Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ultimate Speed от Лидл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    LEMSIR V1 QDSP 2000A Peak 21000mAh Car Jump Starter - Е това май е мойто,по снимки на него изглежда,не ми се ходи до комбито сега,палело 8 литра дизел,100 долара или там някъде,не помня вече,работи.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      Извода до тук:
      Утре ще купя малкото устройство.
      Още при първото застудяване ще го пробвам дали върши работа.

      Благодаря за съдействието!

      Коментар


      • stefsab
        stefsab коментира
        Редактиране на коментар
        При този режим - даваш ток, караш 1-2 ч. и оставяш колата пак за дълго - акумулатора стои винаги малко зареден. Като страничен ефект се увеличава вътрешното му съпротивление. В дългосрочен план - животът му спада.
        За подобни случаи има зарядни с поддържаща автоматика - коли в шоурум, рядко ползващи се коли...., но изисква мрежов контакт в близост до колата.

    • #18
      Дали няма някакви соларни които да се свързват към запалката(ако има постоянно захранена запалка) и да поддържат по малко? Малко си е опасно, но би трябвало да има някакъв подобен вариант.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #19
        Има и не е опасно. Хората си ги слагат по сенниците. Аз пък си го бях лепнал на предния капак.

        Коментар


        • #20
          Има си соларни зарядни,за поддържане на акумулатора.Май някъде бяха около 70 лв.Имаше и тук онлайн някъде,има и в Алиекспрес.Дали не презареждат,има ли ползващи такова за мнения,не знам.Мислех да купувам,ама прецених,че не ми трябва...

          Коментар


          • #21
            Имам 2,писах някъде как единия зареди падналата батерия на Хонда Сивик,2 или 3 седмици го оставих,говорим за нещо което е 35 долара,няма регулатор и бута някакви си мизерни амперчета в най-добрия случай, връзка през запалката или през щипки директно на батерията,на скапана батерия това става,не бих го рискувал на добра батерия,не регулира,зимата пак става - Суаоки модел,4 малки се сгъват в едно.

            Имам и истинско зарядно 15/75 Виктрон регулатор монтиран до крачната спирачка на комбито,връзва се към 2 солара по 110 вата,на добро слънце бута около 14 ампера,позволява ти да си избереш вид батерия,колко ампера,макс волтаж..........около стотина долара регулатора и по 2 долара на ват за солара.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #22
              Хм хм, лидълското дава 500А и е 12Ач, а в Банггуд намирам 1000А и 13.8 Ач за 40$ с доставката до Бг

              Коментар


              • #23
                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Има и не е опасно. Хората си ги слагат по сенниците. Аз пък си го бях лепнал на предния капак.
                Аз имах две, но едното почна системно да ми изгаря предпазителя на запалката и на двете Jeep-ки, затова го разкарах - някъде из къщи е.
                Какво може да му се е случило ? Някакво "окъсяване" в самия куплунг ?
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Окъсило на снадка някоя или на сгъвка

                • Ясен
                  Ясен коментира
                  Редактиране на коментар
                  Най-вероятно Боса е прав.

                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Най-после.......

              • #24
                Купих малкото стартово
                В 10ч. бяха 3бр.
                Докато зареждахме с разни хранителни продукти, в 10.30 ч. погледнах отново, бяха свършили.

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Зима иде,четат форума и си траят

              • #25
                Очакваме да споделиш върши ли работа.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #26
                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Очакваме да споделиш върши ли работа.
                  Още при първото зануляване на времето, ще го пробвам
                  Разбира се веднага ще докладвам как се справя.

                  Коментар


                  • #27
                    Обобщение:

                    Тока в акумулатора беше паднал на 3.5 волта.
                    Стартерното, не успя да се справи.
                    Тогава купих зарядното от 80лв. показано в началото на темата.
                    Обаче, съвременната техника отчита, че е загинал.
                    Мисля че над 6 волта започва да зарежда.
                    И тъкмо да ходя да купувам нов акумулатор,
                    един съсед донесе едно зарядно от миналия век.
                    Като вдигна заряда над 6 волта. до 100 % продължих с новото.
                    За да не изпускам повече нещата, купих датчик на запалката.
                    Всеки ден гледам какво показва и ако видя, че пада под 12 волта.
                    включвам да се зарежда.

                    Коментар


                    • Ясен
                      Ясен коментира
                      Редактиране на коментар
                      за такива като тебе точно от време на време в лидъл (ама и на други места) - устройство за следене с блутут и приложение на телефон.

                      Всеки път като минеш близо до колата получаваш състоянието на акумулатора. Ако нещо не е наред - вдига врява.

                    • rosen_offroad
                      rosen_offroad коментира
                      Редактиране на коментар
                      Този акумулатор паднал на 3.5 волта е годен само за буклука

                    • Ясен
                      Ясен коментира
                      Редактиране на коментар
                      Абе с късмет може и да се зареди. Няма да е същото ама то на повечето хора им е важното да пали.

                  • #28
                    Връзваш една 12В крушка паралелно на акумулатора, модерната техника се удря по челото и почва да зарежда. Като вдигне малко тока я махаш и те така...
                    And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                    Коментар


                    • s_s1
                      s_s1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не тръгва. Иска не съпротивление/товар, а първоначално мин. напрежение.

                    • Паджеровод
                      Паджеровод коментира
                      Редактиране на коментар
                      Или пък тръгва, но на 6V и досъсипва акума.

                    • icos
                      icos коментира
                      Редактиране на коментар
                      При мен си тръгва всеки път. Може пък зарядните да са друга система(по мотив от "Бялото слънце на пустинята")

                  • #29
                    New Arrival Car Jump Starter 1500A Car Booster 12V Car Buster Auto Starting Device Vehicle Emergency Start Battery Power Ban

                    това си го купих от Али експрес преди почти 2 години.
                    Пали 2.0 мултиджет Фиат Фриймонт безотказно. И го пали от почти 0 на минусови температури. Супер доволен.
                    АИГ-Заваряване ООД
                    Заваръчни апарати "DEL"
                    http://www.aigwelding.com
                    0889 522 036

                    Коментар


                    • s_s1
                      s_s1 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Това вАли-то е 60 гущера + още 95 доставка.
                      "Дебело" или "Солено".

                    • dragozow
                      dragozow коментира
                      Редактиране на коментар
                      Един хубав марков бустер струва три пъти повече, така че ако това върши работа е идеално. Няма как да струва 40 лв и да върши същата работа.

                    • Ясен
                      Ясен коментира
                      Редактиране на коментар
                      Пък един резервен оловен акумулатор струва 80 лева.

                  • #30
                    Когато го купих не беше солено, но пак беше скъпо. Транспорта беше около 30 лв, а смото то беше около 90.
                    Ама до сега работи безотказно. Може би си заслужаваше парите. Проблема с цената на транспорта стана след като падна самолет от самозапалила се батерия.
                    АИГ-Заваряване ООД
                    Заваръчни апарати "DEL"
                    http://www.aigwelding.com
                    0889 522 036

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X