До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?
Намерих едни инструкции за монтаж, доста играчка ама пак по-лесно от присаждане от друго.
Проблемът обаче мисля, че би бил в самото стъкло ако е релефно просто ще разсейва каквото и да има зад него.
Ето тук едно Волво на което е правено с песъкоструйка мисля заглаждане на релефа на стъклото.
До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?
С пясъкоструйка няма да стане. Става матово. Трянва си някаква полир машина.
Ама, гладки фарове за голф има по 50-ина лева. А сигурно и гладки стъкла ще се намерят. На мен ми вършат работа, щото фаровете ми са същите.
Лупа зад грапаво стъкло няма да стане, или поне ще влоши сериозно петното. Не знам обаче дали някъде тук някой предлага такава услуга - фрезоване и полиране на стъкло.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Eто какво се предлага САМО за къси H4. [ATTACH]98584[/ATTACH]
Така губиш дългите,но е невъзможно да заслепиш когото и да е,защото металната пластинка отзад реже всички отблясъци.
Точно с такова се боря сега. Ламаринката е с неправилна форма, не седи на правилното място за дълго и е с неправилен цвят. Като е толкова далече от дъгата, трябва да е черна.
До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?
Има вариант и без баласти, има и различни типове баласти, така че кажете какво да поръчам конкретно. Има от 4300К нагоре цветове и различни цветове на пръстените
Ето и размерите
Има вариант и без баласти, има и различни типове баласти, така че кажете какво да поръчам конкретно. Има от 4300К нагоре цветове и различни цветове на пръстените
Ето и размерите
Искам пълен комплект, с обикновени (не слим) баласти. 4300К. по възможност бяла подсветка. Ако няма - зелена. Ако няма - каквато има - синя няма да си сложа на колата никога, така че ще си остана с щатната.
Казвай как да процедураме!
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар