Намерих я. Шибаното радио беше.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Утечка
Свий
X
-
Ха, пайнер... китаец някакъв смотан за 50 евро!Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.
Коментар
-
Китаец ли ??? Най вероятно е изправен ами просто не е свързан правилно?? В смисъл че има 2 плюса и те са вързани като един - с директно и постоянен плюс.
При това положение има постоянна консумация. Обикновенно силовия плюс се връзва към плюса от ключа а плюса за паметта към постоянния...
И тогава консумацията изчезва
-
-
Първоначално публикуван от Тодоров009 (Войводата) Преглед на мнениеНамерих я. Шибаното радио беше.
Коментар
-
Пайнер, правилно вързан си сваля акумулатор 64 амперчаса за две до три седмици ако не се кара колата - собствен опит с няколко чисто нови.Фиат Купе
Опел Фронтера В
Мицубиши Паджеро Пинин
Коментар
-
Абсурд !!!
Има някакъв проблем на 100 % . Не съм велик спец и съм монтирал много бройки - но преди десетина години...
Авторадио в режим на покой (памет) правилно свързано трябва да дърпа 1-5 милиампера... На лаболаторния захранващ блок не може да се отчете...
Върти ми се в главата 2-3-4 милиампера . Това е нищожна консумация...
Имаш някакъв проблем - може и самия модел (серията) да е проблемна?!
-
Дообре...
Ти като си монтирал много бройки , колко си наблюдавал дълго време? Аз с три различни пайнера монтирани по правилата в ретрокабриолет който не се кара по 6 месеца и стои в гараж го играя 15та година. Като откача радиото и след 4 месеца пали.
-
През годините съм имал 4-5 броя и не помня да съм имал грижи. Не мултимедии - обикновени, с дискове. Някога като новопридобиех кола това ми беше първата работа - Pioneer, среден до висок модел. Никога не съм имал грижи. Единия още се търкаля в една от колите, вече е 20 годишен. Преживя и акумулатор, зареден наопаки.
Ако се сетя ще му мерна консумацията в покой.
Маркова мултимедия не съм имал и не предвиждам. Сегашния ми китаец има под 10 милиампера в покой със сигурнст, барабар с CAN кутийката си.
-
-
Така, в кратце. Радиото е вързано през бушон, ама си има нарочна верига само за него и бушонът не е при другите, така че го бях забравил. Незнам защо не се включи като правих пробата.
Вързани са двата плюса заедно, и на старото беше така, ама десет години не е имало проблем. И на другата ми кола е така, и на предишната беше така, и на по-предишната...
В събота ще го свържа както пише в книгите и да видим дали радиото е кидерлия или има по голяма консумация щото е "модерно".Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Тодоров009 (Войводата) Преглед на мнение…
Вързани са двата плюса заедно.
Враг усраине
Коментар
-
Понеже няколко пъти се споменава че Пайнера хаби много ток в покой, аз съм от скоро с такъв и модела му е от този със вградена стойка за смартфон и работи с приложение на Пайнер.
Всеки път когато загася двигателя и извадя ключа, Пайнера се нулира напълно, изчезват запаметения часовник и запаметените радиостанции и настройки, това от една страна е добре, значи напълно се изключва тока към радиото, това че си нулира всички настройки не е проблем, защото всички радиостанции и настройки са предварително запеметени на приложението към смартфона ми и така се синхронизират автоматично при включване на радиото, иначе ако трябва да пусна радиостанция само от радиото без да е вързан смартфона, то тогава всеки път ще трябва да настройвам часовника, станциите и т.н.
Така че се получи супер в моя случай.
Коментар
-
Да се опитам да позная - не сии чел TFM как да свържеш жиците?
...щото тоците са фасулска работа и тях всеки ги знае по рождение...
Коментар
-
-
При пионерчетата това може да се направи и без пресвързване на кабели. Ама пак требе да се прочете TFM. Досада...
Коментар
-
Последно редактирано от Еделвайс; Днес, 15:58.
Коментар
-
Човеко - по горе ти се присмиват .
Да на евробукса си. Но е монтирана неправилно. Грешката е че и ДВАТА плюса(на СД) ти са вързани към един прекъсваем (+)12В на колата...
Трябва единия плюс да е прекъсваем (от ключа) а другия постоянен (на паметта).
Реално горе на войводата и двата му плюса са непрекъсваеми - това му е грешката.
При тебе наобратно и двата ти плюса са прекъсваеми - това е твоята грешка...
Абе карай - и така става...важното е влагоабсорбатора да работи))
-
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеПри пионерчетата това може да се направи и без пресвързване на кабели. Ама пак требе да се прочете TFM. Досада...
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 4 потребители онлайн. 3 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар