Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Свързване на кабели

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Вчера от една морга ми пратиха букса и резистор(утре ще си ги взема). Записах и час при ел техник,та в сряда трябва проблема да е решен. От китайците поръчах такива букси,ама нистина кабелчетата са много тънки. 18 AWG пишеше.https://vi.aliexpress.com/item/10050...yAdapt=glo2vnm
    Май трябваше голи букси да поръчам и тук да се окабелят.

    ​​​​
    Последно редактирано от kameno karp; 05-01-25, 06:41.
    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

    Коментар


    • #32
      За същия проблем на една фронтера преди доста години използвах лустер клема. Нарязах си я на единични /не както си виждал двойка или тройка за фаза и нула по ел и сталациите вкъщи/, за да мога поединично да си ги изолирам поне два см след двата и края. Да не може от вибрациите да се пречупва кабела,близо до болта на клемата.
      Sent from my Nokia s fenerche

      Коментар


      • Roninn
        Roninn коментира
        Редактиране на коментар
        Лустер клема не е ок.От към якостни характеристики и токопроводимост е добра,но във времето се разхлабват от температурните разширения и то в разпределителните кутии ....в коша на автомобил е много по зле.

        Отделно многожичен кабел в такава клема,си е рецепта за беда

        П.п Ваго клемите ,които аз ползвам единствено за осветителни инсталации....са едни лустер клеми по същество,като при тях е избегнат този ефект на саморазхлабването ,което го обира пружинния механизъм
        Последно редактирано от Roninn; 07-01-25, 08:10.

    • #33
      Това е правилният начин за свързване на два кабела в автомобила:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Кабелни обувки.jpg
Прегледи:228
Размер:16.2 КБ
ID:6984520
      За да нагори така клемата, освен слаба връзка, е възможно вентилаторът да е клеясал с изсъхнали втулки и да се върти трудно. Това води до повишаване на консумацията на ток и от там, нагаряне на връзки, превключватели и дори изгаряне на регулаторите на оборотите. Затова в такива случаи, освен възстановяването на щетите по инсталацията, е задължителна и профилактиката на мотора на вентилатора.
      Последно редактирано от atanas_93; 07-01-25, 11:38.
      Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
      SSang Yong Kyron 2.0xdi
      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

      Коментар


    • #34
      Снимката не се вижда. Забележки по вентилатора няма.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • Tramp
        Tramp коментира
        Редактиране на коментар
        Аз си поръчах такъв комплект с клещите за кримпване. Ако си пропуснал тази подробност, ще ти дам моите да си свършиш работата.
        Имам и комплект с букси, но това е определено по-добрия вариант.
        Сигурен съм, че няма да пропуснеш предварително да нанижеш на кабела термосвиваем шлаух.

      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        Клещи си взех доста отдавна,като сменях бушонното табло на Нивата,с такова за нормални бушони. Пък ТШ нанизвам по два.😁 Като свия единия,отгоре му бутам втория и пак свивам.😁
        Ти от къде ги взе? Аз ги сложих в кошницата но още не съм ги поръчал. Сигурно утре ще отскоча до Пандата и ако има,направо от там ще взема.

      • Tramp
        Tramp коментира
        Редактиране на коментар
        Поръчах комплекта от eBay, но идва от братски Китай, разбира се.
        Купих си и клещи за единични кабелни накрайници (ферули) и други клещи с тресчотка за крипване на кабелни обувки.
        Увъртях се в клещи, накрайници и букси.

    • #35
      Започвам да си обяснявам защо преправянето на инсталацията на 5VZFE, който купих от един пич до София, е било такова. Рязани кабели, стърчащи навсякъде. Кабели, рязани на 1мм след конектора. Всичко седи като гнездо, нищо организирано в снопове. А малкото, което е минато с тиксо, е с обикновен изолирбанд (който е станал на гъз от температурата в двигателния отсек, естествено) и от пухкавата теса 51068. Последната е пълен смях и беше станала на овча чепка вълна. Единия кабел беше "запоен" на ръка само, увит ей така и залепен отгоре с изолирбанд, много надежда и много некадърност. Неандреталска, чобанска работа.

      Нормална работа. То и затова няма нито един магазин за АВТО електроматериали - кабели, шлаухи, гофри, ХУБАВАТА Теса (51036 - чичко Гугъл ще ви помогне да прочетете), нелепяща лента и тн. Няма кой да купува всичко това. За целия основен ремонт на двигателя и смяната точно 2 неща съм намерил и купил от БГ - тапите за блока (и там чаках 4 дена да докарат 11 бройки лол) ииии моторно масло.

      Това са ми двата цента.

      Коментар


      • #36
        Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
        Това е правилният начин за свързване на два кабела в автомобила:
        Това в правилният лесен начин. Тъпото е че за всеки размер жица трябва да имаш различен размер консуматив и различно гнездо на клещите.

        Ако някъде продават комплекти бих си закупил, но... и запояванвто никой не го е отменил. No-clean флюс, измиване след спойката, и корозия няма.

        А после и в двата случая - намазване с "течна гума" (ползвам BISON, има я в повечето големи магазини) и термосвиваем шлаух отгоре. Никаква влага няма шанс след такава интервенция.

        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #37
          Деди, те ти от Полша. Има и в Ала-бала и е Тему.

          https://abc-rc.pl/en/products/non-in...tor-16879.html

          Поръчките от Полша са лесни, даже от сайта да не пращат за България, но при тая цена за да си струва трябва количество.
          Последно редактирано от sparkybg; 11-02-25, 19:55.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #38
            Има още една подробност - на терсене място спойка може да се направи, но кримпването да е невъзможно...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X