Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

    Трябва да уточня вариантите, цената и начина на доставка, че тези нещо са се чалнали - 3 пъти по-висока цена ми сервираха от очакваната
    Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

    Коментар


    • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

      За съжаление няма да стане работата с китайците. Не излиза сметката с доставката. Проблемът е, че тежат и обема им е доста. Ок 3 кг на комплект което не мога да разбера от къде идва, но е факт. Проверих алтернативи за доставка, но все едно е.
      Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

      Коментар


      • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

        Ето друго място пак по 360 ги има, като даже са ги пробвали





        Последно редактирано от Ясен; 06-07-09, 00:20. Причина: линк към форум
        Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

        Коментар


        • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

          Ми екстра е- супер рязко отрязан лъч и тн. Само цената...
          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
          Volkswagen Bora AKL

          Коментар


          • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

            Взех от познат един комплект H4 китайчета за тестове, изгорял наполовина
            На един Голф2 тествахме - на къси не може да докара добра линия, но няма кой-знае колко повече разсейвания сравнено с моите фабрично прожекторни халогени с ксенонови крушки. На дълги е нещо страшно - черни и светли петна тук таме. Така че ако автомобила е с два фара е безмислен H4, просто само другите ще са за дълги.

            В крайна сметка намерих перфектното приложение на китайчетата и фаровете от Голф
            Прикачени файлове
            Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

            Коментар


            • До: Колко опасни са китайските електрожени?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Мани я самарата, аз на обикновен 7" кръгъл фар (като тези в Нива) не му намерих колая. Иначе самаровски фарове има и свестни. Аз, обаче, първо попаднах на другия вид. Сега, с халогенни, светят напълно адекватно.
              На Нивата има ли начин да се подобри осветеността на къси според теб?
              Много често по завои ми се налага да пускам на дълги или дори да включа мъглата за да виждам какво се случва. С някакви H4 халогени съм но май проблема идва не от самата лампа а от рефлекторите.
              Александър

              Коментар


              • До: Колко опасни са китайските електрожени?

                Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                На Нивата има ли начин да се подобри осветеността на къси според теб?
                Много често по завои ми се налага да пускам на дълги или дори да включа мъглата за да виждам какво се случва. С някакви H4 халогени съм но май проблема идва не от самата лампа а от рефлекторите.
                Определено има място за подобрение. И да, проблемът е във рефлекторите+стъклата. Може да се сменят с по-хубави. Сега, ако някой се накани да смени моите, ...

                Защо не пусна нова тема?

                Коментар


                • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                  Поразгледах темата, но не всичко по нея.

                  И да споделя нещо за ксенона и рефлекторните фарове.

                  На старата кола бях с ксенон Н1 монтиран на рефлекторни фарове, от тези с релефното стъкло. Бяха добре регулирани и каращите срещу мен са ми светели само една вечер, щото бях претоварил багажника и светех в небето. Разбира се спрях на първото възможно място и си регулирах фаровете. На тези фарове светеше добре, щото крушките бяха специално за рефлектори. Цялата крушка беше непрозрачна и само една част от нея - където е балончето с газта - беше прозрачна. Това предполагам убягва на повечето монтиращи ксенон на рефлекторни фарове.
                  Разбира се, рефлекторните фарове имат отблясъци по принцип, които след слагане на ксенон стават 3 пъти по-силни, щото самата светлина е 3 пъти повече. Но когато крушката е правилна и фара е регулиран не дразни насрещните.

                  На сегашната кола си поръчах афтърмаркет фарове с лупи за да си сложа ксенон и резултата е повече от идеален. Точно с идеята да съм минимално дразнещ за хората срещу мен. Фаровете са на FK и са за Н7, но с халогенка светят кошмарно - на линии. С ксенона светлината е равномерна и свети точно до определено ниво. Нагоре е пълен мрак.
                  Последно редактирано от Peppy; 13-01-10, 20:53. Причина: изтриване на линк към търговски сайт!

                  Коментар


                  • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                    Не само че знаем, ами някои вече ги и слагаме, за което ще има нарочна тема скоро.

