Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Акумулаторчето ме предаде..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Акумулаторчето ме предаде..

    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
    Хм...това за някакви китайски неизвестен марки ли са тези цени.Банер,exide,topla ,дурасел без да оставиш стария акумулатор,са над 210-220 лв. И нагоре..
    Цените са напълно нпормални,преди 2 години взех за камиона 2 акумулатора по 100 ампера стралайн на цена по 115лв с гаранция без да връщам стар.На тераното 91 ампера за 143лв мисля пак с 3 години гаранция.До сега с акумулатора никакъв проблем.
    0 8 76 36 8 542

    Коментар


    • #47
      От: Акумулаторчето ме предаде..

      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      Хм...това за някакви китайски неизвестен марки ли са тези цени.Банер,exide,topla ,дурасел без да оставиш стария акумулатор,са над 210-220 лв. И нагоре..
      Вчера си купих от Косер акумулатор FIAMM 80Ah за 138 лв,като върнах стария.Без да връщам стария цената беше 155лв.Това с отсъпката на един майстор приятел.Fiamm уж били италиянски.Има си 2 год гаранция.

      Коментар


      • #48
        От: Акумулаторчето ме предаде..

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Това зарядно помни ли след изключване на мрежовото захранване режима в който зарежда?
        Зарядното е само за 12 волтови акумулатори.Няма опция за 6 волтови.

        Тръгва автоматично с включването към акумулатора/мрежата и зарежда лятото до 13.8/14.2 в зависимост от околната температура, а зимата при 8 градуса околна температура и под + 8 градуса околна температура тъпче акумулатора до 15.5 волта.След това минава в подзаряд 13.4-13.8 волта, но при отрицателни температури го засякох 2-3 сутрини и на 13.9-14.1 волта на подзаряд.

        Може да стои така със седмици/месеци, а ако изключи тока и след 2-3-или неизвестно колко часа дойде отново си прави диагностика на акумулатора и започва да го зарежда ако е необходимо или минава директно на подзаряд.

        Освен това ако е не е включен в контакта, а само на клемите ти дава на сменящ се екран за по 5-10 секунди информация за настоящия волтаж, заредеността на акумулатора в проценти и околната температура.Можеш да го ползваш като тестер за следната инфотмация-за да видиш колко волта е акумулатора на колата в момент на покой/незапалена или след като си запалил, да видиш с колко зарежда алтернатора на клемите на акумулатора, както и колко процента е зареден акумулатора.

        При зареждане изписва освен волтовете на акумулатора още и амперите/силата на тока с които го зарежда в момента, заредеността от 20% до 100% в петстепенна скала и колко градуса е моментната околна температура.

        Когато е включен само с клемите към акумулатора консумира 2 вата на час за показване на информацията която сменя на екрана си.



        Имаше още едно комбинирано зарядно 12/24 волта за което се колебаех с превключвател за заряд на 14.7 волта и зимен на 16.4 волта и за 24 волтови акумулатори същото - 26 волта и 32 волта зимен заряд.
        Последно редактирано от Justif; 12-12-18, 20:35.

        Коментар


        • #49
          От: Акумулаторчето ме предаде..

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

          На това мястото му е във вторичните суровини.
          Някой във Форума събираше стари акумулатори за дефибрилатор.....
          Дизелов Jeep, не е Jeep.

          Коментар


          • #50
            От: Акумулаторчето ме предаде..

            Първоначално публикуван от Justif Преглед на мнение
            Зарядното е само за 12 волтови акумулатори.Няма опция за 6 волтови.

            Тръгва автоматично с включването към акумулатора/мрежата и зарежда лятото до 13.8/14.2 в зависимост от околната температура, а зимата при 8 градуса околна температура и под + 8 градуса околна температура тъпче акумулатора до 15.5 волта.След това минава в подзаряд 13.4-13.8 волта, но при отрицателни температури го засякох 2-3 сутрини и на 13.9-14.1 волта на подзаряд.

            Може да стои така със седмици/месеци, а ако изключи тока и след 2-3-или неизвестно колко часа дойде отново си прави диагностика на акумулатора и започва да го зарежда ако е необходимо или минава директно на подзаряд.

            Освен това ако е не е включен в контакта, а само на клемите ти дава на сменящ се екран за по 5-10 секунди информация за настоящия волтаж, заредеността на акумулатора в проценти и околната температура.Можеш да го ползваш като тестер за следната инфотмация-за да видиш колко волта е акумулатора на колата в момент на покой/незапалена или след като си запалил, да видиш с колко зарежда алтернатора на клемите на акумулатора, както и колко процента е зареден акумулатора.

            При зареждане изписва освен волтовете на акумулатора още и амперите/силата на тока с които го зарежда в момента, заредеността от 20% до 100% в петстепенна скала и колко градуса е моментната околна температура.

            Когато е включен само с клемите към акумулатора консумира 2 вата на час за показване на информацията която сменя на екрана си.

            ...

            Имаше още едно комбинирано зарядно 12/24 волта за което се колебаех с превключвател за заряд на 14.7 волта и зимен на 16.4 волта и за 24 волтови акумулатори същото - 26 волта и 32 волта зимен заряд.
            Това ще убие доста оловни акумулатори, а за литиевите % ще клоникъм 100.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #51
              От: Акумулаторчето ме предаде..

              След три страници лакардии, ти, Траянчо, купи ли си нов акумулатор?

              Коментар


              • #52
                От: Акумулаторчето ме предаде..

                Не, седи и чете форума...
                Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                Коментар


                • #53
                  От: Акумулаторчето ме предаде..

                  Аз си купих вместо него,скочих от 24 размер през 27 та до AGM 31,че се събира и е почти двойно на ампеража на стария,малко се наложи да режем кабели с големите клещи ма па стана муцка.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #54
                    От: Акумулаторчето ме предаде..

                    купих оня можеше да се спаси, ама трябваше да се търси гасена сярна киселина, незнайно от къде и дори да има ще е в промишлени количества..
                    Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                    Коментар


                    • #55
                      От: Акумулаторчето ме предаде..

                      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                      Това ще убие доста оловни акумулатори, а за литиевите % ще клоникъм 100.
                      Високите волтове =16.4/32 волта нa второто зарядно което не купих са написали, че са за "flooded", тоест с течен електролит, което изключва запечатаните, АГМ и геловите.Това не съм го купил, но то 1 е с превключвател и 2 това което твърдиш зависи от околната температура, а още по точно от температурата на акумулатора.
                      Зарядното което купих дават 100%заряд при 0 градуса и зареждане до 15.2 волта.Тоест купих го за силно зимно зареждане.
                      Това горното не съм го измислил/написал аз- написал го е експерт, професор в тази област ръководещ семеен бизнес в тази област на 2 континента с над $300 милиона годишен оборот и около 45-50 години развиван семеен бизнес.

                      За литиевите мисля китаецът е написал, че не стават за зареждане, а само за "деактивиране" каквото и да има предвид под това.
                      Последно редактирано от Justif; 13-12-18, 08:59.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Акумулаторчето ме предаде..

                        Чини ми се че обикновените запечатани са си flooded и те. "Запечатването" е предимно от лепенката отгоре. Под нея са си с капачки, a вътре с течен електролит.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Акумулаторчето ме предаде..

                          15 волта за зареждане с зарядно е екстра.Не е грешка а напротив,ако и ограничава и тока на тези 15 волта е супер
                          Ако алтернатор ти дава 15 волта е проблем,той ги дава винаги и не ограничава тока.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #58
                            От: Акумулаторчето ме предаде..

                            Ограничава заряда - от 14.8 волта нагоре тъпче с максимум 2.2 ампера, като повечето време е между 1.2 ампера и 1.5 ампера, а като стигне до 15.2/15.3 волта започва с 0.8 ампера да зарежда.Освен това лятото при +30 и нагоре градуса зарежда акумулатора мисля до 13.8 волта.При 25 градуса го зарежда до 14.7 волта.

                            Зимното зареждане от +8 градуса и надолу е 15.5 волта.Зареждането и волтажа на акумулатора е според отчетената околна температура, като същото се отнася и до моментния ампераж с който го зарежда.

                            Flooded не съм го измислил аз, така в възприето.Предполагам почти всички сме наясно с това.Но не всички Sealed е възможно да се отворят без да се увредят - в момента има стар и нов акумулатор - стария е с една планка и цилиндърчета по нея за всяка дупка на всяка клетка и се води "запечатан". Имам и нов, който за съжаление е извит надолу капак и вероятно планка и ако тръгна да го отварям, ще го почупя.Първият е просто бледо копие на "запечатан", докато вторият е действително такъв.На вторият пише от -41 до +60 градуса, дали действително това е така ще покаже времето.

                            И тъй като си говорим за акумулатори, ето на който му се иска да добави нещо полезно към знанията си:

                            https://batteryuniversity.com/index....w_temperatures

                            https://batteryuniversity.com/index....ased_batteries

                            Коментар


                            • #59
                              От: Акумулаторчето ме предаде..

                              На руски няма ли някъде, при тях температурната компенсация е друга, не заради географията.
                              А тези простотии се правят от името на всички ни.
                              Даника
                              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                              Коментар


                              • #60
                                От: Акумулаторчето ме предаде..

                                Сдобих се с СТЕК MXS 5.0. Има функция за десулфатизация, както и един интересен за мен режим RECON . Та, до колкото прочетох в инструкциите, въпросното възстановяване е полезно да се прави веднъж годишно и , според шведите , можело да удържи живота на акумулатора ни до 3 пъти. Сега ще тествам на едни стари пациенти, но преди това пише батериите да бъдат дълбоко разредени. Мисля да ги включа с малък 5ватов консуматор, но въпросът е до колко волта да ги разредя ? 10, 11 ?
                                2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                                Toyota Land Cruiser KDJ 125

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X