Това е последното ми нововъведение в кибитката
ето и накратко за какво става въпрос ...

нормални къси ...

L&R'S DRL

Ето и линка от оригиналната тема ... Истински DRL или дневни светлини
със схеми и повече инфо ако някой има интерес
ето и накратко за какво става въпрос ...

L&R
Модератор
VWclub-bg.org Форум
Автоматично стартиране на светлини след запалване и то не късите, а дългите, но на 60% мощност. Това е масова практика при производителите на японски автомобили. Аз лично гледах от хонда сглобка за Канада(там се кара целогодишно със светлини).
Предимство на този метод ( използването на редуцирани дълги светлини) е че се виждат доста по-отдалеч автомобила + използването на лампите в ненатоварен режим т.е. пестим от лампи и рефлектори и не на последно място натоварваме дългите, които се използват 15% от времето на каране на светлини нощно време.
Модератор
VWclub-bg.org Форум
Автоматично стартиране на светлини след запалване и то не късите, а дългите, но на 60% мощност. Това е масова практика при производителите на японски автомобили. Аз лично гледах от хонда сглобка за Канада(там се кара целогодишно със светлини).
Предимство на този метод ( използването на редуцирани дълги светлини) е че се виждат доста по-отдалеч автомобила + използването на лампите в ненатоварен режим т.е. пестим от лампи и рефлектори и не на последно място натоварваме дългите, които се използват 15% от времето на каране на светлини нощно време.

L&R'S DRL

Ето и линка от оригиналната тема ... Истински DRL или дневни светлини
със схеми и повече инфо ако някой има интерес
Изобщо фабрично моите фарове са направени много странно - през деня сами включват DRL, а през нощта пак сами включват късите! Направо не знам защо са сложили копче за фаровете въобще!!! Доста си поиграх с резачките докато ги науча да се държат прилично
. предполагам за да може да се включват и ръчно, нещо като дублиране на системата. не че някога се е наложило да ги включа ръчно...


Коментар