Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВТОРИ АКУМУЛАТОР

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

    Първоначално публикуван от Камен Калчев Преглед на мнение
    той и хаилукса е с два акумолатора.
    само ме смущава да неби да изтормозиа алтернатора
    нали при парелелно сварзване на двата си остават 12 в
    няма нали заводски си е така.
    само ако са много паднали е проблемно но може да си ги заредиш и с токоизправител предварително

    Коментар


    • #17
      До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

      аз двата ще ги слагам на нивата
      "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

      Коментар


      • #18
        До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

        Първоначално публикуван от Камен Калчев Преглед на мнение
        аз двата ще ги слагам на нивата
        къв е смисъла ладата е май единствената кола която пали най много на студ

        Коментар


        • #19
          До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

          е да ама моята неще зимно време са адски мъки (
          "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

          Коментар


          • #20
            До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

            има нещо збъркано зимата карам с най тънкото масло ,смених няколко нови стартера, и все едно и също , като почна да я паля ми настръхва косъма
            върти все едно не масло а грес съм сложил в картера
            "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

            Коментар


            • #21
              До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

              венеца как е.предварението.масата към купето.маслото в скоростите.

              Коментар


              • #22
                До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

                ако е масата си мисля че и на топло няма да върти
                маслото в скоростите е ок
                за венеза незнам ,несъм го гледал
                "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                Коментар


                • #23
                  До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

                  Защо не купиш един акумлатор 180 амперчаса и задължително със силови кабели,слагаш го в багажника и тогава стария основен акумлатор остава резервен, а ако са два за да подава нормален ток последователно свързване като при по мощните двигатели. Успех, аз карам един форд точно с такъв голям акумлатор.
                  Силните плачат сами. Не ръкомахат. Не викат. В гръб не забиват ками. И не се кланят на никого.

                  Коментар


                  • #24
                    До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

                    А втулките на стартера как са? Болтовете на шалтера? Огледай и кабелите за хлабини в обувките. Най-вероятно си за стартер. Зарежи ги тия втори акумулатори. Това не ти решава основния проблем.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #25
                      До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

                      Първоначално публикуван от Камен Калчев Преглед на мнение
                      има нещо збъркано зимата карам с най тънкото масло ,смених няколко нови стартера, и все едно и също , като почна да я паля ми настръхва косъма
                      върти все едно не масло а грес съм сложил в картера
                      Провери си масата към двигателя. За по-сигурно пробвай как върти ако дадеш масата направо на стартера, задължително стегната към някой от болтовете които държат самия стартер. Трябва да намериш по-дълъг кабел обаче, че оригинално е доста къс.
                      Казвам го, защото на едно жигули точно това му беше проблема.
                      Емиии, върви си още, и май,че още с кабела към стартера, а замасяването на двигателя работи в обратна посока.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #26
                        До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

                        имам 3 нови стартера със всеки един от тях върти по същия на4и- т.е. стартер отпада
                        замасяването го проверявах. ама не е лоша идея да виржа деректно на стартера,
                        а още един акумолатар да возя смятам че няма да е от загуба,дали ще стои в работилницата или в колата
                        "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                        Коментар


                        • #27
                          До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

                          а какви са тези силови кабели
                          не са ли такива каквито са монтирани на колата оригиналноо
                          "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                          Коментар


                          • #28
                            До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

                            алтернатора има достатачно запас да зарежда 2x75А
                            понеже акумулатора се зарежда с 10% от капацитета си двата в най-лошия случеи ще дърпат 15A ток ако са напълно разредени а това практически надали ще ти се случи

                            Коментар


                            • #29
                              До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

                              аз на лотката ми имам switch и изпозвам една батерия за стартера а другата за конзумативите /хладилник,осветление,музика,микровълнова,топла вода,итн/, батерия за стартера е 100AH а втората е 230AH. алтернатор е от Лада 1600, двигател е Волво 2 цилиндра 24 КС.
                              това е switch

                              Single-pole, triple-throw switch permits four connection modes: Battery One, Battery Two, two batteries in parallel, or both off. Rated for 230 amps continuous, 345 amps momentary. For 6-volt to 32-volt systems. Includes alternator field circuit disconnect to prevent surges. Selector has positive click positions. Bakelite housing with copper washers, brass terminals, and brass nuts. Install with #10 screws

                              поздрави
                              Three witches watch three Swatch watches.
                              Which witch watch which Swatch watch?

                              Коментар


                              • #30
                                До: ВТОРИ АКУМУЛАТОР

                                Първоначално публикуван от kraz Преглед на мнение
                                алтернатора има достатачно запас да зарежда 2x75А
                                понеже акумулатора се зарежда с 10% от капацитета си двата в най-лошия случеи ще дърпат 15A ток ако са напълно разредени а това практически надали ще ти се случи
                                Това е абсолютно погрешно твърдение и се чудя как имате смелост да пишете неща, в които не сте сигурни, при положение, че се четат от толкова много хора
                                Не 15, а 150 А ще дръпнат, когато са разредени и жална му майка на алтернатора и по-точно на диодите в него! Алтернаторът се стреми да поддържа напрежението в инсталацията без да има ограничение на тока, както е в някои външни зарядни устройства. Той дава "всичко от себе си" при разреден(и) акумулатор(и) и затова чуваме толкова често пред блока свирещи ремъци след запалване на коли след повече въртене...
                                В някогашните "динама", генераторите за постоянен ток имаше три релета - реле-регулатор на напрежението, реле за обратен ток и максималнотоково реле. Сега има само първото, защото обратен ток не може да има заради диодите в алтернатора, а максималния не се ограничава
                                , като се разчита, че претоварванията са краткотрайни, а алтернатора и диодите в него имат уж добро охлаждане.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X