Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Свързване на кабели

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    И калай ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ..тиксото което държи в автомобилен кош е теса и 3 М ....имай предвид че 3М имат 100 разновидности черно тиксо ,които външно не се различават..но поне 90 вида от тях не са правилни за това..тоест трябва да е правилното

    Тесата са само един модел....
    Прикачени файлове
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #17
      Челно ги правя аз. Засрещаш ги и сетне усукваш.Както си преплиташ пръстите на ръцете, когато не ти се прави нищо.
      Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

      Коментар


      • #18
        И предварително си го знаех,но сега вече съм убеден,че няма как да се справя сам. Толкова кабел няма как да го запоя качествено с наличния поялник. Ще се ползва жокер. Елтехник. Благодаря на отзовалите се.
        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
          Не съм казал,че не ми се запоява. Просто поялника ми е слаб и нЕмощен,а и аз си нямам много вяра като калайджия! Ама като позагрее,може и да не е толкова слаб. Я кажи как се усуква ПРАВИЛНО многожилен кабел. Може и сам да се навия да ги вържа тия жици. Ама обясни като на лаик!
          Днес ми избягаха от ума едни джаджи и забравих да ги спомена...
          Предствляват дебел термосвиваем шлаух, в двата му края има уплътнител, а по средата пръстенче припой.
          С тях се работи относително лесно - двата проводника се зачистват, промушват се до пръстенчето припой и шлаухът се нагрява с топъл въздух. Съответно припоят се стопява и става спойка. На теория дори би трябвало да е влагоустойчива.
          Досега съм ползвал само такива купени от Лидъл, и то само за проба. Поне лидълските искаха и малко флюс върху проводниците за да стане хубава спойка, но съм виждал подобни да се ползват в сериозни индустриални изделия.

          Не знам какво е научното наименование на тия джаджи. Евентуално утре бих могъл да проверя.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • kameno karp
            kameno karp коментира
            Редактиране на коментар
            Пистолет за горещ въздух имам.

          • Pavlin
            Pavlin коментира
            Редактиране на коментар
            Сега видях по разни рекламни снимки, че ги нагряват и с газови запалки от показаните по-долу. Имаш опции.

          • kameno karp
            kameno karp коментира
            Редактиране на коментар
            И такава малка горелка имам.
            Ама гледах едно клипче и малко ала бала става спойката. Та няма да са тия. Запояването ще е класическото!

        • #20
          Две такива обувки https://tashev-galving.com/product/0...-3-6-mm2-10-mm и с болт и гайка ?

          Коментар


          • #21
            Тия нямам с какво да ги кримпна,а и иде реч за лека кола,не за трактор!😉
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • #22
              Аз бих почнал отзад на пред,що се е стопила тая букса?!...

              Коментар


              • #23
                Стопен е само един пин. Заключението е(дали правилно или не) слаба връзка.
                Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                Коментар


                • #24
                  Ако липсата на мощен поялник ти е проблема:
                  https://praktiker.bg/bg/Poyalnici/PO...SOG02/p/436010

                  освен това, аз не съм ползвал, но съм виждал с флюс и припой да работи лесно и добре да запоява това:
                  https://praktiker.bg/bg/Drugi-kuhnen...-PROF/p/144447

                  или малко по-мощно.

                  Коментар


                  • #25
                    Първоначално публикуван от gy6ter Преглед на мнение
                    Две такива обувки https://tashev-galving.com/product/0...-3-6-mm2-10-mm и с болт и гайка ?
                    Не е ли по лесно да се ползва такова, без болт и гайка? Има клещи по 5-10 лева за тях (не са най хубавите, но за един път...)
                    https://vikiwat.com/kontakten-nakray...-6mm2-izoliran

                    Иначе на снимката кабелите не изглеждат толкоз дебели
                    Queen o’ the Hebrides’ golden tears, Distillation o’ two hundred years
                    Skal, Prost, Salud, Kampei, Cheers, Slainte-mhath! Laphroaig!

                    Коментар


                    • gy6ter
                      gy6ter коментира
                      Редактиране на коментар
                      Две гилзи и устер клема пак става според мен.

