Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Всичко за: E.V. Електрически автомобили, хибриди, батерии..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • https://www.youtube.com/watch?v=pN-sDStXsa8
    Гледайте
    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение
      ...Според мен - почиваш на стари изтъркани приказки - стари приказки дето всичко европейско е върха а всичко китайско е калпаво...
      Мишев, можеш ли да бъдеш по-конкретен и да дадеш информация (модел / производител) за много качествен китайски продукт който те е впечатлил?
      Нещо като да си го видял, да ти е виснало ченето, и да си възкликнал импулсивно: "ебати гитината джаджа".
      Ако не можеш, ще е подходящо за ми отговориш с: "не, не мога".
      Специално наблягам на "качество", а не на съотношение "цена / качество".

      И не ми стана ясно, тая външна тоалетна към която си дал линк защо има колела? Външните тоалетни не бяха стационарни?
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • След като гледах последното видео аз бих го нарекъл "самоходен електрифициран варел".
        Високо-технологичен но си остава варел, не толкова кенеф.
        Оver-engineered piece of shit казано по различен начин.
        Има и още
        Враг усраине

        Коментар


        • След това видео розовият индийски ягуар горе ми стана някак симпатичен.

          Коментар


          • Май ще му стана фен на тоя мужик.
            Не е такъв трол като другият от ASATA Channel например, даже изобщо не е трол.
            И е хубаво да има такива канали за да НЕ повярваме прекалено много на чайниците.
            Прахосмукачки, полялници, разни копия на човешки органи с батерии може би е приемливо.
            Обаче за комплексни механизми като коли, мотори или самолети е малко рано
            Враг усраине

            Коментар


            • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              Мишев, можеш ли да бъдеш по-конкретен и да дадеш информация (модел / производител) за много качествен китайски продукт който те е впечатлил?
              Нещо като да си го видял, да ти е виснало ченето, и да си възкликнал импулсивно: "ебати гитината джаджа".
              Ако не можеш, ще е подходящо за ми отговориш с: "не, не мога".
              Специално наблягам на "качество", а не на съотношение "цена / качество".

              И не ми стана ясно, тая външна тоалетна към която си дал линк защо има колела? Външните тоалетни не бяха стационарни?
              Аз на прима виста не се сещам и за върховно качествен западен продукт, от който да съм припаднал, когато съм го видялПри 99 % от случаите, ако съм ползвал качествен западен продукт, новият модел е по-зле...Сега, това возило дори и да не е перфектно, хората се учат и развиват.Кое е перфектното возило в момента?С върховното качество?Срамни и глупави решения имат и Тойота, и Тесла, и другите.Тоя мужик може да намери кусури на всичко...Какво качествено изделие се произвежда днес в Русия?

              Коментар


              • Имам съмнения, че могат да бъдат сравнени китайски автомобил с тъч и зарядно за телефон, и нещо от премиум класа. Те не само не са учили в една паралелка, а дори не са посещавали едни и същи училища.
                Както съм казвал многократно - не може да се повреди това което не е монтирано в завода. Като пример - Москвич и Заз никога не са имали проблеми с ел. стъклата и централното заключване.
                А в съвременните лачени автомобили има толкова екстри и оборудване, че ако човек не прочете списъка, може и да не разбере за повечето от тях.
                И което оборудване разбира се липсва в китайските прелести...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Повечето екстри които имат са абсолютно безсмислени и неизползваеми .

              • Стратегическа бизнес визия е, да мислят какво харесват техните потенциални клиенти, болшинството.Някакви, малко по-възрастни, със закостенели разбирания, не ги интересуват.Че на мен не ми харесват коли с таблети, младите, с пари, в Китай искат това...Кой къде е учил, и какво е научил, скоро ще се види.Образованието в Китай е много, много по-добро, отколкото у нас.Следващите 20-30 години, те ще вървят напред, много по-бързо...Къде бяха китайците преди 60 години, къде са сега???Дядо ми разказваше, когато бил малък, някакъв стар човек казал:-Китай ще превземе света!А те се смяли...

                Коментар


                • Аз давам мнение за сега в момента.
                  Че бъдещето принадлежи на жълтите е абсолно сигурно.
                  Мамата са си евали чайниците и изобщо азиатците а това дори не е ново проникновение!
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Един колега работил доста години с китайци казваше че истинския проблем с тях ще дойде като разберат че ориза е гарнитура . За това никой китаец излязъл един път от Китай та дори и на нашето Илиянци в Китай по никакъв начин не се връща .

