Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ultimate Speed от Лидл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ultimate Speed от Лидл

    Гледам следващата седмица от 02.11 до 08.11.
    ще пускат в Лидл стартови устройства Ultimate Speed.

    Това-80лв.


    и това 120лв.


    Акумулатора ми пада през зимата, защото карам колата по-рядко и понякога
    въобще не може да завърти стартера. Макар рядко, е доста неприятен този момент.
    Нужно ми е стартово устройство, без зависимост от 220 волта,
    в смисъл да е годно далеч от ел.мрежа.
    Просто да седи заредено в колата и когато ми потрябва да го ползвам.

    Нищо не разбрах от изредените характеристики на двете джаджи.
    Има вариант да купя голямото и подробно да разбера какви ги върши.
    Ако става, добре. Ако не, връщам го и доплащам за малкото.
    Пробен период 1-2 месеца през зимата и ако не става го връщам без обяснения.
    Обаче защо да правя такива врътки, след като много съфорумци тук,
    могат да дадат компетентно мнение.
    Затова се обръщам към знаещите, кое от двете устройства да избера?


    .

  • #2
    Това от 80 лв не е ли само зарядно, на което му трябват 220 V?
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      Това от 80 лв не е ли само зарядно, на което му трябват 220 V?
      Ами някъде из нета пишеше че можело и стартов ток да дава.
      Затова искам да се уверя дали е така.

      Коментар


      • #4
        То го пише в описанието на устройството, но дали за целта не трябва да е включено в контакта? То е обявено като "зарядно устройство", а другото "Мини стартова батерия". На първото наличие на батерия не се споменава изобщо.


        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          Първото трябва да е т.нар. биче.
          демек, трябва ти скъпото.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #6
            Ето това е правилното https://no.co/. И конкретно: https://no.co/products/power/jumpstarters
            Последно редактирано от NovemberCharlie; 29-10-20, 15:46.
            Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

            Коментар


            • #7
              Важно е дали ще може да превърти студената супа.
              До колкото си спомням Майкъл, имаше някаква 'мериканска машина, да не се окаже че не дава достатъчно ток дори за 1ви опит за стартиране.
              или пък ако е дизел...
              Най добре да се пробва, ама като почнат студовете, цените на тия устройства вече са други.

              Да се има в предвид и саморазряда, който по някога зависи и до самата бройка, така че да се разчита да стои все в багажника и че ще се извади при нужда, е малко оптимистично.
              Смятам че човек, който го ползва за външна батерия за таблет, ще му е удобно, ако 5в USB върши работа.

              Гледах скоро в СеирTube подобни самоделки със LiFePo батерии че дори и със суперкондензатори.
              С големите призматични клетки, изглежда дълготрайно, ама те не трябва да замръзват...

              Абе.. едно време манивелата и... ама на.

              П.С. малко спам . Какъв кеф ми беше, когато открих че Майкъл е "Майкъл" от Несебър .
              Ходил съм като малък -> преди 20+ години, когато беше джунгла.
              После май, само минах отвън и ивдях че е вече пещера, ама беше отдавна
              А и на "терена", до "Дулсинея, в Сл. бряг съм ходил.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Първото трябва да е т.нар. биче.
                .
                Първото е само зарядно и му трябва контакт ...

                „ Start: Подава за кратко 75 ампера, за да се шунтира слабо зареден или изтощен акумулатор от 12 V за стартиране на двигателя
                Свържете клемата за бърз контакт на полюс „-“ (черна) 4 към полюс „-“ на акумулатора. Свържете захранващия кабел 7 на зарядното устройство към контакта.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • turtey
                  turtey коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е това е то биче, бе Чавдаре
                  ))

                • Чавдар (V93)
                  Чавдар (V93) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да де. Потвърждавам което след проверка. П.П. То с тези 75А даже включено в контакта може да не свърши работа.
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 29-10-20, 16:02.

              • #9
                Имам по-голямото от 80лв.. Зарядно за акумулатор с опция за помощ при запалване. Без батерия е. Доколкото съм чел опътването дава "бонус" 75 ампера. След натискане на бутона следи в кой момент ще падне напрежението(когато се опитваш за завъртиш на стартер) и за 3 секунди пуска допълнителни 75А. Тази опция не съм я пробвал и не мога да изкажа мнение дали работи.
                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                Телефон - в профила!

