Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Всичко за: E.V. Електрически автомобили, хибриди, батерии..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Всичко за: E.V. Електрически автомобили, хибриди, батерии..

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    ЕРП ще им сложи по-голям траф, това ще стане.
    Ще си строшат краката от бързане да го направят. Разбира се, след като им праснат съответната такса, щото над 15 кВт присъединявана мощност таксата от без малко 700 скача на над 2300 лв + 26 лв/м за всеки метър захранваща линия над 25 м.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • От: Всичко за: E.V. Електрически автомобили, хибриди, батерии..

      Ще сменят трафа?
      ЕРП такива неща не правят. Предписват собствен траф и до там. Всичко от там нататък-проектиране на СН линията до него, строеж и всички разходи по въвеждане в експлоатация са за сметка на възложителя. След това им подаряваш трафа и едва тогава те свързват. Целия масраф се събира безгрижно в един ценови диапазон между 35 и 50 хиляди лева. Това е още преди да сме си купили колата....
      Аз за това твърдя, че технологията "електрическа кола" в БГ е просто обречена на неуспех при сегашната нормативна база. Не е до манталитет, липса на пари или някаква световна конспирация. Абсолютно нищо не ни е готово за тая технология- нито инфраструктура, нито законодателство.
      Последно редактирано от santaclash; 03-01-19, 13:10.
      Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

      Коментар


      • От: Всичко за: E.V. Електрически автомобили, хибриди, батерии..

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Ще си строшат краката от бързане да го направят.
        Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
        Ще сменят трафа?
        ЕРП такива неща не правят. Предписват собствен траф и до там.
        Ако искаш по-голяма мощност от тази която си "договорил" - да. Тогава си им в ръцете.

        Ама ако просто токът спира защото те не могат да доставят договорени мощности - топката е в тях.

        Коментар


        • От: Всичко за: E.V. Електрически автомобили, хибриди, батерии..

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Ако искаш по-голяма мощност от тази която си "договорил" - да. Тогава си им в ръцете. ...
          А къде ще ходиш, че няма да я поискаш, ако само за зареждане на електрокара ти трябват 15 кВт, пък за къщата стандартно общата присъединена мощност ти е 13.5 кВт?
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • От: Всичко за: E.V. Електрически автомобили, хибриди, батерии..

            Ще ползваш по-кротко зарядно, примерно 10 киловата. За 10 часа нощ все ще закърпиш положението.

            Коментар


            • От: Всичко за: E.V. Електрически автомобили, хибриди, батерии..

              Няма хипоеза, при която да избегнеш промяната в мощността. Станциите са трифазни...
              По-неприятния момент е, че след като си изградиш трафопоста и им го прехвърлиш, нищо не може да спре ЕРП-то да навърже половината махала към него. И пак за теб чат-пат да отпада по някоя фаза.
              Идиотското е, че ако в една махала, до сега жилищна, се появи "трифазен" консуматор, енергото трябва да пренареди целия траф, за да балансира фазите. Заради което исканията за трифазно захранване тях ги хвърлят в амок, директно.
              Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

              Коментар


              • Eдна много интересна статия:

                Неудобните тайни зад бума на електромобилите в Европа

                Колко са истинските емисии на всяка автомобилна компания след превратната 2020?


                Моля прочетете цялата статия.

                Краткия извод е, че от цялата тази еко глупост губят гражданите на ЕС, и още повече от тях губят гражданите на тези държави, като Бг, в които не се субсидира покупката на плъг-ин хибридите и електричките.

                Интересно е също, че: "Проучване в Нидерландия преди две години обаче показа, че 87% от купувачите на PHEV ги избират само заради щедрите данъчни отстъпки, и след това никога не ги зареждат, карайки само на бензин."
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • Asteri
                  Asteri коментира
                  Редактиране на коментар
                  Статията е интересна за четене, но е с як наклон. Фактите са си факти: емисиите в ЕС реално намаляват. PHEV са преходен вариянт кола, в доста малък процент и скоро въобще ще излязат от употреба. Това че производителите щели да продължат да си произвеждат печелившите неекологични модели не е баш тъй, защото намаляват мераклиите да си ги купят по простата причина, че цените стават солени, а и модата е друга... Аргументът за държавните пари в статията е на съвсем кръчмарско ниво, ама тя икономиката е сложна нАука, еле пък държавното управление... 🍺

              • Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                ...
                Интересно е също, че: "Проучване в Нидерландия преди две години обаче показа, че 87% от купувачите на PHEV ги избират само заради щедрите данъчни отстъпки, и след това никога не ги зареждат, карайки само на бензин."
                ИзоПШТо не ги зареждат. Ахъм. Точно пинтиЙ като холандците да се минат да карат на бензин, при положение, че има БЕЗПЛАТНИ зарядни станциЙ ?