                • Прогнози... С нищо не са по-различни от прогнозата за времето - един път познаят, друг път не.
                  Ще виидм. Засега не бързам да погребвам "белите" производители на каквато и да е техника...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    .... не може да се повреди това което не е монтирано в завода. Като пример - Москвич и Заз никога не са имали проблеми с ел. стъклата и централното заключване. ...
                    Ицеее, колкото и да е странно, но точно тук сме на едно мнение. Аз съвсем нарочно се натискам на моя действащ музеен експонат, точно поради тези причини. И с точно такива намерения го купих преди доста време. Някои там чаркълъци не могат да се скапят, по простата причина, че ги нема монтирани още от завода. Колегите на работата вече смениха по 3-4 таратайки, и периодично спонсорират по някой сервиз, като им избие нещо. При мен всичко сам прай, и нема такъв неубиваем немски танк. Догодина прави точно 30 гОдин.
                    -Чем занимаетесь по жизни?
                    -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от mishomishev Преглед на мнение

                      Честно казано не те познавам лично - забелязал съм че всичко разбираш и всичко знаеш !
                      ....
                      И те уверявам че този човек - е карал всякакви коли има огромен огромен опит - и глей го какво прави!
                      ...
                      Благодаря ти за личностния аргумент ! Без майтап!

                      За пича с огромния опит - един съсед беше с огромен няколко десетилетия опит в каране на мотор без каска. Пълен факир - без преувеличение.
                      Но вече не кара мотор. Нито прави каквото и да е друго.

                      Един от най-'изявените' улични рацери в България помня, че след десетилетия каране и каскади.... нарани леко един стълб.
                      Стълб лесно се заменя, а умрелия не се връща.

                      Споделих мнение - дали ще го вземеш предвид е без значение - но за критично мислене е необходим здрав разум... За тези , които го притежават пиша.

                      Коментар


                      • Вижте - аз не съм някакъв фанатичен фен на Китай. Мога да направя разлика между качествено изделие и калпаво - въпреки че не съм професионалист при автомобилите.
                        Безспорно китайския джип има кусури - и руския мужик ги казва. Аз внимателно ги изгледах и не видях сериозен проблем - теча в колонката стана ясно че е заради некадърна смяна на стъклото...
                        Това че руснака слагал звукоизолация - ами хубаво... не мисля че при електрическа кола има някакъв голям шум ама нали трябва да се вземат пари...
                        Може би не съм прав и наскоро ми се скарах сериозно с официален сервиз - сега от позиция на времето разбирам че може би не съм бил прав...

                        Съвсем реален пример:
                        На нова кола Мазерати Леванте на около година и нещо пукнах преден фар - не счупен а пукнат! И така се получи че половин година карах с пукнатия фар.Накрая обаче фара взе да премигва и аз вече почнах да го правя.
                        Представителството на Мазерати : Нямаме фар в наличност - след месец и нещо ще дойде.
                        Аз : Ама цял месец ли?4200евро?? Датчици нямате, фар нямате, гривна нямате, ами вие нищо нямате освен масло и филтър. Тогаз сам ще се оправям...
                        Моя китайски колега ми се присмя:
                        На европейските коли модулите се правят тук - има китайска фирма която е профилирана само за Мазерати.Дай да ти изпратя комплект фарове с всички екстри-2800 долара комплекта(два) - за да сме сигурни че ще бъдат напълно еднакви - понеже има няколко версии..
                        Разглобих фара - да видя какво струва тия пари - ииииииии и си видях проблема!!!
                        На Мазерати Леванте всеки фар се управлява от компютър който се намира в фара точно отдолу - и всичкия конденз капе отгоре му..И съответно платката поизгнила...
                        Мамка му... откачих... Ама едни наклони едни улейчета и всичката влага в фара - право върху платката...Европейци гейци джендъри и
                        Много се ядосах - толкова ли не можаха да сложат електронния модул 5 см по настрани?? Или да променят наклона вътре...
                        Нали са европейци бе?! Нали взимат пари за качество?! 300 бона малко пари ли са? Нали това е премиум кола? Уж ??
                        Причерня ми - и нали съм див балканец - с всичкия си акъл намерих телефона на един от италианските директори на Мазерати - директно в Италия.
                        Разговора беше с преводач на италиански(една колежка)

