Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допълнително захранване 12v за джипа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    за ЖПС и т.н. електронни устройства няма нужда от голям ампераж - обикновено консумират под 1А и става и с "ДС" жаковете и без предпазител, но за бързоварче или хладилник си трябва сериозен жак...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #17
      Не мърдай!
      Тройките по колко ампера пускат?

      Гнездата за запалката са си за запалка. Те са измислени за кратковременна работа. Не че това е най-добрия (конструктивно) щепсел, но би могъл и да върши работа ако е направен от нещо термоустойчиво. Обаче всички турско-китайски буклуци са направени от буклучлива пластмаса. Това ги превръща във вечен проблем.
      Ако намериш хубави и здрави свалени от кола става. Имаше вечни могъщи по ладите и москвичите. Жилезни батка, кът за тее!
      И после трябва да не те домързи а да ги монтираш като щатните С дупка в таблото/тапицерията и всичко както се полага. Щото измислените разклонители освен че правят паяжина от жици, ами и се разхлабват с времето и пак стават проблем.

      Коментар


      • #18
        Просто вземи 3 хубави куплунга (най-добре от първоначално вграждане) намери им място, закрепи ги надеждно и ги свържи през предпазители. Гнездата на предпазителите също трябва да са надеждни. Можеш дори да им сложиш прекъсвачи за да излкючваш устройствата, без да вадиш куплунгите. Също така може да се замислиш и за по-компактни букси, като смениш и тези на съответните устройства. Трябва само да съобразиш ЗА КАККЪВ ТОК ТИ ТРЯБВАТ
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #19
          тройките от картинката са по 8А на перо... имаме и 5-ци и 8-ци по 5А/перо
          ДС-тата май бяха за 2-3А...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            Нема щастие, мамка му(((
            Нещо такова ми трябва, за 25 А общо. На едното перо 10, на другото 15. И масата.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Стефан
              Нема щастие, мамка му(((
              Нещо такова ми трябва, за 25 А общо. На едното перо 10, на другото 15. И масата.
              може да сложиш осмица - на едното 2 пера, надругото 3, а на маса - 3...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                Ммм ... А можеш ли да го оставиш отделно и нарочно на колежките си? Мъжко и женско. Щото всеки път като ги видя, и после дълго и замислено дъвча валидол. Пък не знам кога ще успея да мина.

                Коментар


                • #23
                  Добре де, кое е най-добре да направя в крайна сметка?

                  1) Варианта, който предлага Тедо не е лош, но това значи да преправя всичко дето ползвам за зареждане в колата (ставам зависим) и не ме кефи много..

                  2) Не ми се купува от тези разклонители, дето ги пъхаш в зарядното за запалката и от другия край имаш 2 или 3 зарядни за запалки

                  Тогава какво?

                  Коментар


                  • #24
                    и мен ми се слагат още гнезда...

                    най-ми допада от жигули да намеря, или мохер...

                    само незнам от каде да дръпна ток, директно от акомулатора?

                    Коментар


                    • #25
                      http://www.rangerovers.net/rrupgrades/rearpower.html
                      Яро,хвърли един поглед как е направено на рейнджа,може нещо да ти бъде полезно.Успех.
                      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                      Коментар


                      • #26
                        Супер. Потенциалното огнище на пожара - точно до пожарогасителя))
                        Дебили.
                        Не, по моя опит не може и да мислиш за минаване на нестандартни щепсели. На практика. Това дето ти разправях по-горе. Най много разправия, но все едно ще стигнеш до там.
                        Най - просто е направо на акумулатора. Но и най-рисковано. Изобщо, зависи за кво са ти. От там и произтича идеологията на цялата инсталация.

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Стефан
                          Супер. Потенциалното огнище на пожара - точно до пожарогасителя))
                          Дебили.
                          ЪЪЪ,Стефане забравих да поясня.Сайта е американски.
                          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                          Коментар


                          • #28
                            Yaro, аз съм направил нещо подобно на Диското.

                            На Тедо варианта не е лош, но, както вече си споменал, това означава, че трябва да преправиш кабелите на всичко, което ползваш в колата, освен това, в тази кола не можеш да включиш друг уред - примерно колега по време на разходка иска да си включи негово зарядно в твоята кола...

                            Според мен няма проблем да се ползват букси като за запалка, стига да са качествени, тоест, да не хлопат и да се мърдат както си искат в гнездата.

                            На мен идеята ми дойде, защото още от преди кабелите за стереото бяха вързани така, че вземаха плюс от запалката (която е най-близо). Като пробвах да включа едно нагревателче в запалката, ми изгоря бушона на касетофона.
                            И щото действах като умния циганин (дето още на четвъртия шамар разбрал, че ще го бият) изгорих още един бушон докато загрея, че така няма да я бъде...

                            Взех си нов комплект бушони - смених всички, щото бяха нацвъкани на принципа "квото има" - и реших да си пусна отделен плюс за касетофона. И така и така пусках кабел, изкарах още едно гнездо 12V и един кабел за GPS-а.

                            Ще се опитам да обясня най-общо какво съм направил, по-нататък ще направя и снимки ако има интерес, но може да стане най-рано в събота
                            От акумулатора пуснах отделен кабел (по-сериозен), с бушон веднага след клемата (30А). Кабела влиза в купето, където се разклонява с лустер клема на три - един за GPS-а, един за стереото и един за задния извод (запалка). След клемата всяко от разклоненията има по един бушон, съответно 1,5А за GPS-a, 10А за стереото и 15 за задната запалка (измерих нагревателчето - черпи към 10-11 А, а по-сериозен консуматор не смятам да включвам).
                            Не съм електричар и не претендирам да разбирам много от тези неща, но по този начин направена системата си работи без никакви проблеми. Освен това е много лесно да се направи всичко.

                            Само едно нещо. Като вземах задната запалка малко бързах и не погледнах какво купувам. Съответно след връзването на всички кабели и закачането на плюса към акумулатора дойде време за проба... Натиснах запалката в задното гнездо... Загря Натиснах я малко по-силно и ето ги и фойерверките... Оказа се, че предната част на самата запалка, която на повечето нормални такива е керамична, на тази беше метална. И като я натиснеш малко по-навътре дава накъсо...
                            За щастие се разминах само със смяна на едно бушонче...

                            Освен тези неща сложих и допълнително осветление на купето (предполагам знаеш какво е оригиналното осветление на Диското...). Ще снимам и него тези дни.
                            A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                            Коментар


                            • #29
                              Правете квото искате, но не забравяйте че бушона защитава веригата само от себе си нататък към консуматора. Така че колкото по-близо са бушоните до акумулатора - толкова по-малка е вероятността колата да изгори.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Стефан
                                Правете квото искате, но не забравяйте че бушона защитава веригата само от себе си нататък към консуматора. Така че колкото по-близо са бушоните до акумулатора - толкова по-малка е вероятността колата да изгори.
                                Аз затова сложих бушон веднага след акумулатора (предвиден за всички консуматори, които ще бъдат вързани на този кабел) и отделно бушони след клемата на всяка линия - за съответните консуматори. Предполагам така няма да има проблем...
                                A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X