Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Акумулаторчето ме предаде..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Акумулаторчето ме предаде..

    Първоначално публикуван от georgipetkov64 Преглед на мнение
    Къде ги продават тези акумулатори,70Ач за 70лв.?
    При Търтея.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #17
      От: Акумулаторчето ме предаде..

      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
      При Търтея.
      И при мен свършиха
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Акумулаторчето ме предаде..

        Ми тогава в ЕВРО 07. На всеки Никулден има нЕкви прИмоции, като обикновено акумулаторите са на 50%.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #19
          От: Акумулаторчето ме предаде..

          Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
          То има едни сепаратори долу, които задържат опадалата активна маса от плочите да не се движи много, ако го обърнеш това нещо ще се излее в клетките..
          Зареждане на обратно, това можеш да го направиш само ако искаш да го цункаш за последно акумулатора

          Други опции за съживяване..
          Ако показва 10.5 волта, то забрави- умряла клетка няма съживяване.

          Иначе ако е над 10.5, да кажем 11.2 или 12 волта, то можеш да пробваш с: https://www.aliexpress.com/item/FOXS...c4806d8353vuAO

          Като използваш "Repair". Възстановява донякъде капацитета - 24 часа го "поправя", след това автоматично преминава в режим зареждане.Можеш да прекратиш поправянето по-рано...

          Няма да е зле, да отвиеш капачките и да погледнеш дали плочите не се показват над електролита - долива се тогава и се зарежда.Ако зареждаш на оголени плочи със неавтоматично зарядно което да изключва сами има голям шанс да изгори клетка/и и тогава €€ ...

          Коментар


          • #20
            От: Акумулаторчето ме предаде..

            Те, ако ти се занимава. Не съм го писал аз, само го изкопирах,но преди 30 години имаше подобна статийка в "направи сам".

            П.П. Ако ти се рови в темата за акумулаторите, може и да я намериш. Там съм я качил преснимана. Заглавието беше нещо като "Девет години с български акумулатор"


            Десулфатизация (нов «живот») на акумулатора.

            Ако акумулаторът въпреки честите му зареждания не осигурява добро пускане на двигателя, не бързайте да купувате нов. Има начини за премахване на едрокристалния оловен сулфат (сулфатизацията), когато образуването му все пак е в по-ранен стадий. Ще се спрем на най-достъпния от тях.
            Зареденият доколкото е възможно акумулатор се включва за разреждане както при провеждане на тренировъчен цикъл. След като напрежението спадне до допустимия минимум, капачките се свалят и електролитът се изсипва до капка в чист широк пластмасов съд, например леген. После акумулаторът се почиства от протеклия по външната му повърхност електролит. Клетките се промиват няколко пъти с дестилирана вода, като акумулаторът се разклаща енергично. Отначало излиза мътилка, но постепенно водата се поизбистря.
            Тогава всяка клетка се напълва с дестилирана вода до нормалното ниво и акумулаторът се оставя да престои така 2—3 часа.
            Тъмните на цвят механични примеси от излетия в легена електролит постепенно се утаяват на дъното. С помощта на стъклена или пластмасова фуния избистреният електролит внимателно се налива в стъклени съдове, например в бутилки.
            Внимание! Течността в тази бутилка е опасна за живота. Обръщам ви внимание на това, тъй като никак не са малко нещастните случаи, резултат на подобно недосещане за опасността, която крие в себе си битовата бутилка със съвсем неочаквано съдържание.
            Затова не само си осигурете подходящи стъклени съдове, но и залепете на тях големи етикети с надпис «Киселина! Опасно за живота!», а и нарисувайте на тях череп с кости. И след това, за още по-голяма сигурност, ги приберете на недостъпно за близките ви място!
            Както споменахме, акумулаторът се включва за зареждане 2 часа след напълването му с дестилирана вода. Скоро тя започва да се превръща в слаб електролит, тъй като протичащите електрохимични процеси започват да преобразуват постепенно едрите кристали на оловния сулфат във вода и сярна киселина.
            Напрежението на акумулатора започва да се покачва. Когато то остане неизменно в продължение на 3 часа, а гъстотата на електролита се повиши до 1,12—1,15, зареждането се прекратява за 2 часа. След тази пауза токоизправителят пак се включва в мрежата, докато напрежението и гъстотата отново се задържат на едно и също ниво. Тогава акумулаторът се включва за разреждане с ток, равен на 1/10 от капацитета (за целта може да се използува лампа от пътепоказател) .
            Щом напрежението спадне до допустимия минимум, батерията се изключва от разредното устройство (лампата) и получилият се рядък електролит се излива. Клетките се напълват отново с дестилирана вода и след един час акумулаторът се включва за зареждане.
            Описаният дотук цикъл може да се направи още няколко пъти, особено при по-дълбока сулфатизация на плочите.
            След последното провеждане на цикъла (циклите) акумулаторът се напълва с оригиналния или с нов електролит (но със същата гъстота на оригиналния!) и след час се включва за зареждане.
            След като зареждането приключи, поне 3 часа акумулаторът не трябва да се монтира в автомобила.
            Съвсем логично е разграждането на едрите кристали на оловния сулфат от умишлено слабия ток на зареждането да става твърде бавно. Често са нужни не по-малко от 30—40 часа, за да се повиши гъстотата на електролита до желаната 1,15 г/см3. Важното е, че благодарение на тази десулфатизация повърхността и порите на активната маса са вече «отпушени». Ако няма друга нанесена вреда, например изкривени и дадени «накъсо» плочи, вероятно акумулаторът ще ви служи още дълго време.
            Последно редактирано от коко келеша; 06-12-18, 07:11.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #21
              От: Акумулаторчето ме предаде..

