Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Връзване на ел. перки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Връзване на ел. перки

    Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
    Не е така: влиза във Викиват и си купува един регулатор на обороти за съотвения ампераж за около 10 лева. После, ако иска, аз ще му разцепя потенциометъра на колкото каже секции...и да ги управлява ръчно, автоматично, или както му е на душа.
    Ясно, това се питаше в задачата
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: О895 7О6О59

    Коментар


    • #17
      От: Връзване на ел. перки

      Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
      Не е така: влиза във Викиват и си купува един регулатор на обороти за съотвения ампераж за около 10 лева. После, ако иска, аз ще му разцепя потенциометъра на колкото каже секции...и да ги управлява ръчно, автоматично, или както му е на душа.
      Мнда, те сигурно имат и гнезда за 60А бушони

      То е ясно че можеш да го направиш, просто дълбоко се съмнявам за тия 10 лв какво точно ще купи
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Връзване на ел. перки

        Реле за едната скорост,реле за втората,датчик / който често кляка и почва да включва на по-висока температура / бушони за скоростите...........голям кеф ще да е.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          От: Връзване на ел. перки

          Абе що го баламосвате човека бе.

          Решава се задачата с три релета, на едната степен перките са последователно, а на другата - в паралел и се управляват от двете степени на датчика. На сума коли е така и си има купища предимства спрямо вариантите със съпротивления, с двускоростни перки, с регулатори на напрежение и с включване на перките една по една.

          Основното предимство е че на ниската степен срещу 1/4 от тока и 1/30 от шума получаваш 50-60% от охлаждането.

          Ще надраскам схемата по-късно, само търпение. Има из Форума една по-сложна схема с обръщане на посоката на перките, тя е с 4 релета, ама на Агоп едва ли му трябва и тая щуротия.

          Коментар


          • #20
            От: Връзване на ел. перки

            Да ма тоя въртилатор я тръгне на 6 волта я не-
            Без друго е някъф мижав - тия 7А за къде по-напред
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              От: Връзване на ел. перки

              Не го мисли, и на 3 волта ще тръгне. Иначе да, няма лошо да вземе по-сериозни перки.

              Коментар


              • #22
                От: Връзване на ел. перки

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Иначе да, няма лошо да вземе по-сериозни перки.
                И те влекат сериозни релета и бушони и по магазините като питаш - пишкен.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #23
                  От: Връзване на ел. перки

                  Нещо си се объркал.

                  С две перки с повече от 20 ампера консумация всяка, няма какво да прави, а 20 ампера релето струва 2лв и го има навсякъде.

                  Агопе, я първо кажи какъв двигател ще охлаждаш и какъв радиатор си приготвил. Да те светна после и за датчика да не го подбираш по трудния начин.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Връзване на ел. перки

                    За амперите с теб сме си говорили в една друга тема ако се сещаш и летс агри ту дисагри
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Връзване на ел. перки

                      зависи.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Връзване на ел. перки

                        5 литра стар осмак пьрва степен е 20 ампера бушон и гори от време на време,инсталацията дьржи и на 25 ампера,две перки са на 2 скорости,охлажда 3 кофи антифриз и една кофа трансмисионно масло.

                        7 ампера за никьде,обороти трябва на ниски,а на високи почти няма смисьл от тия перки.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #27
                          От: Връзване на ел. перки

                          Кви са тия микроампери, бре?! На моя джип вентулатора се командва от 70 амперово реле. Не съм му мерил тока, но като тръгне и джипа са превръща в аероплейн.
                          Що са ви тия сложнотии? И при мен беше на две степени и се командваше от термо датчик. Изхвърлих всичко и сега го включвам ръчно. Не знам за вас, но при мен се оказа най-удачно.
                          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                          Коментар


                          • Nikolajk
                            Nikolajk коментира
                            Редактиране на коментар
                            Какво трябва да направя за ръчно превключване?Директно на акумолатора през бушон и копче?

                        • #28
                          От: Връзване на ел. перки

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Агопе, я първо кажи какъв двигател ще охлаждаш и какъв радиатор си приготвил. Да те светна после и за датчика да не го подбираш по трудния начин.
                          Става дума за C24NE (2.4i Omega) радиатора е с размери 790х410.
                          Газ 69 2.4i
                          Густо майна, пътят свърши !!!
                          GSM: О895 7О6О59

                          Коментар


                          • #29
                            От: Връзване на ел. перки

                            Първоначално публикуван от Агоп Серопян Преглед на мнение
                            Става дума за C24NE (2.4i Omega) радиатора е с размери 790х410.
                            Нефелни са тия вентилаторчета за тая цел. Мисли за перки 15-16 цола и всяка да харчи поне 15 ампера иначе не ти разписвам. Минимумът е двойка перки от Нива.

                            Тоя радиатор при двигателя ли ще седи (то там май няма място за такъв) или зад гърба ти?

                            Коментар


                            • #30
                              От: Връзване на ел. перки

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Нефелни са тия вентилаторчета за тая цел. Мисли за перки 15-16 цола и всяка да харчи поне 15 ампера иначе не ти разписвам. Минимумът е двойка перки от Нива.

                              Тоя радиатор при двигателя ли ще седи (то там май няма място за такъв) или зад гърба ти?
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo 08-01-2015 14 21 31.jpg
Прегледи:1
Размер:103.1 КБ
ID:5646502
                              Газ 69 2.4i
                              Густо майна, пътят свърши !!!
                              GSM: О895 7О6О59

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X