Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Утечка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Виж коментара по-горе.
    Начина по който си описал, че ти работи радиото е просто АБСУРДЕН.
    Доста показатен е факта, че приемаш това за нормално.
    Съвсем по съвременно.
    .
    Ма нали жиците всеки ги разбира - та те дори не се управляват от истинска професия!

    Не, че подхода на Войводата е различен.
    Да намахаш китайско г0вн0 в инсталацията по този начин е като да дадеш на маймуна - лимонка.
    Или дори да го направиш - нема да гръмне като лимонката.
    Но е ПЪРВОТО нещо, в което трябва да търсиш проблем в последствие.
    Това, че е бацало преди няма грам никаккво значение.

    П.С: ОНО баш зат'ва не се прави дака даже да не е китайско г0мн0.
    Ма мой съм аз че да са обаждам...

    Не съм съвсем безполезен - Може да ме ползвате за лош пример
    Последно редактирано от Esper; 23-05-25, 19:15.
    Враг усраине

    Коментар


    • Еделвайс
      Еделвайс коментира
      Редактиране на коментар
      Да видим дали съм разбрал правилно, режа червената и жълтата жица, после свързвам червената с жълтата, така ли е?

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      'Начи доколкото кирис са на конектори по пътя.
      Просто ги КРЪСТОСАЙ с разкуплиране и виж какво ще стане.
      И като цяло няма нищо срамно да отидеш при човек, който разбира от токове.
      Трудно е, знам - но само казвам, че начина по който работи твоята музика не е нормален.
      И пак е по-малкото зло.

      На Войводата консервата не може да тръгне.
      При теб само няма радиа ако нямаш тамагочи в джоба.
      Зависи кое е важно

    • Еделвайс
      Еделвайс коментира
      Редактиране на коментар
      Така и ще направя

  • #32
    Да видим дали съм разбрал правилно, режа червената и жълтата жица, после свързвам червената с жълтата, така ли е?

    Не ги режи !!! Можеш просто да ги извадиш от прозрачните гумени изолации и да ги размениш просто... Като дръпнеш по силно с клещи ще се разделят...Затова са направени - производителя е помислил за това.

    П.П
    След като ги размениш - трябва да провериш отново паметта. Защото има вероятност да не стане -(тогава проблема е преди букса -откъм колата - просто първата букса не е вързана правилно и оттам назад вече не става...

    Коментар


    • Еделвайс
      Еделвайс коментира
      Редактиране на коментар
      Утре ще направя така и ще пиша при резултат, благодаря.

  • #33
    Някъде по-горе мернах еврогейска букса?
    Само тази характеристика ми докарва нервни тикове за рязане с резачки.
    Щом е евро - нормално е да е наопаки
    Враг усраине

    Коментар


    • #34
      Тя оригиналната букса на фронтерата е малко по специална - има кабел за подсветка, управление на дисплей , дисплея не е на радиото , а е отделен. Определено не става ръг и тръг...
      Фиат Купе
      Опел Фронтера В
      Мицубиши Паджеро Пинин

      Коментар


      • Еделвайс
        Еделвайс коментира
        Редактиране на коментар
        Как е свързано тогава при теб радиото, наистина си има особености оригиналната букса, например като включа радиото се променят показанията на борд компютъра?

    • #35
      Първоначално публикуван от Еделвайс Преглед на мнение
      Виждаш снимката, моля да ми обясниш простичко стъпка по стъпка, как да го направя без пресвързване на кабели или кой цвят кабел да режа и с кой цвят да свържа?
      Червения и жълтия проводник умишлено са оставени с тия допълнителни конектори (с прозрачната изолация). Това позволява лесно да се разменят местата на BATT и ACC, в зависимост от особеностите на автомобила.
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #36
        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
        Червения и жълтия проводник умишлено са оставени с тия допълнителни конектори (с прозрачната изолация). Това позволява лесно да се разменят местата на BATT и ACC, в зависимост от особеностите на автомобила.
        Благодаря, както и колегите които потвърдиха за същото, утре ще ги разменя и ще пиша какво е станало.

        Коментар


        • #37
          Последният път (буквално надявам се) като сменях стъпало на китайско мултимедийно гомно беше заради утечка.
          И то беше вързано директно на батерията а утечкта - не винаги

          Причината излязла месеци след като вдигнах ръце и се оказа не у чайниците.
          Жицата на една от амнайсетте колони опирала понякога и някъде към корпус.
          Пък дефазираните стъпала не ги обичат тия работи.

          Не, че са намерили протритото - пуснали нови жици.
          Враг усраине

          Коментар


          • #38
            Първоначално публикуван от Еделвайс Преглед на мнение
            Благодаря, както и колегите които потвърдиха за същото, утре ще ги разменя и ще пиша какво е станало.
            Възможността за размяна на двете захранвания за която споменах наистина е описана в инстрункцията за експлоатация на пионерищата.
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #39
              Свързах го както пише у науката. Няма утечка.
              Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

              Коментар


              • #40
                У науката пише АСС, БАТ, и тн. Пише и къде какво трябва да има на евро буксата.
                Никъде не пише как е вързал буксата предишния "майстор".!!! .... ,дето ги знае тоците по рождение.
                На снимката горе, радиото е вързано правилно. Буксата от зад е сбъркана.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • #41
                  Връзвал съм и по начин радиото да е захранено постоянно и по двете жици. Никакви драми не са произлезли от това, освен ако не го забравя включено. При изключено консумацията е била незначително по-голяма отколкото при вързано по стандартен начин и без контакт.