                Коментар


                • #10
                  Туй нЯщо с акумулаторни батерии ли е?Ако си седи в багажника,ще пада заряда-значи трябва да го дозареждаш понякога.Ама ти ако си дозареждаш акумулатора на 15-20 дни,няма начин да не запали.Или трябва да се смени с нов.Според мен това е излишно

                  Коментар


                  • #11
                    Имам и двете ,със скъпото съм давал ток и на дизел , ама лека кола .
                    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                    A1+

                    Коментар


                    • #12
                      Първоначално публикуван от krassitch Преглед на мнение
                      Туй нЯщо с акумулаторни батерии ли е?Ако си седи в багажника,ще пада заряда-значи трябва да го дозареждаш понякога.Ама ти ако си дозареждаш акумулатора на 15-20 дни,няма начин да не запали.Или трябва да се смени с нов.Според мен това е излишно
                      Абсурд е да зареждам акумулатора, защото се сваля само в сервиз.
                      Първо се сваля предната лява гума, после калобрана и чак тогава се достига до гадината.
                      Да се чуди човек на кола дълга 5 метра, как не са намерили 50см. удобно място да сложат акумулатора видим.
                      Затова искам нещо независимо от 220 волта.
                      Ади сега съм в Несебър и мога да пусна удължител от къщата, ако става дума за зарядно,
                      обаче в Пловдив спирам на 100м. от нас и няма начин.

                      Коментар


                      • BENZBOSS
                        BENZBOSS коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ти караш Ферари......ма там е пред дясната.

                      • Пламен Атанасов
                        Пламен Атанасов коментира
                        Редактиране на коментар
                        Мисля че проблема е в батерията , по добре я смени с нова . Когато акумулатора е монтиран на нестандартно място , обикновено извеждат плюсова клема в коша .

                      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                        Редактиране на коментар
                        А как мислиш да подаваш ток ?

                    • #13
                      Нямам ни едното от двете,имам подобни

                      1 Истинско зарядно,зарежда 2 батерии
                      2 Едно малко което бута макс 2.5 ампера / втасва- докато зареди батерия
                      3 имам и 4 броя по половин ампер за подръжка на батерии
                      4 и най-интересното или това което ти трябва - / бре имаше някъде тема ма не я намирам вече / комбиниран уред с вградена литиева батерия стартово на което пише,че пали 8 литров дизел.Аз 8 литров дизел за съжаления нямам,но съм палил 5.7 бензин след като оставих едната камера за десетина дни директно свързана за батерията на колата,свали ми я на 8 волта,че кой да се сети че има сензор за движение и снимала ли снимала.
                      Нещото си идва с кабел за зареждане от контакта,кабел за зареждане от запалката,2 USB порта та ако ти трябва да зареждаш телефони,таблети,батерии,станции.......малко фенерче,компас и място за безконтактно зареждане на телефон,зарежда Айфон 8+, за 12 + тия дни мога да пиша.Запали го след 2 секунди,показанията на батерията паднаха на 80%

                      Стои под седалката ми,давал съм ток на поне 3 коли по паркинги разни,има показания за волтажа и % на зарядка на батерията,Баварец осмак само цъкащ го пали след 3 секунди и батерията пада на 85%,четох за тестове по морги разни където палят по 4-5 коли с едно зареждане ма тоя тест не ме влече,да пали 6 литра бензин пък другото лесно.

                      Имам кабели 10 метра колко палец ми,палят 900 коня дизел директно на стартер,нося си ги,но все оше не са ми трябвали.Тая макина я нося постоянно,нямам място за втора батерия като на брата комбито и ако падне основната нямам друго освен това което да ползвам да запаля.За зимата,за батерия с въпросни качества,за далечно каране,за места на майната си.........ГОРЕЩО ПРЕПОРЪЧВАМ
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #14
                        Горното работи само с ток. Може и да е смислено ама тука зарядните са ми достатъчни, не съм го гледал. Ама иска 220 което за тебе не е вариант.

                        Долното е 3 амперчаса акумулатор със стартов ток има-няма 150 ампера. Имаме 2 такива и май ще вземем и 3-то ако джамбазинът тия дни се организира да ми продаде колата която си избрах.

                        Пали без проблеми УАЗ (2.5л бензин), Рено Еспас (2.2л бензин) и то е ясно, всякакви по-малки двигатели. Включително при около 0 градуса.

                        На дизелови и на по-големи двигатели засега не съм го изпробвал. Може да трябват 2 едновременно.

                        Тънкости:
                        1. Саморазряд. Веднъж на 3-4 месеца трябва да го зареждаш иначе не се знае. Пълното му зареждане е 4-12 часа в зависимост от зарядното което ползваш (неговото си не е много мощно и там са 10-12ч).
                        2. Колата все пак трябва да е наред. Силата му е за 5-6 секунди въртене общо - и то ако някой не го е ползвал преди това да си зареди телефона, каквато функция също има.

                        Коментар


                        • #15
                          Мисля че проблема е в батерията , по добре я смени с нова . Когато акумулатора е монтиран на нестандартно място , обикновено извеждат плюсова клема в коша .
                          Батерията е на 1 година и показва че е наред.
                          Лошото е, че в Несебър през зимата се моля да срещна куче,
                          камо ли човек. Да не говорим за сервиз.
                          Дет се вика, в естествена карантина съм.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X