До: Лампа за масло свети при изключено запалване?
Колега проверявах датчици на други два вида Опел Вектра и Корса .Пак имат постоянен + 12 Волта на кабела за датчика . Същия този кабел като го допра на маса лампата угасва. При замерване с Ампермер и откачен акомулатор тоест връзката става чрез ампермера дава 0.18 ампера консумация която е най вероятно от паметта на часовника и радиото.
Утулил съм се в тоя датчик защото ако имаше някаква утечка щеше да дава по голяма консумация от 0.18 ампера. При замерването на другите две коли консумацията беше близка до моята 0.20 и 0.15 ампера.
Споменах също и че вчера ходих на сервиз при един приятел който е на същото мнение. Според него е скъсана мембраната на датчика която изключва контактите и мисли че не е изработена от маслоустойчива гума .
Ще се радвам ако има някой колега с бензинова Фронтера да сподели дали и неговия Опел е с постоянен + на датчика и при откачен кабел свети лампата.
Първоначално публикуван от Калин
Преглед на мнение
Утулил съм се в тоя датчик защото ако имаше някаква утечка щеше да дава по голяма консумация от 0.18 ампера. При замерването на другите две коли консумацията беше близка до моята 0.20 и 0.15 ампера.
Споменах също и че вчера ходих на сервиз при един приятел който е на същото мнение. Според него е скъсана мембраната на датчика която изключва контактите и мисли че не е изработена от маслоустойчива гума .
Ще се радвам ако има някой колега с бензинова Фронтера да сподели дали и неговия Опел е с постоянен + на датчика и при откачен кабел свети лампата.
... Ако при откачен кабел от датчика и ключ в положение "Паркинг" или "Стоп" лампата продължава да свети, сваляй таблото.
Коментар