Имаше такава тема , http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/e.../akku/vtak.htm
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ВТОРИ АКУМУЛАТОР
Свий
X
-
До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР
аз бих те посъветвал колега, ако се слага втори акумулатор задалжително да има и един бушон 200-250 ампера на 40 сантиметра максимум от плюсовата клема се слага гнездото му, за повече инфо rnb-audio.com и емма България-правилник за оценяване на кар аудио-това важи не само при кар аудиото а ваобще когато се добавя акумолатор и като се взима от фафричния ток, разбирасе тогава бушона е според нуждите
-
До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР
Колеги трябва ми втори акумолатор .,искам да го използвам за резервен, случайно ако се срине единият да мога да ползвам другия.Та въпросът ми е трябва ли да променя нещо по горната схема. Имах някъде схема ,но е по различна, и за жалост не мога да я намеря"Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."
Коментар
-
До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР
хмм, странно и аз...
Като за начало, основното е да се купят 2 еднакви акомулатора, нови, ЗАЕДНО! Двойното окабеляване също е добре да е ново и еднакво, като оригиналното да се дублира и остане за резервно. Иска се и напълно изправен, по-мощничък по възможност алтернатор. Това разбирасе не е 100% /освен акомулаторите/, но е силно препоръчително за изправна, сигурна и работеща система. При положение, че така и така се действа по "тоците" 1 ключ маста, а евентоално и +.
Кратко въведение
До тук добре, остава да се избере свързването на системата, а това най лесно се определя спрямо конкретните нужди...
Коментар
-
До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР
Първоначално публикуван от Камен Калчев Преглед на мнениеами зимно време доста сутрини съм се оказвал с паднал акумолатор ат въртене
И акйо имам 2 акумолатор ,прехвърлям на него
не знам дали не е по добре да се свържат да въртят и двата
така когато въртшиш вместо да товариш с 100A единия ще товариш и двата с 50A
напрежението ще е по стабилно също и акумулаторите ще издържат повече
Коментар
-
До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР
Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнениеТук е и уловката, по добре е, но има няколко похвата за свързване, а аз не съм много спец.
Просто втори разкачен не си е работа, тряа се зарежда и той...
Няма ли някой с 2 вградени да каже?
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2235554
Коментар
-
До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР
И аз си возех втори акумулатор за резервен около година...
Някъде в този период, от автомивката са открили факта, че този не играе и са го гепили...
После съм си мислил, че имам втори акумулатор, докато не дойде време да боядисвам джипката!
Коментар
-
До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР
Първоначално публикуван от kraz Преглед на мнениепо добре ще е да ги вържеш успоредно и винаги втория да работи
така когато въртшиш вместо да товариш с 100A единия ще товариш и двата с 50A
напрежението ще е по стабилно също и акумулаторите ще издържат повече
Ако се свържат последователно се получава двойно по-голямо напрежение, но със същия ток. Опасно е за електрическата инсталация, но двигателя пали. Гарантирано. Пробвал съм го. Но това е решение в краен случай! Но пък винаги може да се пусне 24 волта само към стартера.Има ли желание-има и начин!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар