Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нивомери

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нивомери

    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
    като стана въпрос, в Ботевград сглобяват платките за доста от таблата на френските автомобили... отделно разните им датчици...
    през 90-те при баща ми правиха 2-3 нещица за Ровър... например някакво управление за запалването на 6цил. мотор - с размери колкото 2 кибритени кутии /но доста по-тънко/... нивомери за горивото правят и сега - понякога по 50000бр на партида... и това за Турция

    хората, които разработват и произвеждат тия неща в 99% от случаите въобще не знаят крайния клиент и приложение, на творението си

    Тедо, тия нивомери за автомобилния резервоар ли са? Дай да видим нещо, щото при мене въпроса още стои. До тука мислих кво ли не, и нищо не ми харесва.
    А да имате разходомери? Пак за колата. Ама не вакуумни, ами абсолютни, да мерят изтеклото по маркуча.

  • #2
    при нас са нещо като заготовки... сами по себе си са безполезни /трябва ти поплавък и т.н./...

    все едно от да смесиш мастило и хартия - няма да стане вестник...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Ъъъ ... То тъкмо поплавъка ми е проблема. Никоя схема не ми харесва.
      Това значи е електронното блокче, така ли? Ами датчици за разхода имате ли?

      Коментар


      • #4
        Стефане ...!!!!

        Нали си имаш конструктор .. една идея ..
        В автоматичните кафе машини (дето си го мелят, правят, бъркат) ... има едни разходомери .... вътре е малка перчица с магнитче на нея, а отвън на корпуса има датчик на хол .... от там нататък брояч ... калибровка ...
        Точноста е под 1 грам !!
        Пробвал съм ....
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Стефан
          Ъъъ ... То тъкмо поплавъка ми е проблема. Никоя схема не ми харесва.
          Това значи е електронното блокче, така ли? Ами датчици за разхода имате ли?
          не е електронно блокче, а специален потенциометър, по който се плъзга лостчето на поплавъка...
          не знам за датчици... може и да има, ама клиентите си пазят всичко в тайна...
          както старите бг-процесори са били супер секретни, да не ги изкопират американците
          абе какво да ти обяснявам, нали си към БАН... знаеш как са нещата...

          защо не вземеш нивомер за горивото от Трабант - просто и надеждно, напрактика вечно решение...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            Аааа щях да забравя ....
            Нивомера, е тръбичка пластмасова (примерно) с наредени през 5мм. рид контакти ... от външната страна и R2R матрица ... дава стъпаловидно напрежение.
            Вътре в тръбичката има поплавък с магнитче, като ходи нагоре-надолу и задейства контактите ... а и не се влияе от плискането на горивото в резервоара ... от там нататък ... стрелка ... или светодиоди ...
            До тука струва около 3-4 лева ...
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от CarTest™
              Аааа щях да забравя ....
              Нивомера, е тръбичка пластмасова (примерно) с наредени през 5мм. рид контакти ... от външната страна и R2R матрица ... дава стъпаловидно напрежение.
              Вътре в тръбичката има поплавък с магнитче, като ходи нагоре-надолу и задейства контактите ... а и не се влияе от плискането на горивото в резервоара ... от там нататък ... стрелка ... или светодиоди ...
              До тука струва около 3-4 лева ...
              стига с тия ел-мел изгъзици... светодиодите имат само няколко десетки хиляди часа живот... като изгорят, после какво?

              на Галопера даже показва и при изваден контактен ключ... представяш ли си това колко ток гълта?! За 2-3 години ще изтощи акумулатора... Представяш ли си, отиваш на офроуд мероприятие, вечерта пийваш и докато изтрезнееш после... хоп - свършил ти акумулатора
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                Аха, дай, дръж! Къде има сервиз за такива кафеници? Да ида да изпрося, нещо такова трябва.
                А на Трабанта не знам как е нивомера(((

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Стефан
                  А на Трабанта не знам как е нивомера(((
                  ex, хич не обичаш немската техника!!! нито евтината, нито скъпата!!!

                  системата на Трабанта е най-простата и надеждна /горе-долу както на другите коли се проверява маслото/: отваряш капачката, бършеш пръчката с парцала, топиш обратно, вадиш и гледаш...

                  не знам по-надеждна система... тъста ми си е тунинговал ладата, но ползва дървена пръчка
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #10
                    на Галопера даже показва и при изваден контактен ключ... представяш ли си това колко ток гълта?! За 2-3 години ще изтощи акумулатора...
                    При изваден контактен ключ показва, но за малко и ток не тече защото схемата е с биметална пластинка, която се нагрява от реотанче, чийто ток се определя пък от реостата в резервоара. Така е на Паджерото, следователно и на Галопера ако не греша. И уреда за температурата е изпълнен така. Този метод е тъп но надежден, няма колебания на стрелката при друсане
                    Става дума следователно за "памет" докато изстине пластината

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Стефан
                      Аха, дай, дръж! Къде има сервиз за такива кафеници? Да ида да изпрося, нещо такова трябва.
                      А на Трабанта не знам как е нивомера(((
                      Внимавай, при кафениците се мери вода а ти май си на бензин и ще стопиш веднага пластмасата!
                      За трабанта важи схемата със светодиодите, като има и моментния разходомер с турбинка, датчик на хол и пак светодиоди но това е за последните модели. Тези джаджи вършеха работа макар че не бяха много надеждни.
                      Пък и на твойта ламя сигурно ще зашкалва!

                      Коментар


                      • #12
                        Колеги ...
                        Ако някой е забелязал ... не си хабя "мастилото" напразно .... писах ВЕЧЕ че е пробвано !!!

                        А който НЕ ПОМНИ, ДА СИ ЗАПИСВА !!!!!

                        СТЕФАН Е НА НАФТА ..
                        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                        Коментар


                        • #13
                          В такъв случай значи изобщо няма да стане! ГНП-то върти нафта и излишната я връща в резервоара! Как ще хванеш тази дето влиза в цилиндрите?!?

                          Коментар


                          • #14
                            По разликата. Едната перчица вади от резервоара, другата добавя.
                            Насякъде компютърджии, ама или всичките ги мързи, или наистина проблема е много засукан. Май никой не знае как се програмира палм. Искам да направя това дето му викат стъклена кабина. Палма нали има някво АЦП, значи може да смени всичките прибори на таблото.

                            Коментар


                            • #15
                              И сигурно искаш всичко да се изписва на челното стъкло!
                              С двете перки става и няма да ти трябва комп за изчисленията. Действието изваждане ще се сметне и от аналогова схема.
                              А ако говориш сериозно за тази "стъклена кабина" това няма да е голям проблем, само че дали си заслужава?!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X