Обещах снимки, пускам снимки 
Още един път казвам, че не претендирам нещата да са направени професионално, нито има нещо сложно в цялата работа. Засега работи без проблеми. Не съм правил проби с едновременно натоварване на всички изводи с тежки консуматори, но мисля, че няма да има проблеми, най-много да хвърчат бушони...
Извинявам се за качеството, ама пак се прибрах почти по тъмно...
На тези снимки се вижда кабела изведен от акумулатора, заедно с бушона.

Където кабела минава през метален профил съм му сложил допълнителна защита, да не разчитам само на неговата изолация.

Това вече е кабела вътре в купето, над педалите. Синята стрелка е кабела, идващ от акумулатора, жълтата е клемата, която го разклонява на три, а червената е бушона за GPS-а. На следващата снимка се виждат бушоните за останалите два кабела - за касетофона и за задната запалка.

Стойката за GPS с кабел за захранване, който излиза от таблото.

Задната запалка...

Ето за това говорих по-рано. Като си купувате запалки гледайте това, което е посочено със стрелка да е керамично (както на снимката), защото на тази, която аз купих, това беше метално и като се натисне по-силно дава късо...

Покрай тези неща сложих и осветление вътре в колата, което е доста по-ефективно от оригиналното според мен. Това, което не предвидих в случая са сенниците и може би ще се наложи да ги изрежа където са сините линии за да може да се пуска лампичката и при вдигнат сенник.

Джипа с оригиналното и с новото осветление:

На пръв поглед изглежда дреболия или нещо накичено, но е много удобно да имаш силна светлина вътре в колата...
Ами това е, дано е било полезно за някой

Още един път казвам, че не претендирам нещата да са направени професионално, нито има нещо сложно в цялата работа. Засега работи без проблеми. Не съм правил проби с едновременно натоварване на всички изводи с тежки консуматори, но мисля, че няма да има проблеми, най-много да хвърчат бушони...
Извинявам се за качеството, ама пак се прибрах почти по тъмно...
На тези снимки се вижда кабела изведен от акумулатора, заедно с бушона.

Където кабела минава през метален профил съм му сложил допълнителна защита, да не разчитам само на неговата изолация.

Това вече е кабела вътре в купето, над педалите. Синята стрелка е кабела, идващ от акумулатора, жълтата е клемата, която го разклонява на три, а червената е бушона за GPS-а. На следващата снимка се виждат бушоните за останалите два кабела - за касетофона и за задната запалка.

Стойката за GPS с кабел за захранване, който излиза от таблото.

Задната запалка...

Ето за това говорих по-рано. Като си купувате запалки гледайте това, което е посочено със стрелка да е керамично (както на снимката), защото на тази, която аз купих, това беше метално и като се натисне по-силно дава късо...

Покрай тези неща сложих и осветление вътре в колата, което е доста по-ефективно от оригиналното според мен. Това, което не предвидих в случая са сенниците и може би ще се наложи да ги изрежа където са сините линии за да може да се пуска лампичката и при вдигнат сенник.

Джипа с оригиналното и с новото осветление:

На пръв поглед изглежда дреболия или нещо накичено, но е много удобно да имаш силна светлина вътре в колата...
Ами това е, дано е било полезно за някой
Коментар