До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР
+1
Преди време пак дискутирахме подобна тема, но май хората вместо да си решават проблемите, като отстранят причините за възникването им, предпочитат да си усложняват живота с какви ли не чудесии. Какъв е смисъла да караш постоянно в колата си още 10-15 кила, да опънеш 5 метра 16 квадратов кабел и на всичко отгоре постоянно да ти мирише на киселина, като рискуваш и да я разлееш и да си съсипеш колата? Не е за пренебрегване и опасността от късо и пожар. А много по-лесно (и евтино, предполагам) е да си провериш ел. инсталацията, щом си сигурен, че проблема не е в стартера.
					+1
Преди време пак дискутирахме подобна тема, но май хората вместо да си решават проблемите, като отстранят причините за възникването им, предпочитат да си усложняват живота с какви ли не чудесии. Какъв е смисъла да караш постоянно в колата си още 10-15 кила, да опънеш 5 метра 16 квадратов кабел и на всичко отгоре постоянно да ти мирише на киселина, като рискуваш и да я разлееш и да си съсипеш колата? Не е за пренебрегване и опасността от късо и пожар. А много по-лесно (и евтино, предполагам) е да си провериш ел. инсталацията, щом си сигурен, че проблема не е в стартера.
							
						
 Не разбрах кое му е неизпълнимото да измери пада на напрежение върху отделните елементи на веригата? Лoгиката е елементарна и не е необходимо да си завършил университет за да я схванеш: R=U/I - Закон на Ом, който всички го знаят(предполагам). По-високо U = по-високо R, т.е. лош контакт във местата на свързване-клеми, болтове, спойки, кабелни обувки и може би - кабел. Възможно е да е почти прекъснат по някаква причина (смачкване, прегъване, разтягане), въпреки че изолацията е здрава.
							
						
 вече всичко е ОК.
							
						
Коментар