Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Истински DRL или дневни светлини

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Истински DRL или дневни светлини

    Не можеш. За това си има Правило 10 на ООН. Не че някъде по света се спазва, но дивотиите на ЕС точно не могат да го отменят. И изобщо, след еурото и премахването на граматическите родове, какви да е решения на ЕС предизвикват у мене само досада и отвращение. Безумието на комисарите без нагани по нищо не отстъпва на тия с кожените тужурки. Идиотизмът и решенията на брюксел очевидно са тъждествени явления.
    Запалването на фаровете със завъртането на ключа е още една от големите глупости. Ами ако това е бил последния ток в акумулатора, а вънка вият вълци и няма хора? Как и защо се използва изрично забранения в авиацията номер с пускането на фаровете през зимата, и след 15 секунди запуск на двигател от акумулаторите, е работа само за наистина напреднали.
    Не можеш да завираш диоди във фаровете. Работата е в това, че в предписаните условия, нормално произведените кристали живеят около 100 000 часа. Много, 200 години, или колко там. Но еднократно прегряване скъсява живота им с порядъци. Махаш нули от часовете. Постоянното прегряване ги направи еднократни, особено щом са китайски. Понеже китайското качество, кой каквото и да говори, е като Лохнеското чудовище. Няма го. Особено като говорим за масовия буклук от Илиянци. А друг няма.
    Освен дето за тая работа ти трябват поне Луксеони, а цените им ще те изненадат неприятно. И ще имаш проблеми с радиаторите им.
    Да, 70 градуса вече са неправилна температура. През лятото под капака стават всичките 100.

    Коментар


    • #17
      До: Истински DRL или дневни светлини

      Стефане, мани го ЕС-то, знам че го мразиш, но за някои цели то просто е начин да се набият много канчета наведнъж.

      1. DRL-тата се правят с диоди поголовно навсякъде. С много диоди, обикновено чалгаджийски наредени като вежди. Досега не съм видял кола с един или два изгорели, а на всяка са по 40-ина. Това трябва да ти намекне нещо за полуживота им. Да, диодите имат полуживот, а не живот. (Аз, за разлика от някои елитаристи, съм способен да се загледам и в чалгата, ако видя смислена технология там. Силициевите певици не се класират, но веждите на по-актуалните Ауди - да. Идеята да ги направят в редичка под фаровете даже е много полезна - с половин поглед виждаш положението на идиота отсреща.)

      2. Интелигентните автомобили включват аксесоарите след заработването на двигателя, а не просто на контакт.

      3. Ако си в гората сред вълците с цивилна кола, получаваш каквото заслужаваш. С или без светлини в цялата работа. Естественият отбор все ще си намери вратичка.

      4. Ако и идеята за светлини през деня да е спорна, няма как, вече я има. При това положение, няма нищо спорно в това да измислят за целта светлини, които не вадят очи и не харчат ток. Например диоди без оптика. От всякакъв ъгъл еднакво.

      Коментар


      • #18
        До: Истински DRL или дневни светлини

        По последното, работата е по-трагична от трагедията. За да им разшириш ъгъла трябва или да си поръчаш в някой китайски завод да ги направят с вдлъбнати конуси, или да ги доработваш сам.
        Не си виждал единични изгорели, понеже като изгорят първите няколко, веднага гръмват всичките. Да ги сменяш един по един не може, понеже производствените толеранси между различните партиди са извънредно големи, и пак гърмят.

        Коментар


        • #19
          До: Истински DRL или дневни светлини

          За момента съм се спрял на тези: 10W LED Emitter - 300 Lumens White / 6500K

          след като дойдат ще тествам колко греят и колко светят и какъв ъгъл на осветеност имат.
          LZ1RED

          Коментар


          • #20
            До: Истински DRL или дневни светлини

            Е мискините не са ли написали всичко това?

            Коментар


            • #21
              До: Истински DRL или дневни светлини

              Дай линк да ги видим.

