Първоначално публикуван от DINI
					
				
				
			
		Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Допълнителен електро-вентилатор?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
нещо малко бъркаш. повечето съвременни двигатели имат т. нар." мотор за празен ход' или който както го знае, което компенсира точно тези допълнителни натоварвания, увеличавайки оборотите за да компенсира спадовете. иначе какво да кажем за климатика, то тогава мотора би трябвало да угасне, все пак компресора е около 3-5 КWStop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Първоначално публикуван от go go goиначе перка с виско обикновено ти отнема 8 коня от мощтността, електрическата е 150 - 200 вата и не се усеща.
 Правете си добре сметките момчета! 1конска сила = 746 вата Не може перката механично да дърпа 8Х746=6 киловата, а електрически 150-200 вата
А електрическото задвижване има и недостатъка от двойното преобразуване на енергията механична => електрическа => механична което е съпроводено със загуби!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
що беПървоначално публикуван от Kaishinи аз не съм гледал много състезания но последното в Бухово втората част беше без време с много екстремни места където ако не си с скъсена Г бензинка нема минаване
   
   
  взимаш най-лекия и смешен джип, слагаш 3 доп. акумулатора в багажника и по една лебедка отпред и отзад и обикаляш точките...
само ако си спомням добре, пак е имало ограничено време... не е било 3 дена състезанието
							
						помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това го бях писал аз ама колегата е пропуснал quota ;-(Първоначално публикуван от alex_markovЛовецоПървоначално публикуван от fanaticП.С. някой закачал ли е допълнителни перки отпред на радятора електрически? мисля да направя нещо подобно примерно има едни много подходящи от фиат уно 900 кубика много са малки и с един прекъсвач като карам по черен път с малка скорост да си го пускам, че позагрява Фронтерката???
 аз съм с допълнителна електрическа перка (от 2 часа и  единствена
) сложена е отпред на радиятора и се управлява с копче с 3 положения: 1.включено 2.изключено и 3.Авто - т.е. управлява се от термо датчика
 супер е - но сега като е единствено ще сменям вентилатора с по-голям.
Алекс а каква е перката? и как е закрепена и каде си закачил термодатчика за автоматичното управление?no signature no problems
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Относно допълнителния ел.вентилатор ако се слага преди радиатора тряжва да се съобрази с посоката на въртене защото на повечето автомобили перката смуче въздух,и като се сложи пред радиатора трябва да се смени поляритета(посоката на въртене) за да духа а това може да доведе до разрушаване на четките и четкодържателя(под ъгал са спрямо ротора).На някои пежа и на някои мерцедеси са с перки преди радиатора.
Преди време слагах на омега перка от 405 и работи без упречно а датчика за включването го монтирахме чрез преходник на горния маркуч на радиатора.четири е повече от два
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Като стана дума за допълнителн вентилатор , ми хрумва дали да не сложа принудително включване на вентилатора на климатика( и без това си е там) - дали ще се получи ?PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
разбира се, че ще се! Баща ми съм го научил като стрелката започне да се дига в големите жеги да си пуска климатика! Помага страшно много въпреки, че и той смуче мощност!
За перките отпред пред радятора ми то се зима от кола дет и е отпред перката! Те тия дет перката им е отзад ротора в повечето случаи е толкова издължен, че ще ти стърчи като рог отпред пред престилката! кому е нужно...
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
а защо въобще ще се гаси климатика щом има жегиПървоначално публикуван от DINIБаща ми съм го научил като стрелката започне да се дига в големите жеги да си пуска климатика! ...
  
  
  
аз от края на юни до края на август въобще не го гася... много помага и против изпотяване на стъклото при дъжд...
							
						помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
да бе! ще се пържа аз на 40С да си пазя колатаПървоначално публикуван от DINIми понеже някои си мислят, че товари и ще прегрее още повече... ама не е така!
4ао
  
  
 
пък и никоя нормална кола не прегрява само щото е жега... ако не е в ред и с климатик и без... все ще прегрее
 
сега четох в ландкрузер.ру за един дето сложил 11 литра радиатор на ТЛК 3L мотор и пак му кипи през ден, а съфорумците се чудят какво става...
 ...
							
						помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
не е задължително да има дефект за да прегрява! Аз съм прегрявал един път самурая само със червена зона... Всяка кола може да се прегрее! Хващаме я за леденика(врачански балкан) и юруш до последно 1-2 и е готова горе можем да си испържим едни яица на капака на двигателя
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
с глупост и упоритост всичко се постига... но не виждам защо целта трябва да е да си съсипеш колата
							
						помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар