Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лампа за масло свети при изключено запалване?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Лампа за масло свети при изключено запалване?

    Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
    Колега,я провери дали пък и на другите марки, датчика не е нормално затворен.Как така само на твойта всичко е на обратно.Мисля че някъде нещо важно пропускаш,но ще мине време,и дано да напишеш каква е била истинската повреда.Утулил си се в тоя датчик и не приемаш нищо друго от това което казват колегите.Много ми е интересно как датчика е вързан на маса,а го управлява плюса и налягането на маслото.Какво ли се случва вътре в него?Да е за задна скорост съм съгласен.
    Колега проверявах датчици на други два вида Опел Вектра и Корса .Пак имат постоянен + 12 Волта на кабела за датчика . Същия този кабел като го допра на маса лампата угасва. При замерване с Ампермер и откачен акомулатор тоест връзката става чрез ампермера дава 0.18 ампера консумация която е най вероятно от паметта на часовника и радиото.
    Утулил съм се в тоя датчик защото ако имаше някаква утечка щеше да дава по голяма консумация от 0.18 ампера. При замерването на другите две коли консумацията беше близка до моята 0.20 и 0.15 ампера.
    Споменах също и че вчера ходих на сервиз при един приятел който е на същото мнение. Според него е скъсана мембраната на датчика която изключва контактите и мисли че не е изработена от маслоустойчива гума .
    Ще се радвам ако има някой колега с бензинова Фронтера да сподели дали и неговия Опел е с постоянен + на датчика и при откачен кабел свети лампата.
    Прикачени файлове
    Dimitar Dyakov

    Коментар


    • #32
      До: Лампа за масло свети при изключено запалване?

      Всички подобни датчици са със затворен контакт. Плюс на откачен кабел, ще има през лампата, но трябва да е даден контакт. Не е нормално да има плюс без контакт. Това трябва да се провери. Ако този плюс е постоянен (може да провериш с крушка за фар или мигач - не по-малка и не с мултицет) ще даде късо през датчика и ще стопи контакта. Възможно е това да е причината за толкова бърза повреда.
      Lancia Delta HF Integrale Evolucione

      Коментар


      • #33
        До: Лампа за масло свети при изключено запалване?

        Баце, вместо да умуваш, вземи и си провери връзката "маса" между купето и двигателя... Ако при откачен кабел от датчика и ключ в положение "Паркинг" или "Стоп" лампата продължава да свети, сваляй таблото.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #34
          До: Лампа за масло свети при изключено запалване?

          Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
          Всички подобни датчици са със затворен контакт. Плюс на откачен кабел, ще има през лампата, но трябва да е даден контакт. Не е нормално да има плюс без контакт. Това трябва да се провери. Ако този плюс е постоянен (може да провериш с крушка за фар или мигач - не по-малка и не с мултицет) ще даде късо през датчика и ще стопи контакта. Възможно е това да е причината за толкова бърза повреда.

          Благодаря колега твоето мнение ми беше най-насочващо какво и как да търся .
          Пробвах с крушка за мигач и не светна а с мултицет и пробна лампа свети .След този опит започнах да проверявам един по един всички захранващи кабели. Оказа се че един сноп с кабели който отива към стартера и динамото както и към датчика на маслото е пълен с вода .
          След като откачих захранващия кабел на стартера и го насочих към земята се изцеди водата и тоя постоянен + изчезна, има +само на контакт.
          Дано това се окаже проблема ,за сега всичко е ОК.
          Dimitar Dyakov

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X