              Коментар


              • #22
                До: Истински DRL или дневни светлини

                http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5876
                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                Коментар


                • #23
                  До: Истински DRL или дневни светлини

                  Доста сериозни размери - 38.1 Х 22 Х 7 мм.
                  А им трябва задължително и радиатор...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Истински DRL или дневни светлини

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Дай линк да ги видим.
                    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5876

                    Инфото е много малко, утре ще им пиша мейл за повече подробности, защото изглежда истински и цената е добра. Преди 2 месеца държах в ръцете си диодна матрица 40 х 50 мм. 50 W - 1000 лумена . Като технологията на производство е като на тази. Това, което ми обясниха на 2 на 3 е, че използват 14 микронна технология... същата като за производството на процесорите на Интел и АМД . В диодите забивали медни ядра, които отвеждали топлината към задната част от матрицата. Това било най-новата и най-добрата технология за мощни диоди. Хората, които си я бяха донесли от кЕтай нямаха идея колко ще грее. Стефане колеги от БАН са ти. Финансират ги някакви чужденци за да им разработват прожектори за мини. Имаха и още една кутия със най-различни диоди за осветление, лошото е, че им загубих телефоните..... Иначе най-новите технологии в LED осветлението са тук в София и хората точно това експериментират кое как грее и колко свети. Ама.....
                    LZ1RED

                    Коментар


                    • #25
                      До: Истински DRL или дневни светлини

                      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                      По последното, работата е по-трагична от трагедията. За да им разшириш ъгъла трябва или да си поръчаш в някой китайски завод да ги направят с вдлъбнати конуси, или да ги доработваш сам.
                      Не си виждал единични изгорели, понеже като изгорят първите няколко, веднага гръмват всичките. Да ги сменяш един по един не може, понеже производствените толеранси между различните партиди са извънредно големи, и пак гърмят.
                      Не позна и по двете точки. Ъгълът се разширява до 180 като оставиш диода без никаква оптика.

                      А единични изгорели ЩЯХ да видя, защото им е такава схемата.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Истински DRL или дневни светлини

                        И по стоповете може да видиш. След няколко дни същата кола вече не свети.
                        Не знам какво е съвсем без оптика. Сам по себе си кристалът е тясно насочен. Заради това че е с малка площ, разходимостта е голяма. Но не много голяма. Капката смола отгоре не го кара да свети настрани. За да се прави на крушка, напред трябва да стърчи цилиндър, външното дъно на който е вдлъбнат конус. С тоя светловод става уж полусферичен осветител.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Истински DRL или дневни светлини

                          Каква насоченост бе, това да не ти е лазер?

                          Електрони падат в дупките, отделно от това флуоресценция в багрилото, кажи кое от двете е насочено?

                          Коментар


                          • #28
                            До: Истински DRL или дневни светлини

                            А сега де. Плосък кристал и правило на дясната тройка. Накъде да свети?
                            Флуоресценцията от багрилото в полусфера става с ей такава оптика. Просто така в магазина ги няма. Даже на Женския пазар. Там има, ама само големи, с цокли. Крушки за фенерчета.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Истински DRL или дневни светлини

                              Мисля си, че ако допълнителните светлини стоят редом до или над фаровете, то няма да ги объркат с такива за мъгла. Ако все още те е страх, по-добре си карай на къси.
                              Иначе в общия случай е по-добра идея да се сложат примерно два диода, свързани в щадящ режим, отколкото един в граничен режим, с цел да се постигне по-силна светлина. Така се намалява и греенето.
                              Идея са всепосочно светене - диодите светят в почти обратна посока върху матова повърхност. Отразената светлина ще се разпространява във всички посоки равномерно.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Истински DRL или дневни светлини

                                Тези ги бива: http://www.bright-leds.ru/page-super_flux_led.html Сега ще правя за СФ-то платка за плафона. Под капачето има много място,а си струва да накачулиш 9 от тези животни там. Ето една снимка,но на Голф. ГолфЯт е с 6 диода от горе споменатите.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X