До: Истински DRL или дневни светлини
Не можеш. За това си има Правило 10 на ООН. Не че някъде по света се спазва, но дивотиите на ЕС точно не могат да го отменят. И изобщо, след еурото и премахването на граматическите родове, какви да е решения на ЕС предизвикват у мене само досада и отвращение. Безумието на комисарите без нагани по нищо не отстъпва на тия с кожените тужурки. Идиотизмът и решенията на брюксел очевидно са тъждествени явления.
Запалването на фаровете със завъртането на ключа е още една от големите глупости. Ами ако това е бил последния ток в акумулатора, а вънка вият вълци и няма хора? Как и защо се използва изрично забранения в авиацията номер с пускането на фаровете през зимата, и след 15 секунди запуск на двигател от акумулаторите, е работа само за наистина напреднали.
Не можеш да завираш диоди във фаровете. Работата е в това, че в предписаните условия, нормално произведените кристали живеят около 100 000 часа. Много, 200 години, или колко там. Но еднократно прегряване скъсява живота им с порядъци. Махаш нули от часовете. Постоянното прегряване ги направи еднократни, особено щом са китайски. Понеже китайското качество, кой каквото и да говори, е като Лохнеското чудовище. Няма го. Особено като говорим за масовия буклук от Илиянци. А друг няма.
Освен дето за тая работа ти трябват поне Луксеони, а цените им ще те изненадат неприятно. И ще имаш проблеми с радиаторите им.
Да, 70 градуса вече са неправилна температура. През лятото под капака стават всичките 100.
Не можеш. За това си има Правило 10 на ООН. Не че някъде по света се спазва, но дивотиите на ЕС точно не могат да го отменят. И изобщо, след еурото и премахването на граматическите родове, какви да е решения на ЕС предизвикват у мене само досада и отвращение. Безумието на комисарите без нагани по нищо не отстъпва на тия с кожените тужурки. Идиотизмът и решенията на брюксел очевидно са тъждествени явления.
Запалването на фаровете със завъртането на ключа е още една от големите глупости. Ами ако това е бил последния ток в акумулатора, а вънка вият вълци и няма хора? Как и защо се използва изрично забранения в авиацията номер с пускането на фаровете през зимата, и след 15 секунди запуск на двигател от акумулаторите, е работа само за наистина напреднали.
Не можеш да завираш диоди във фаровете. Работата е в това, че в предписаните условия, нормално произведените кристали живеят около 100 000 часа. Много, 200 години, или колко там. Но еднократно прегряване скъсява живота им с порядъци. Махаш нули от часовете. Постоянното прегряване ги направи еднократни, особено щом са китайски. Понеже китайското качество, кой каквото и да говори, е като Лохнеското чудовище. Няма го. Особено като говорим за масовия буклук от Илиянци. А друг няма.
Освен дето за тая работа ти трябват поне Луксеони, а цените им ще те изненадат неприятно. И ще имаш проблеми с радиаторите им.
Да, 70 градуса вече са неправилна температура. През лятото под капака стават всичките 100.

. Като технологията на производство е като на тази. Това, което ми обясниха на 2 на 3 е, че използват 14 микронна технология... същата като за производството на процесорите на Интел и АМД . В диодите забивали медни ядра, които отвеждали топлината към задната част от матрицата. Това било най-новата и най-добрата технология за мощни диоди. Хората, които си я бяха донесли от кЕтай нямаха идея колко ще грее. Стефане колеги от БАН са ти. Финансират ги някакви чужденци за да им разработват прожектори за мини. Имаха и още една кутия със най-различни диоди за осветление, лошото е, че им загубих телефоните.....
Иначе най-новите технологии в LED осветлението са тук в София и хората точно това експериментират кое как грее и колко свети. Ама.....

Коментар