                  Но това за обикновена класическа 1DIN музика с CD/DVD, евентуално и с гнездо за флашка. На мултимедия е много вероятно да не е така. Моя китаец май само си гаси екрана като уж го изключа, та трябва да се приспива. Тогава харчи под 10mA ако помня добре.
                  Последно редактирано от sparkybg; 25-05-25, 11:46.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #42
                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Връзвал съм и по начин радиото да е захранено постоянно и по двете жици. Никакви драми не са произлезли от това, освен ако не го забравя включено. При изключено консумацията е била незначително по-голяма отколкото при вързано по стандартен начин и без контакт.

                    Но това за обикновена класическа 1DIN музика с CD/DVD, евентуално и с гнездо за флашка. На мултимедия е много вероятно да не е така. Моя китаец май само си гаси екрана като уж го изключа, та трябва да се приспива. Тогава харчи под 10mA ако помня добре.
                    Точно това се случи и при мен. Свързвах ги така, за да мога да си слушам музика, без ключа де е в контакта, като съм за риба да речем. И с обикновените никога не съм имал проблеми, ама тез модерни мултипедеращини...
                    Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                    Коментар


                    • #43
                      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                      У науката пише АСС, БАТ, и тн. Пише и къде какво трябва да има на евро буксата.
                      Никъде не пише как е вързал буксата предишния "майстор".!!! .... ,дето ги знае тоците по рождение.
                      На снимката горе, радиото е вързано правилно. Буксата от зад е сбъркана.
                      Буксата отзад си е оригиналната от завода за Фронтерата, но както се спомена, буксата е по специфична, защото с оригиналното си опелско радио, показваше инфо, подсветката и станциите на отделен дисплей на борд компютъра, та от там идва различните аномалии при свързване към евробуксата от Pioneer

                      Коментар


                      • #44
                        Така, де. Предишния "майстор". Китаеца е направил радиото по стандарт. Те.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:EuroK.jpg
Прегледи:141
Размер:131.9 КБ
ID:6999852
                        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                        Вальо. О888 557Ч7Ч
                        Silverado 1.3 i

                        Коментар


                        • mishomishev
                          mishomishev коментира
                          Редактиране на коментар
                          Това е стария общоприет стандарт. Ама по новия китайски не е така!!
                          Разликата е при говорителите В букса...
                          Предните говорители са така но задните са дефазирани тоест пин 1 и 7 са минус а 2 и 8 са плюс...
                          Идеята както ми обясниха е че в колата предните говорители спрямо задните се дефазират за да не се "сбият" честотно...

                          P.S
                          Лично на мен ми се струва малко спорно тази ситуация въпреки че при всички учебници по озвучаване така си пише - избягвайте да слагате тонколоните една срещу друга...ако пък няма друг начин - мерете и оправете фазите

                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Сега остава да ни светнеш как предните се бият със задните, при положение че не са едни срещу други. Башка дето производителите на коли не са идиоти да правят инсталации, при които говорителите се "бият", и това как са закачени жиците на буксата и как са закачени към говорителите са 2 съвсем отделни неща.

                          Съвсем отделен въпрос е че с полярност може да спреш говорители в кола да се "бият" до към 200 херца. От там нагоре както и да ги връзваш, салатата е практически еднаква, само малко разместена по спектъра.

                          Съвсем трети въпрос е че има всякак разположени говорители (и различен брой от 4) и просто обръщане на жиците в конектора пак НЕ върши работа, а се съобразява как да свържеш всеки отделен говорител към СТАНДАРТНИЯ конектор.

                          Друг въпрос е че жиците от тая букса може да ходят в усилвател, а не в говорители, който пък от своя страна може да има отделен изход за subwoofer, сигнал за който може да взима от всичките 4 канала и от разменените от дръпнатите изводи резултатът ще е нещо миришещо и с връх.

                          Това горе е МЕЖДУНАРОДНИЯ общоприет стандарт. Каквото и да е съчинил някой дръпнат в някой гараж различно от това, то НЕ отговаря на ISO10487, със съответните последствия. Толкоз. И изглежда всичкия китайски AliExpress се съобразява с ISO стандарта, вместо с "новия китайски", щото от прегледани на случайен принцип 20-ина варианта всичките до един са вързани като горе на картинката.

                      • #45
                        Тука се говореше за размяна на А4 и А7, или пак не съм разбрал?
                        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                        Вальо. О888 557Ч7Ч
                        Silverado 1.3 i

                        Коментар


                        • mishomishev
                          mishomishev коментира
                          Редактиране на коментар
                          Прав си ! Точно за това се говореше... Аз просто вметнах че има промяна И за говорителите...може на някого да му е полезно.
                          Ама по интернет - не винаги се разбира правилно...
                          Така че извинявай - моя грешка

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X