              Аз до колкото разбирам работата на акумулатора, може да не е много но..

              При разреждането си, акумулатора превръща сярната киселина в оловен сулфат, като оставя чиста бистра водица.. плътността на електролита пада 1.1 g/ml

              При зареждането си, акумулатора превръща оловният сулфат в сярна киселина, съответно плътността на електролита се повишава 1.3 g/ml

              Моят акумулатор не иска да произвежда сярна киселина, понеже гъстотата му е под 1 тоест чиста вода..

              Въпроса е ако няма сулфат по плочите няма как да работи с такъв слаб електролит, мисълта ми е ако му налея 1.3 g/ml електролит дали няма да тръгне..
              Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

              Коментар


              • #22
                От: Акумулаторчето ме предаде..

                Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
                ... ако му налея 1.3 g/ml електролит дали няма да тръгне..
                Да тръгне, да тръгне, колко да тръгне?

                Оловният сулфат си е вътре. Просто вече не е по плочите, а на дъното - или някъде около плочите, но вече не контактува с токоотводната решетка и все едно го няма.

                Химичната реакция която докарва електричеството освен сярна киселина изисква олово на минуса и оловен диоксид на плюса. И ако оловото обикновено си е там (минусовите плочи обикновено живеят повече), то плюсовите плочи в този момент са обикновено гола решетка с много малко оловен диоксид по повърхността. Оловният диоксид (частично или напълно превърнат в сулфат) в този момент е на дъното, където предвидливо му е заделено място за утаяване.

                Да не се чудите какво е кафявото вещество, което изтича като глинообразен замърсител на електролита, като обърнете акумулатора. Това е оловен диоксид - активната маса на положителните електроди.

                Даже и ако деградирането на положителните електроди е в съвсем начален етап, попадането на частички оловен диоксид (при преобръщане) върху отрицателните електроди предизвиква интензивен саморазряд. Ако пък има достатъчно "глина" за да образува цяла пътечка между положителен и отрицателен електрод, следва неприятният сценарий който разказах по-горе.

                Коментар


                • #23
                  От: Акумулаторчето ме предаде..

                  На пулсовият режим за "поправка" се разбира че ще разбива дългата и го кара да кипне за кратко време.

                  От долятата дестилирана вода мисля, че акумулатора сам си прави сярна киселина- разгражда я на водород и кислород и водород които са два от химичните елементи на сярната киселина.Вътре в кристалите си има сяра, въпросът е да се разградят - пулсовото това прави.

                  Навсякъде пишат, да не се добива електролит, а само и единствено дестилирана/дейонизирана вода.
                  Последно редактирано от Justif; 06-12-18, 10:10.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Акумулаторчето ме предаде..

                    Ебаси темата,ебаси Траянчо...
                    Да се смея ли,да...
                    Следващата тема в този форум ще е:"Колеги как да го сложа на жената?"
                    Cherokee WJ 4.0L- NP242
                    Honda Africa Twin XRV 750

                    Коментар


                    • #25
                      От: Акумулаторчето ме предаде..

                      Първоначално публикуван от Justif Преглед на мнение
                      От долятата дестилирана вода мисля, че акумулатора сам си прави сярна киселина- разгражда я на водород и кислород и водород които са два от химичните елементи на сярната киселина.Вътре в кристалите си има сяра, въпросът е да се разградят - пулсовото това прави.

                      Това е бисерче достойно за цитатника.

                      Сярната киселина се вгражда в оловния сулфат и се извлича обратно от него при зареждане. Разграждането на водата на водород и кислород е начинът по който акумулаторът губи вода и заради това трябва да му се долива. Сярна киселина акумулаторът не губи, освен при спукване на кутията, затова не се и долива.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Акумулаторчето ме предаде..

                        Преди темата за жената, ще е темата "Износи ми се гумата - какво да направя, че да и поникне грайфер" .
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • #27
                          От: Акумулаторчето ме предаде..

                          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                          Преди темата за жената, ще е темата "Износи ми се гумата - какво да направя, че да и поникне грайфер" .
                          ...Нещо такова
                          Чудя се вече на хората тук....
                          Cherokee WJ 4.0L- NP242
                          Honda Africa Twin XRV 750

                          Коментар


                          • #28
                            От: Акумулаторчето ме предаде..

                            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                            Преди темата за жената, ще е темата "Износи ми се гумата - какво да направя, че да и поникне грайфер" .
                            https://en.m.wikipedia.org/wiki/Retread

                            Висиш ми бира
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #29
                              От: Акумулаторчето ме предаде..

                              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                              Преди темата за жената, ще е темата "Износи ми се гумата - какво да направя, че да и поникне грайфер" .
                              Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение
                              ...Нещо такова
                              Чудя се вече на хората тук....
                              То поникването на грайфер отдавна сме го измислили и практикували- от ТЗВ (по Гагич) върху гуметата на Жигулите и Московците, с резци за линолеум.
                              Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                              Коментар


                              • #30
                                От: Акумулаторчето ме предаде..

                                Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение
                                ...Нещо такова
                                Чудя се вече на хората тук....
                                Нека се учат хората бе.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X