От: заварен ресор на фронтера
Шевовете се правят в долно положение. Ресора легнал по широката си страна. (Мисионерска поза, Ресорката е първо по гръб, после по корем
) И НЕ СЕ БЪРЗА!!!!
Написах типа електроди - 29 хром, 9 никел, за да няма "ама неможе ли с ЕСАБ, неможе ли с Линкълн, ама аз имам само Бьолер".
Ще цитирам няколко марки тогава:
1. Електроди Ихтиман (затриха го, но все още имам): Е 29/9
2. ЕСАБ - ОК 68.82 или ОК 68,81 (по-ефтин със синтетична обмазка)
3. Бьолер FOX CN 29/9
4. други марки със състав 29 хром, 9 никел
Всичките работят много добре, не са чувствителни към въглерод, с тях можеш да завариш почти всичко, почти до чугун. И някои чугуни също
.
FOX А7 или Е 18/8/6 или ОК 67.45 също е любим електрод, вероятно също и с него ще стане, но той е тип 18 хром, 8 никел, 6 манган. Дълбоко аустенитен, базичен електрод. С него най-добре се получават наварявания за буферен слой (подложка за износоустойчивост). Нечувствителен към пукнатини и обикновено спират до него. В случая обаче, недостатък за него е самонаклепването което се получава при работа (достига до 38-42 HRC) Типичното приложение е за ремонт на трошачки и земекопна техника, детайли подложени на ударно натоварване.
Шевовете се правят в долно положение. Ресора легнал по широката си страна. (Мисионерска поза, Ресорката е първо по гръб, после по корем

Написах типа електроди - 29 хром, 9 никел, за да няма "ама неможе ли с ЕСАБ, неможе ли с Линкълн, ама аз имам само Бьолер".
Ще цитирам няколко марки тогава:
1. Електроди Ихтиман (затриха го, но все още имам): Е 29/9
2. ЕСАБ - ОК 68.82 или ОК 68,81 (по-ефтин със синтетична обмазка)
3. Бьолер FOX CN 29/9
4. други марки със състав 29 хром, 9 никел
Всичките работят много добре, не са чувствителни към въглерод, с тях можеш да завариш почти всичко, почти до чугун. И някои чугуни също

FOX А7 или Е 18/8/6 или ОК 67.45 също е любим електрод, вероятно също и с него ще стане, но той е тип 18 хром, 8 никел, 6 манган. Дълбоко аустенитен, базичен електрод. С него най-добре се получават наварявания за буферен слой (подложка за износоустойчивост). Нечувствителен към пукнатини и обикновено спират до него. В случая обаче, недостатък за него е самонаклепването което се получава при работа (достига до 38-42 HRC) Типичното приложение е за ремонт на трошачки и земекопна техника, детайли подложени на ударно натоварване.
Коментар