                  • #26
                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    ...Не знам какво е научното наименование на тия джаджи. Евентуално утре бих могъл да проверя.
                    Били го наричали "термосвиваем шлаух с припой"... Примерен линк. Линк към Гогол.
                    Едва ли това е истинското му наименоание, но както и да е...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #27
                      https://youtu.be/qqEUi9FLauY?t=1m11s Според моите лаишки стандарти,тая спойка е посредствена.
                      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                      Коментар


                      • vwbeetle
                        vwbeetle коментира
                        Редактиране на коментар
                        Кукичката за шаран или каракуда се държи на едно възелче,ама функционира(в повечето случай)

                    • #28
                      Такива шлаухчета съм ползвал поне хиляда за последните 3-4 години. По коли, камиони, ремъркета, багери... Идват по-евтино от Али-то. Има различни размери. Този от клипа не е чувал за спайка. Аз осуквам двете жички една срещу друга. Така има добър контакт и якост. След това се прави стегнат сноп, с изолирбанд и се укрепва.
                      FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

                      Коментар


                      • mishomishev
                        mishomishev коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз осуквам двете жички една срещу друга. Така има добър контакт и якост. След това се прави стегнат сноп, с изолирбанд и се укрепва.

                        И аз тъй... все пак години наред е карало с няква си мизерна контакна повърхност и накрая е нагоряло... този тип връзка е достатъчно надежден става бързо без инструменти и голям праз че е грозно - няма да ходи на конкурс за красота

                    • #29
                      Първоначално публикуван от kameno karp Преглед на мнение
                      https://youtu.be/qqEUi9FLauY?t=1m11s Според моите лаишки стандарти,тая спойка е посредствена.
                      Възможно е. По-напред в темата споменах, че съм виждал такива да се използват в по-сериозна, отговорна и скъпа, "маркова" техника от вентилатор за парно на лек автомобил. Е, вероятно не са от "алито", и не са "духнати" с горелката, но това са детайли...

                      Апропо, когато правих тестове за да видя как работят тия джаджи, естествено правих и дисекция на запоената част. Ами по моите стандарти, ако се направи добре, отговаря на тях. А както се всеизвестно - никой не иска аз да съм му ОТКК...
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #30
                        Аз коментирам това което виждам на клипа и то чисто визуално. Също.ака съм писал,че съм лаик,та мнението ми може и да е напълно несъстоятелно!
                        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                        Коментар


                        • td120
                          td120 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Тоя проблем се оказва повсеместен по PSA. Къде спира да работи една или повече степени,къде остават само MAX и OFF,къде нищо...
                          Дали конекторите са недомислени,дали там друго нещо...По Renault и прочее,зет и те май позлват подобни конектори...а,или пък резистори на BEHR,швабски шлевотии,де да знам... Бай китаец е развил минииндустрия с тея х*йовини,ама ги праща с кекави кабелчета...едни се жалваха от 1.5мм (!)...и пак упражнения ...
                          Ако е само клемичка проблемна- правят там "обход" с кабелче-и директно към проблемното краче на резиститора(дупка в корпуса на резистора или там основата на вентилатора,да мине "обходното"кабелче).
                          Ако е едно (еле ако е и крайно),изглежда лесно.Ако са заминали повече,ще трябват резистор и/или конектор...зер тие чапкъни не предлагат конекторите(че и са няколко вида,поне 3 по различните модели на ПСА) като рез.част.
                          Ако воатюрата се ползва по-дълго ,сайбията й ще мине поне веднъж по тие упражнения,тъй че е добре да има нов/читав резистор и конектор подръка за в бъдеще.

                          Тъй че суха снадка (Western Union/Lineman) с 3М супер88 отгоря или с термошлаух,молитва и "квоттакова"...Ни вибрации има,ни влаги, ни жестоки атмосферни условия в Бургаска област...

                          WAGO 222 оргинал съм ползвал с такава цел (с 5 извода ,че свързвах ,га ми требеха, ламба или компресорче), а вентилаторот черпеше под 20А на MAX(нямаше филтър за купето,талига от 80-те) ,та се разминах с WAGO-то и мързелив ключ 25A за нощна ламба,турска производа...OFF/MAX само и жонглиране с клапите,рахат работа, изтрябвал ми е резистор и степени,гевезелъци...

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X