Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допълнителен електро-вентилатор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от DINI
    Всеки е усетил при включване на вентилатора какъв спад на оборотите има!
    нещо малко бъркаш. повечето съвременни двигатели имат т. нар." мотор за празен ход' или който както го знае, което компенсира точно тези допълнителни натоварвания, увеличавайки оборотите за да компенсира спадовете. иначе какво да кажем за климатика, то тогава мотора би трябвало да угасне, все пак компресора е около 3-5 КW
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от go go go
      иначе перка с виско обикновено ти отнема 8 коня от мощтността, електрическата е 150 - 200 вата и не се усеща.
      Правете си добре сметките момчета! 1конска сила = 746 вата Не може перката механично да дърпа 8Х746=6 киловата, а електрически 150-200 вата
      А електрическото задвижване има и недостатъка от двойното преобразуване на енергията механична => електрическа => механична което е съпроводено със загуби!

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от Kaishin
        и аз не съм гледал много състезания но последното в Бухово втората част беше без време с много екстремни места където ако не си с скъсена Г бензинка нема минаване
        що бе взимаш най-лекия и смешен джип, слагаш 3 доп. акумулатора в багажника и по една лебедка отпред и отзад и обикаляш точките...

        само ако си спомням добре, пак е имало ограничено време... не е било 3 дена състезанието
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #34
          времето беше много тука говорим за минути и секунди

          Коментар


          • #35
            ами това за виското, така пишат хората дето правят тунингите, около 8 к. с. който невярва, невярва
            drive alive

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от alex_markov
              Първоначално публикуван от fanatic
              П.С. някой закачал ли е допълнителни перки отпред на радятора електрически? мисля да направя нещо подобно примерно има едни много подходящи от фиат уно 900 кубика много са малки и с един прекъсвач като карам по черен път с малка скорост да си го пускам, че позагрява Фронтерката???
              Ловецо аз съм с допълнителна електрическа перка (от 2 часа и единствена) сложена е отпред на радиятора и се управлява с копче с 3 положения: 1.включено 2.изключено и 3.Авто - т.е. управлява се от термо датчика супер е - но сега като е единствено ще сменям вентилатора с по-голям.
              Това го бях писал аз ама колегата е пропуснал quota ;-(
              Алекс а каква е перката? и как е закрепена и каде си закачил термодатчика за автоматичното управление?
              no signature no problems

              Коментар


              • #37
                Относно допълнителния ел.вентилатор ако се слага преди радиатора тряжва да се съобрази с посоката на въртене защото на повечето автомобили перката смуче въздух,и като се сложи пред радиатора трябва да се смени поляритета(посоката на въртене) за да духа а това може да доведе до разрушаване на четките и четкодържателя(под ъгал са спрямо ротора).На някои пежа и на някои мерцедеси са с перки преди радиатора.
                Преди време слагах на омега перка от 405 и работи без упречно а датчика за включването го монтирахме чрез преходник на горния маркуч на радиатора.
                четири е повече от два

                Коментар


                • #38
                  Като стана дума за допълнителн вентилатор , ми хрумва дали да не сложа принудително включване на вентилатора на климатика( и без това си е там) - дали ще се получи ?
                  PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                  КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                  0899187766

                  Коментар


                  • #39
                    разбира се, че ще се! Баща ми съм го научил като стрелката започне да се дига в големите жеги да си пуска климатика! Помага страшно много въпреки, че и той смуче мощност!
                    За перките отпред пред радятора ми то се зима от кола дет и е отпред перката! Те тия дет перката им е отзад ротора в повечето случаи е толкова издължен, че ще ти стърчи като рог отпред пред престилката! кому е нужно...
                    4ао
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от DINI
                      Баща ми съм го научил като стрелката започне да се дига в големите жеги да си пуска климатика! ...
                      а защо въобще ще се гаси климатика щом има жеги
                      аз от края на юни до края на август въобще не го гася... много помага и против изпотяване на стъклото при дъжд...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #41
                        ми понеже някои си мислят, че товари и ще прегрее още повече... ама не е така!
                        4ао
                        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от DINI
                          ми понеже някои си мислят, че товари и ще прегрее още повече... ама не е така!
                          4ао
                          да бе! ще се пържа аз на 40С да си пазя колата

                          пък и никоя нормална кола не прегрява само щото е жега... ако не е в ред и с климатик и без... все ще прегрее

                          сега четох в ландкрузер.ру за един дето сложил 11 литра радиатор на ТЛК 3L мотор и пак му кипи през ден, а съфорумците се чудят какво става... ...
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #43
                            не е задължително да има дефект за да прегрява! Аз съм прегрявал един път самурая само със червена зона... Всяка кола може да се прегрее! Хващаме я за леденика(врачански балкан) и юруш до последно 1-2 и е готова горе можем да си испържим едни яица на капака на двигателя
                            4ао
                            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                            Коментар


                            • #44
                              Тц! Ако няма дефект и да искаш не можеш да прегрееш кола, а да не говорим за джип. Ще го направим този опит и на 1-2 БАВНА! Нали перката е за това!

                              Коментар


                              • #45
                                с глупост и упоритост всичко се постига... но не виждам защо целта трябва да е да си съсипеш колата
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X