Правиш корен с 2,5 електрод от типа 29 хром / 9 никел. Марката е без всякакво значение
            7. Пълниш с 3,25, като се върти ресора последователно от двете страни. ШЕВА СЕ ПРАВИ НА "ДЪРПАНЕ" БЕЗ ВСЯКАКВИ КОЛЕБАТЕЛНИ ДВИЖЕНИЯ!!! - тегли се права линия!
            8. ВНИМАНИЕ! Трябва добре да се почиства шлаката след всеки шев с шлайф!!! АКО някъде има съмнение за дефект - шмиргели се до чисто като се внимава да няма посинявания!!!!
            9. Накрая се почистват прихватките и с подходящ диаметър се оформят тесните страни на листа.
            10. Не се први "декорация" в никакъв случай! Можеш да навариш в повече и след това да си го изпилиш на размер.
            11. Работи се без да се бърза!!!

            12. Обаждаш се да кажеш резултата, Качваш снимки, Поръчваш си още електроди от мене.



            Още инструкции по-късно, че закъснявам сега
            Последно редактирано от aig; 06-02-13, 08:03.
            АИГ-Заваряване ООД
            Заваръчни апарати "DEL"
            http://www.aigwelding.com
            0889 522 036

            Коментар


            • #21
              От: заварен ресор на фронтера

              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
              А , има и какви ли не случаи . Например : заваряване с поцинковани електроди . Или със железни. Не че и с дървени не става. Един пич пък си запояваше с електрожен , а друг - лепеше . ... абе всякакви случаи съм срещал практиката . Нищо не ме учудва вече.
              Най-добрия електрод за заварки е кожения! При него размера винаги е от значение....)

              Първия ресор който заварихме беше на ДАФ. Листа с ушите. Човека го кара още няколко години и навъртя стотици хиляди километри преди да го продаде камиона. Правили сме счупен торсион от заден мост на РЕНО. За спорта направихме пружина на маневрен локомотив електровоз. Ресор на бетон-помпа. Уговорката с клиента беше, че аз ще го свалям ако се счупи..... "Благоустройствени строежи" Благоевград сами си ги правят ресорите от години. Тяхното мерило беше да издържи преминаване на бившото околовръстно на Стара Загора (преди там ямите бяха добро тест-поле).
              Последно редактирано от aig; 06-02-13, 08:12.
              АИГ-Заваряване ООД
              Заваръчни апарати "DEL"
              http://www.aigwelding.com
              0889 522 036

              Коментар


              • #22
                От: заварен ресор на фронтера

                Аз навремето на майтап заварих задната пружина на един опел омега,беше счупена витка и половина пружината е спираловидна и в края изтънява , бях сигурен че ще се счупи до дни. Да, ама не, изкара 5 години при мен, а колата се караше много
                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                Коментар


                • #23
                  От: заварен ресор на фронтера

                  Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                  Аз навремето на майтап заварих задната пружина на един опел омега,беше счупена витка и половина пружината е спираловидна и в края изтънява , бях сигурен че ще се счупи до дни. Да, ама не, изкара 5 години при мен, а колата се караше много
                  А на "возията" отрази ли се ?
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    От: заварен ресор на фронтера

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    А на "возията" отрази ли се ?
                    Не, щото за да се счупи вече е бил тотална фира
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #25
                      От: заварен ресор на фронтера

                      Не се отрази на возията, тази част на пружината по скоро служи за водач. А това че е била тотална щета е ясно , но тва не попречи да изкара още 200 Х км.
                      ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                      Коментар


                      • #26
                        От: заварен ресор на фронтера

                        Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                        ....Не се отрази на возията, тази част на пружината по скоро служи за водач. ...
                        Аааа , така съм по-съгласен
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #27
                          От: заварен ресор на фронтера

                          Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
                          ТАЙНИ - НЯМА!
                          Каквото знам - споделям с останалите - стига да питат!!!
                          Не е необходима термична обработка. Нито преди нито след.
                          Необходима е добра подготовка.
                          1. Почистване с ъглошлайф на околошевната зона.
                          2. Х - образен скос със затъпление около 1 мм. Без да се бърза и без да се получават "посинявания" на метала.
                          3. Проверка около счупването за начални пукнатини - най-просто е при шмиргеленето ако някъде се образува пътечка от сърготини - значи и там има пукнатина за вадене. Следващото по сложност е проверка с пенетранти (червено и бяло). На който му се занимава може с ултразвук и последно - ренген (не е необходимо чак толкова много, но съм длъжен да го спомена за заядливците на дребно , да няма още десетина уточняващи поста).
                          4. Нагласяваш дъгата на ресора както сметнеш за правилно.
                          5. Прикапваш двата странични ръба.
                          6. Правиш корен с 2,5 електрод от типа 29 хром / 9 никел. Марката е без всякакво значение
                          7. Пълниш с 3,25, като се върти ресора последователно от двете страни. ШЕВА СЕ ПРАВИ НА "ДЪРПАНЕ" БЕЗ ВСЯКАКВИ КОЛЕБАТЕЛНИ ДВИЖЕНИЯ!!! - тегли се права линия!
                          8. ВНИМАНИЕ! Трябва добре да се почиства шлаката след всеки шев с шлайф!!! АКО някъде има съмнение за дефект - шмиргели се до чисто като се внимава да няма посинявания!!!!
                          9. Накрая се почистват прихватките и с подходящ диаметър се оформят тесните страни на листа.
                          10. Не се први "декорация" в никакъв случай! Можеш да навариш в повече и след това да си го изпилиш на размер.
                          11. Работи се без да се бърза!!!

                          12. Обаждаш се да кажеш резултата, Качваш снимки, Поръчваш си още електроди от мене.



                          Още инструкции по-късно, че закъснявам сега
                          Шевовете хоризонтални или вертикални се правят?
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • #28
                            От: заварен ресор на фронтера

                            Първоначално публикуван от aig Преглед на мнение
                            ТАЙНИ - НЯМА!

                            6. Правиш корен с 2,5 електрод от типа 29 хром / 9 никел. Марката е без всякакво значение
                            А за заядливците на дребно може ли да споменеш поне една марка !
                            https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
                            https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

                            Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

                            Коментар


                            • #29
                              От: заварен ресор на фронтера

                              Първоначално публикуван от welderargon Преглед на мнение
                              А за заядливците на дребно може ли да споменеш поне една марка !

                              Fox-A7
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • #30
                                От: заварен ресор на фронтера

                                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                                Fox-A7
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:telephone_thanks.GIF
Прегледи:1
Размер:13.8 КБ
ID:5452106
                                https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
                                https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

                                Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X