                    ...само че не за тия пари, а 2 пъти по-евтино. А и вече ги има масово по магазините на цени около 250лв. На който му се дават излишни пари - имал - дал.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                      5000к лично на мен ми синее.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP2012-1.JPG
Прегледи:1
Размер:57.3 КБ
ID:5159950
                      Играх си половин час с настройките на апарата,но това е точният цвят. Иначе лъчът е много точно отрязан,няма разсейване над горната му граница. На мокро (но беше и малко светло все още) не ми направи впечетление. По принцип ми е ясно,че 5000к се поглъща (не рефлектира) по-добре от водата от халогените,но чак пък толкова. Иначе на тъмно и сухо е супер. И защо изобщо поръчах 5000,като все 4300к си виках да взема.
                      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                      Volkswagen Bora AKL

                      Коментар


                      • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                        Това е 6000К или нагоре. Остави какво пише върху етикчтчетата на крушките. И мойте бяха така, но ги смених. Излиза едни 50-ина лева. Сега си жълтеят, както си е и редно.

                        5000К също не би трябвало да синеят.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Това е 6000К или нагоре. Остави какво пише върху етикчтчетата на крушките. И мойте бяха така, но ги смених. Излиза едни 50-ина лева. Сега си жълтеят, както си е и редно.

                          5000К също не би трябвало да синеят.
                          То и на "етикетчетата" нищо не пише. Само на кутията отвън пише H7 5000k,а вътре баластите и крушките имат баркодове-както и гаранционната карта,въвеждат ги в компютър и така после,ако има дефект... Дълга и широка. Сега писах на човека,дали може да ги сменим и чакам отговор. Иначе се палят супер бързо- за 3-4 секунди вече са с максималния си интезитет,а след още 30-на си добиват и окончателния цвят. Обаче той за жалост е синкав.
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                            То и на "етикетчетата" нищо не пише. Само на кутията отвън пише H7 5000k,а вътре баластите и крушките имат баркодове-както и гаранционната карта,въвеждат ги в компютър и така после,ако има дефект... Дълга и широка. Сега писах на човека,дали може да ги сменим и чакам отговор. Иначе се палят супер бързо- за 3-4 секунди вече са с максималния си интезитет,а след още 30-на си добиват и окончателния цвят. Обаче той за жалост е синкав.
                            Да, същия случай и при мен. До колкото дочувам вече от няколко места - дребните производители на крушки, за да свалят цената, просто спестяват от някои добавки в крушката, и тя се измества към синьото. Ако вземеш в едната ръка една наистина 4300К крушка, и една 6000К, и им погледнеш балончетата, ще видиш че в тая, дето е 4300К вътре има някакви гадости, а в тая, дето е 6000К, тия гадости или изобщо ги няма, или са много по-малко.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Да, същия случай и при мен. До колкото дочувам вече от няколко места - дребните производители на крушки, за да свалят цената, просто спестяват от някои добавки в крушката, и тя се измества към синьото. Ако вземеш в едната ръка една наистина 4300К крушка, и една 6000К, и им погледнеш балончетата, ще видиш че в тая, дето е 4300К вътре има някакви гадости, а в тая, дето е 6000К, тия гадости или изобщо ги няма, или са много по-малко.
                              Абе точно тези гадости ги гледах и се чудех какво са-явно са тези примеси. Обаче за Аудито (А6 с фабричен ксенон) имам оригинална ФИЛИПС резервна крушка (естествено 4300к) и количеството гадории в крушката на СФ-то е почти същото. Мисля,че във Филипс крушката са малко по-тъмни,но и на двете места ги има "по много".
                              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                              Volkswagen Bora AKL

                              Коментар


                              • До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                                Положението с отговора обаче е "Чакай от умрял писмо"... Трети ден отговор няма...

                                Иначе: свети си много добре,на самото планто синьото не се забелязва толкова,но пак го има. На баластите може да си направи човек барбекю,не знам дали е нормално, а и издават някакъв много странен звук. Предвид високото напрежение,смятам че е нормално,но да пиитам все пак. Значи баластите ми са хванати директно в/у крушката (All-in-ONE) и като са работили едни 15-на минути да кажем,стават толкова топли,че ръката отгоре повече от 5-6сек. не можеш да си я държиш. А звукът е като на влак,който спира. Толкова висок и писклив тон,но естествено много тих- само като се доближиш близо се чува. Смущения в радиото,дисплеите или другаде няма. Още нямам отговор на въпроса с крушките,но мисля че ще си остана с тези,защото те са някакви по-специални. Смисъл от крушката и от баласта излизат 3 кабела,а такива крушки не съм видял да се продават "на бройка" нито от тези,от който купих кита,нито другаде.
                                Последно редактирано от Dino; 05-03-10, 00:15.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X