                        Мишев : Ваш клиент съм с новото Леванте и имам проблем с предния фар. Установих че монтирате скъп електронен модул точно под фара и всичкия конденз и влага падат там - което е предпоставка за дефекти. И не стига че е скъпо - ами има и няколко версии което допълнително затруднява ремонта. Защо правите такива глупости на такава скъпа кола?
                        Италианеца: Вие защо сте разглобили фара? Вие не сте обичайния клиент. Хората които купуват такава кола не отварят предния капак. Защо се интересувате от устройството на фара? Вие защо купихте тази кола?
                        Мишев: Хареса ми дизайна и излъчването - и това че не е масова...
                        Италианеца: Оставете колата в сервиза - те ще я оправят и просто карайте колата и се наслаждавайте на дизайна и излъчването.
                        Мишев (изнервен вече): Не мога да се насладя като виждам какви глупости сте направили .Чуствам се прецакан и излъган.

                        Това е европейския производител и европейския начин на производство. Голямо качество голямо нещо...за мен - тези европейци лъжат клиентите! Цените на европейските изделия нямат нищо общо с качеството - те се образуват на принципа : колкото най много е склонен да плати клиента

                        Пример :
                        Моля продайте ми маслен филтър за Мазерати дизел година ...
                        цена 245лв

                        Моля продайте ми маслен филтър за мотор М161 дизел година (монтиран на мазерати,чероки и други)
                        Цена: 95лв

                        Двата филтъра са абсолютно еднакви качествени за точно този мотор и съответно се монтират на редица автомобили...
                        Но имаме двойна и тройна цена - в зависимост от имиджа...
                        Наясно съм че имиджа струва пари - но не мисля че струва двойно...

                        Абе спирам - най вероятно не съм прав и се усещам че с годините ставам нетърпим и трябва да си замълча...и да не отварям капака! Просто плащай и мълчи...не ти трябва да знаеш какво има вътре нали е качествено европейско...


                        Коментар


                        • sek.1
                          sek.1 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Беше сигурно преди повече от 20 години . Семинар на най голямата немска фирма произвеждаща повдигателни съоръжения . Главния конструктор немец с визия на SSовец се кълне че тяхната фирма никога няма да изнесе производство в Китай че са гръбнака на немската икономика и тнт. След няма и година първо изнесоха производството на транспалетни колички в Китай . До тогава помпите на транспалетните колички когато някоя дефектира ги връщахме в Германия за да видят причината и да я отстранят евентуално в светло бъдеще . Като отиде производството в Китай пратиха един малък контейнер с 200 - 300 помпи в него и дойде директива от Германия каквото дефектира сменяме и дефектиралото на скрап . Пак беше преди години като много актуални бяха Порше Кайен . Един колега ми показва два еднакви водни датчика . Единя за Голф 3 струва 20 лева другия за Порше над 200 .

                      • Всъщност се дразниш от начина , по който Света функционира от край време:
                        всяко нещо струва толкова, колкото може да вземеш за него.

                        Това не променя факта, че например 'китайчетата' на Литекс , копия на тойотки си гният както никоя тойота не гние ... и тнт

                        Коментар


                        • На японците колко време им трябваше, за да решат проблемите с корозията?Китайците предполагам ще стоплят малко по-бързо...А който не вдене, ще фалира.Няма да оцелеят всички, най-голямите "тарикати" ще окапят- като във всеки бизнес.Грешката, която се прави- мислят, че и утре, ще е същото, както е било днес.Правило №1, което се опитвам винаги да спазвам "Погледни с очите на клиента".Това включва, да не се опитваш да го измамиш, защото няма да се върне повече...

                          Коментар


                          • sek.1
                            sek.1 коментира
                            Редактиране на коментар
                            То реално проблем няма . Никой уважаващ себе си западняк не кара кола повече от гаранционния срок и някоя година отгоре а за 5 - 7 години една кола колкото и китайска да е още не гние .

                          • Пламен Атанасов
                            Пламен Атанасов коментира
                            Редактиране на коментар
                            Митове и легенди .

                          • sek.1
                            sek.1 коментира
                            Редактиране на коментар
                            Ниския и средния клас даже и 5 години трудно ги карат .

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X