Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допълнителен електро-вентилатор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Най-добра е не постоянно зацепената, ами с електромагнитна муфа. Нея можеш принудително и да я изключиш преди брода без да сваляш ремъка. Обаче ги няма никъде((( Чиф се опита да направи и не стана(((
    Мислех си за разни магнитни течности и прахове, ама не ми е изпадало от никъде. Иначе имам една умряла вискомуфа, винаги може да я срежем и да опитаме да направим нещо.

    Коментар


    • #17
      начи дини забравяш един момент, виско съединитела служи когато мотора е студен да превърта перката и когато температурата стане голяма да зацепи, когато това не работи така духа перката на целия моторен отсек че изпаритела замръзва чак, което води до студен мотор . за перката която е зацепена на водната помпа мога да кажа че тормози мотора много повече от електрическата и мойта е метална и нещата стават страшни, а винаги има какво да направиш на един автомобил след завода.
      го го го ще слагам и ще режа но чакай малко преди 3-4 дена е вземах

      Коментар


      • #18
        успех с тунинга
        винаги съм се чудел от къде идва лафа "турбогъзар, с 2 перки на гъза" а той бил за състезателните Г-та

        а иначе за перката... добре ми е познато какви ядове може човек да "наследи" от "хитри" предишни собственици... то затова "нов внос" звучи по-обещаващо и от "чисто нов автомобил" просто европейците по-рядко "хитруват"
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          Aми на нисана никога неспира да се върти въпреки съединителите и т.н.
          Но ще дам и пример! Виждали ли сте жигула да няма парно или да и е слабо (при исправна кола) или жигула прегряла (ако има вода в радятора)! Аз когато излизах от моята улица във Враца с жигулата вече имах парно! След две три преки отварах прозореца от жегата вътре!
          За мощността немисла, че тъзи на ремака отнема повече от електрическата, но това не е единственото! Консумацията минава през алтернатора и той се тормози... Да неговорим, че аз знам поне 20 случая в който перката несе е включила когато трябва и мотора е отишъл подяволите!
          За охлаждането на двигатела от перката в следствие на което колата загрява бавно - да тва е така, но в пренебрежими граници поради това, че двигателя има водна риза и две стени, които общо са немалка изолация + това движението на въздуха не е пряко насочено към цилиндрите на двигателя (както е при въздухарите)!
          4ао
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #20
            мерси ама като нов член на Г клуба сега ще започна да защитавам интересите ни, тва турбо газар с 2 перки... газарията при теа автомобили мисла че е на последно место че дори е няма. знам че го знаеш и аз се базикам

            Коментар


            • #21
              виско муфата, когато е повредена не зацепва, когато трябва и двигателя прегрява, понежа са скъпи хората ги блокират и така въртят непрекъснато с оборотите на двигателя, което е много опасно защото перката не е конструирана за такива обороти и може да се счупи и да се разхвърчи насам натам, а като е метална е опасно.

              иначе перка с виско обикновено ти отнема 8 коня от мощтността, електрическата е 150 - 200 вата и не се усеща.

              някой чувал ли е за състезателна кола с виско муфа на перката
              drive alive

              Коментар


              • #22
                какъв тунинг си намислил, какво ще режеш, какво ще слагаш
                drive alive

                Коментар


                • #23
                  колко коня я пак? и тъзи електрическата несе осеща ли? хм много интересно...Значи требва да кажа на собствениците на колите който знам с ел перка да си прегледат системата - нещо не е в ред
                  Аз съм слагал на кола с ел перка такава постоянно зацепена и знам за какво говрим без сметки, а от опит!!!
                  4ао
                  Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                  Коментар


                  • #24
                    еми отзад ще е скъсявам отгоре си е хар топ и ще го махна и ще я затворя двуместна на 33" гуми се спрях засега че ме наплашиха с 35"-ците двойни амортисйори пружини автомат и мисла да го махам джанти ще взема тиа дни с голямо ет . вземах си решетка от капака на Н2 много е яка

                    Коментар


                    • #25
                      Дини е прав за отоплението на жигулата, но постоянно зацепената перка определено отнема доста повече мощност. Не се усеща спад в оборотите, защото натоварването съпътства цялата работа на двигателя. Предимството е в простотата и надеждността, но само дотук. По отношение на бързото загряване не мисля, че оказва чак толкова голямо влияние, особено при работещ термостат.
                      Все пак конвекционалният вентилатор е нещо достатъчно добро
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #26
                        за какво мислиш да я ползваш, ако ще се състезаваш без двойните амортисьори нестава и без пружините нестава и без 35" нестава, с АГУ нестава

                        имаше тази година една Г класа с десен волан на ком емине и той откри тези истини, но там имаше и грижи с двигателя
                        drive alive

                        Коментар


                        • #27
                          еми 35" до 2-3 години няма да вземам с 33" ще мине номера, с двигатела кав проблем е имал, права го за састезания само и за офф като орежа сичко ще махна и газта

                          Коментар


                          • #28
                            ми тва е понеже състезанията са направени доста глупаво! Тва се водат високопроходими състезания, а доколкото разбирам се засича време за преминаване през дадено препядствие и от там парите вложени в машината убиват дребните бедни рибки! По - хубаво щеше да бъде ако се провеждаше преход, в който има трудно проходими места (невъзможно проходими), през който не е важно да караш като на рали, за да ги преминеш и да имаш по 10 амортисьора..., а са важни качествата на пилота и проходимостта на дадения джип в нормални условия!
                            Затова и нехода по състезанията, защото ако искам да гледам бързина отивам на ралита!
                            4ао
                            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                            Коментар


                            • #29
                              и аз не съм гледал много състезания но последното в Бухово втората част беше без време с много екстремни места където ако не си с скъсена Г бензинка нема минаване

                              Коментар


                              • #30
                                когато няма време са излишни 100-те амортисьора и половината преработки по окачването и тогава може и аз да дойда да намажа
                                айде със здраве 4ао
                                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X