                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Zaryad.jpg
Прегледи:244
Размер:818.4 КБ
ID:6684532
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • s_s1
                  s_s1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Снимал си някой от 13-те %.

              • Скоро се занимавах да си търся кола и хибрид беше един от вариантите.

                Ми, то 87% от колите са хибриди само за отчета. Някакви мизерни батерийки от по няколко киловатчаса... просто не си струва да ги зареждаш.

                Нищо няма да спестиш.

                Коментар


                • Като преходен модел на нова техника и хибридът цели най-вече зарибяване на пазара и закачане на потребителите които пипат новото с неохота. Има и някакво пестене на гориво.

                  Коментар


                  • Ясен
                    Ясен коментира
                    Редактиране на коментар
                    Да спести, да спести, колко да спести? Почти заличава разликата между автомат и ръчка.

                    В града е добре, на дълго определено отстъпва на чистия ДВГ.

                  • Asteri
                    Asteri коментира
                    Редактиране на коментар
                    Смисълът на разнообразието е да намериш продукт, който ти пасва най-много, не да си правим класации кой е по- по- най-. Примерно средния дневен пробег в УК е 30 мили, доста хора бият и по-малко път, за ходене на работа, пенсионерите само за пазаруване. За такъв шофьор плъг-ин хибридът значи, че някаква значима част от километрите се минават на ток, разходът за бензин пада наполовина, и това си е забележима разлика. Инсталацията на контакт вкъщи не е голям разход за човек, който ще си позволи нов хибрид. Самозареждащите хибриди вече са по-вятър и мъгла, може би производителите са си направили някаква дълга сметка за ползите от тях. Като цяло пазарът на хибриди е доста малък, към 5% и едва ли ще се разраства кой знае колко. ¯\_(ツ)_/¯

                • Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Скоро се занимавах да си търся кола и хибрид беше един от вариантите.

                  Ми, то 87% от колите са хибриди само за отчета. Някакви мизерни батерийки от по няколко киловатчаса... просто не си струва да ги зареждаш.

                  Нищо няма да спестиш.
                  Защо говориш така?! И аз като тебе се оглеждам за нова и хибрида е сериозна алтернатива!
                  В общи линии те са два типа
                  - Разните му меки 48 волтови или подобни и самозарядни с капацитет около 1.5 съвсем малка батерия- идеята е просто да подпомага ускоряването и малко икономия - точно както ти казваш никъв хибрид не е- ама е евтин и е безпроблемен.Така че има някакъв смисъл.
                  - Втория хибрид е с вече стандартизирана батерия около 44 - идеята е да върви изцяло на ток около 40-50 км ама и да се пълни бързо и от всеки контакт - според мен много удачен вариант - проблема е че все още е доста скъп- и все още се развива!

                  Лично за такива като мен които имат кола в гаража но 90% градско колкото да прекося града - ами че то реално аз само на ток ще карам! Което е напълно достатъчно!
                  Затова мисля че този вариант е добър и ще се развива!

                  Коментар


                  • s_s1
                    s_s1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тойота Приус,Ярис, ЦХР от кой вид хибрид е?
                    Последно редактирано от s_s1; 25-12-20, 09:01.

                  • IvanIvanovi
                    IvanIvanovi коментира
                    Редактиране на коментар
                    това за гаража обаче, трябваше да го напишеш с големи букви..... в Сф се паркира често на няколко преки от вкъщи, дори и да мога да пусна толкова дълъг кабел вечер, пък няма да го намеря сутринта..... Поне за мен, разликата в цената на придобиване е такава, че няма избиване при моя пробег.

                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тая е като с биткойните имаш сметка ако не плащаш тока .

                • Хибридни на Аурис-а и Ярис-а са само имената им (потвърждавам на Ясен наблюдението).
                  Всичко им е по-скъпо, но затова пък никакъв кеф от шофирането

                  От 10год. насам всяка средна/малка кола която карам, винаги я докарвам за 2000км среден разход под 5.8л/100, Горните двете - 7л./100
                  байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                  Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                  Суперспам - спама на суперите

                  Коментар


                  • DBRS
                    DBRS коментира
                    Редактиране на коментар
                    D4D цорола 1.4 си гори под 5(4.4) без да е хибридна... а 2.0 d4d средния ми е 5.3
                    Всичко де на ток кара под 50км дистанция, за мен е безсмислен практически хибрид.

                  • DBRS
                    DBRS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Само на ток, колко км. минава твоя SUV ?

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X