Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допълнителен електро-вентилатор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Допълнителен електро-вентилатор?

    П.С. някой закачал ли е допълнителни перки отпред на радятора електрически? мисля да направя нещо подобно примерно има едни много подходящи от фиат уно 900 кубика много са малки и с един прекъсвач като карам по черен път с малка скорост да си го пускам, че позагрява Фронтерката???[/quote]
    На едно Субару бусче 4ВД му сложих перка така че му е малък
    радиатора и като го карам където и както не трябва загрява.
    Проблема се реши веднага.Включваш само когато трябва.
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

  • #2
    според мин е много добре-няма да загрява,а това е важно

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от derhunter
      П.С. някой закачал ли е допълнителни перки отпред на радятора електрически? мисля да направя нещо подобно примерно има едни много подходящи от фиат уно 900 кубика много са малки и с един прекъсвач като карам по черен път с малка скорост да си го пускам, че позагрява Фронтерката???
      На едно Субару бусче 4ВД му сложих перка така че му е малък
      радиатора и като го карам където и както не трябва загрява.
      Проблема се реши веднага.Включваш само когато трябва.
      Ловецо аз съм с допълнителна електрическа перка (от 2 часа и единствена) сложена е отпред на радиятора и се управлява с копче с 3 положения: 1.включено 2.изключено и 3.Авто - т.е. управлява се от термо датчика супер е - но сега като е единствено ще сменям вентилатора с по-голям.

      Коментар


      • #4
        Няма проблем слагаш това което върши работа и газ.
        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от alex_markov
          Ловецо аз съм с допълнителна електрическа перка (от 2 часа и единствена) сложена е отпред на радиятора и се управлява с копче с 3 положения: 1.включено 2.изключено и 3.Авто - т.е. управлява се от термо датчика супер е - но сега като е единствено ще сменям вентилатора с по-голям.
          само шайбата ли остави отзад?
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            и аз днеска си изхвърлих оригиналната на Г класата че мотора седеше студен постоянно и духаше и на изпаритела и ставаше боза, сложих си електрическа с копче като загрее си е пускам , само трябва да се следи температурата да не се изпусне че..

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Kaishin
              и аз днеска си изхвърлих оригиналната на Г класата че мотора седеше студен постоянно и духаше и на изпаритела и ставаше боза, сложих си електрическа с копче като загрее си е пускам , само трябва да се следи температурата да не се изпусне че..
              ами правилно! как са могли тия заплеси от МВ да сложат автоматична перка
              само трябва да си залепиш една ретро-лепенка на таблото в Сталински стил "ТИ провери ли си ТЕМПЕРАТУРАТА на мотора!!! "
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                братче на мен така ми оттърва щото преди мен някой е базикал вискозния съединител и не работи което значи че не е автоматична вече и само пречи, за нов няма смисъл защото до няколко месеца радиатора ми ще е отзад и пак ще е с електрически перки но 2

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Kaishin
                  братче на мен така ми оттърва щото преди мен някой е базикал вискозния съединител и не работи което значи че не е автоматична вече и само пречи, за нов няма смисъл защото до няколко месеца радиатора ми ще е отзад и пак ще е с електрически перки но 2
                  Опааааа подушвам тука че се готви тунинг в стил Долфи или Янчо Терзиев Кишин разкижи какво си замислил с тази Г-класа
                  ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                  тел.088четири 9едно9 4нула4
                  -------------------------------------------------------

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                    само шайбата ли остави отзад?
                    Да

                    Коментар


                    • #11
                      Опааааа подушвам тука че се готви тунинг в стил Долфи или Янчо Терзиев Кишин разкижи какво си замислил с тази Г-класа
                      еми тва е общо взето

                      Коментар


                      • #12
                        аз имам допълнителна електрическа перка на радиатора. марката е спал, не са скъпи, продават се и датчици към тях и куп други неща за който му се дават пари, аз само перка си взех и е много добре

                        много важно е както се влиза в дълбока вода да се спира защото може да сдъвче радиатора

                        колега, няма ли да слагаш пружини айбах, още амортисьори, маханична инжекция, джанти борбет, гуми саймекс, това са атрибутите на големите Г
                        drive alive

                        Коментар


                        • #13
                          от много отдавна изхвърлих моя вентилатор, най вече заради шума. не ми беше особено комфортно първото нещо което чувам сутрин да ми напомня за апокалипсис сега. оставих само оригиналния въздухозаборник, а на мястото на перката монтирах електрически вентилатор. не го знам от какво е, търсих го по размер, май е от крайслер. термодатчик от голф2 , че най ме устройва температурния режим - 92-87 гр., реле - и готово. охлаждането ми е ок, дори и лятото на +40, в най голямото задръстване.

                          на една фероза в бг преди години имах ел вентилатор, монтиран отпред на радиатора оригинално, ама тя беше с клима
                          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                          Коментар


                          • #14
                            В Москва има един Mastel. Той прави електронни блокчета за квито си искаш винтилатори. Няколко долара. Все му е едно колко е нелинеен датчика, управлението е адекватно и устойчиво. Може с копче за принудително на таблото, може на волана. Херметично е.

                            Коментар


                            • #15
                              при всички случаи предпочитам директно зацепена перка към двигатела пред всички електрически! Ел бих си сложил единствено ако тази неможе да смогне и то ще се включва с копче в най-големите жеги! Обеснението е натоварването на ел системата (алтернатора), а от там и двигатела! Всеки е усетил при включване на вентилатора какъв спад на оборотите има! Другото е, че ел вентилаторите бучат! Пригодени за непостоянен режим на работа и като се включат се въртят със свръх обороти с цел бързо охлаждане и исключване! Постоянно зацепената колкото и да е голяма неможе да шуми така понеже се върти постоянно и няма такива критични обороти!
                              А и още повече, че заводско са малко колите с ел перка на двигател с надлъжно разположен мотор!
                              А тва, че една перка върти постоянно незначи, че двигателя ще е студен и ще загрява бавно! Това е единствено в следствие на стар или липсващ термостат!
                              4ао
                              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X