След 10 дни каране отново същия проблем ?????
Или съм взел менте датчик или другаде се крие проблема да гори датчици . Датчика който взех е Intermotor пише че е от Нотингам Англия ама дали е така ?
Ето малко данни за датчика ако може някой да каже дали е възможно да е от него. Тази включваща функция нормално затворен ключ според мен е че при липса на налягане контактите са затворени. Не мога да разбера какво го кара датчика да не затвори контактите след като се отворят. Би трябвало да е механичен датчика и да не зависи от ел. инсталацията имам предвид след гасене на двигателя контактите да се затварят сами с някаква пружина която да ги връща а не с електромагнит . Допълнителна информация:
мярка на резбата: M 14 x 1,5 zyl.
налягане на превключвател (датчик) [bar]: 0,50
цвят: черен
размер на ключ: 24
включваща функция: нормално затворен ключ
Не съм сигурен, дали съм разбрал всичко правилно, но от обясненията ми се струва, че все пак имаш проблем с инсталацията, а не с датчика. От някъде ти влиза нерегламентиран плюс към лампата, а когато дадеш на контакт, тоя плюс се губи. Консумацията на лампата е твърде смешна, за да прецака датчика, макар, че с тия ментаци напоследък ...
Може би не е лоша идея да смъкнеш приборното табло и да огледаш кое как е, а още по-добра ми изглежда да намериш ел. схемите на колата. Датчика сякаш не е свързан към ECU, би трябвало да е нещо просто.
О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Не съм сигурен, дали съм разбрал всичко правилно, но от обясненията ми се струва, че все пак имаш проблем с инсталацията, а не с датчика. От някъде ти влиза нерегламентиран плюс към лампата, а когато дадеш на контакт, тоя плюс се губи. Консумацията на лампата е твърде смешна, за да прецака датчика, макар, че с тия ментаци напоследък ...
По горе съм писал че тоя плюс не се губи като дам на контакт. Замервах кабела и на друг Опел пак има постоянен + . Сега мисля да замеря налягането на маслото да не би да е високо и затова да прецаква датчика. Преди 2 години като правих ремонт на ДВГ беше в нормите ,но сега незнам .
За сега съм спрял със замерванията и пробите че от тия дъждове канала ми се напълни с вода а датчика е отдолу
По горе съм писал че тоя плюс не се губи като дам на контакт. Замервах кабела и на друг Опел пак има постоянен + . Сега мисля да замеря налягането на маслото да не би да е високо и затова да прецаква датчика. Преди 2 години като правих ремонт на ДВГ беше в нормите ,но сега незнам .
За сега съм спрял със замерванията и пробите че от тия дъждове канала ми се напълни с вода а датчика е отдолу
Сори, значи наистина не съм те разбрал правилно.
О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
По горе съм писал че тоя плюс не се губи като дам на контакт. Замервах кабела и на друг Опел пак има постоянен + . Сега мисля да замеря налягането на маслото да не би да е високо и затова да прецаква датчика. Преди 2 години като правих ремонт на ДВГ беше в нормите ,но сега незнам .
За сега съм спрял със замерванията и пробите че от тия дъждове канала ми се напълни с вода а датчика е отдолу
Би ли го снимал тоя датчик,за пръв път чувам за такъв който го управлява +.Колко волта е плюса? Сигурен ли си че не го прехвърля през крушката.Все още мисля че е утечка,а може и направо късо да е.
Вероятно някоя четка на генератора ( четкодържателя)ти е заседнала.
Или е за смяна .
Ако имаш оборотомер - той работи ли си ?
Не е трудно да свалиш четкодържателя и да го провериш .
До самия акумулатор малко под него има един сноп кабели с крьгла букса.Виш врьскака от масления датчик до тази бикса.В един сноп са кабела за датчика,вьзбуждането на генератора, и мисля че плюса от генератора.
Здравейте колеги!
Днес ми се случи странна случка . Отивам при колата и гледам през стъклото лампата за маслото свети ,отключих дадох на контакт и угасна още преди да съм запалил .
Веднага си помислих че е датчика за маслото ,но при откачен датчик пак светеше лампата . Все още не мога да проумея как така ще свети лампата при угасен двигател, изключено заплаване.
Моля да давате идеи от къде може да е проблема дали окъсяване в таблото или проблем с датчика.
За сега съм откачил акумулатора да не го събаря тая лампа или окъсяване ако има някъде, но проблема трябва да се реши.
Колата е Опел Астра 1,6 1992 г.
Ако видиш по талон буквите на двигателя.Моще да снимам схемата подробно.
А стига бе! Един датчик - две страници!
Като го премериш с омметър, ако не дава 0 ома с маса, го изхвърляш и отиваш за нов. Какви плюсове, какви минуси?! Като откачиш кабела и дадеш контакт, ламБата не трябва да свети. Като допреш (откачения кабел) до маса, лампата трябва да светне. Същият кабел опираш на датчика. Ако не светне, споменаваш всички м***и и търчиш до магазина. При всякакви други показания има друга повреда.
Не можах да издържа и ходих до един приятел в сервиза. Оказа се пак датчика . Новия датчик който бях взел той ми го купува и каза че е възможно най добрия ,след като се развали толкова бързо ми препоръча втора употреба. Страшно "КАЧЕСТВЕНИ" части имаме в БГ щом от сервиза ми препоръчват да си взема стар датчик НЯМАМ ДУМИ. На МВ 123 имах директно мъркуч с манометър на таблото чиста работа
А стига бе! Един датчик - две страници!
Като го премериш с омметър, ако не дава 0 ома с маса, го изхвърляш и отиваш за нов. Какви плюсове, какви минуси?! Като откачиш кабела и дадеш контакт, ламБата не трябва да свети. Като допреш (откачения кабел) до маса, лампата трябва да светне. Същият кабел опираш на датчика. Ако не светне, споменаваш всички м***и и търчиш до магазина. При всякакви други показания има друга повреда.
Да ама тоя датчик е с нормално затворени контакти и всичко което казваш е наобратно .Като откача кабела и дам на контакт лампата не свети, свети като не е на кнотакт а като дам на контакт и допра на маса лампата гасне . Като взех нов датчик и го замерих дава постоянна връзка с корпуса(масата) която се прекъсва като запали . Всичко е наобратно .
Да отговоря и на другия колега за генератора . Генератора зарежда 13,6 в без товар на ниски обороти като включа фарове и други консуматори стига до 15,2 при високи обороти .
Бях писал също че замервах и друг Опел пак има постоянен + на датчика .
Съжаляваям че се проточи толкова тая тема ама за една глупост ми изпуши главата ,а маслото и водата са най важните уреди не мога да карам без един от тях.
.....като включа фарове и други консуматори стига до 15,2 при високи обороти . ..
Веднага го носи на ремонт. Не трябва да качва напрежението над 14,2-14,3 Волта. Вероятно проблемът с постоянно светещата лампа е в таблото или някоя "маса" не е на мястото си.
Да ама тоя датчик е с нормално затворени контакти и всичко което казваш е наобратно .Като откача кабела и дам на контакт лампата не свети, свети като не е на кнотакт а като дам на контакт и допра на маса лампата гасне . Като взех нов датчик и го замерих дава постоянна връзка с корпуса(масата) която се прекъсва като запали . Всичко е наобратно .
Да отговоря и на другия колега за генератора . Генератора зарежда 13,6 в без товар на ниски обороти като включа фарове и други консуматори стига до 15,2 при високи обороти .
Бях писал също че замервах и друг Опел пак има постоянен + на датчика .
Съжаляваям че се проточи толкова тая тема ама за една глупост ми изпуши главата ,а маслото и водата са най важните уреди не мога да карам без един от тях.
Колега,я провери дали пък и на другите марки, датчика не е нормално затворен.Как така само на твойта всичко е на обратно.Мисля че някъде нещо важно пропускаш,но ще мине време,и дано да напишеш каква е била истинската повреда.Утулил си се в тоя датчик и не приемаш нищо друго от това което казват колегите.Много ми е интересно как датчика е вързан на маса,а го управлява плюса и налягането на маслото.Какво ли се случва вътре в него?Да е за задна скорост съм съгласен.
До сега да си беше прекарал нов кабел ( поне за проба) от датчика до лампата за маслото и да знаеш дали е лош контакт ........
Но ... интересно е да чете човек темата ..... открива много невъзможни идеи
Забавно е.
Коментар