Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обратно зареден акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Обратно зареден акумулатор

    Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
    Има доста причини кола да не пали наопак.
    На полското фиатче с механичен бендикс дали му пука
    А за шкодичката - тя запали наопаки заради 'ритането' - при неуспешен старт и спиране на стартера, последния цилиндър 'гръмва' много по-рано и завърта коляновия вал обратно, пък там на следващия такт може да помогне и следващия цилиндър (същия номер при объркана центровка май го правеше и на бащата ЧЗ-то)...

    П.С. май се отплеснахме от темата...
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #17
      От: Обратно зареден акумулатор

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      На полското фиатче с механичен бендикс дали му пука
      Ако помня добре, правеше му го при гасене това. Не си е слагал алумулатора наопаки, нито е въртял на стартер наопаки.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Обратно зареден акумулатор

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        На кола от времената на постояннотоковите генератори нищо чудно и да запали по нормалния начин.

        Че и да зарежда нормално.
        На "Ниса"-та навремето "+" се връзваше на "маса"-та. Дизел съм палил наобратно. Пуши през въздушният филтър. Изхвърли маслото, че беше с вана.
        E = mc2 / Прави си сметката! И умната!

        Коментар


        • #19
          От: Обратно зареден акумулатор



          Ако това работи и при хората може сума народ да се пооправи, че напоследък много гей много нещо....

          ...
          Т5
          Crossrunner

          Коментар


          • #20
            От: Обратно зареден акумулатор

            При двутактовите може и да успее да запали наобратно, макар и да няма мощност, но при 4-тактовите двигатели не виждам как може да стане. От къде ще засмуква горивна смес - от ауспуха ли? (имам в предвид безинови двигатели)

            Коментар


            • #21
              От: Обратно зареден акумулатор

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Полско фиятче. Жоро (LZ1GVT) май беше подкарвал неговото наобратно.
              Точно това чудо често го подкарват и физически наопаки заради сглобката на диференциала.
              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              Ми то няма електроника - само лампи нажежаема жичка, чукче/наковалня/бобина, кондензатор.... И ключ разбира се..


              На времето една шкодичка се опитваше да запали обратно (прекалено голям аванс и вследствие на това - 'ритане' при спиране на стартера) - ама явно газоразпределението бе доста различно, защото работеше като трактор няколко оборота и гаснеше...
              Е, нормално. Откъм ауспуха няма карбуратор който да го храни с бензин. Виж, класически дизели традиционно ги подпалват наобратно с бутане - смуче от ауспуха и пуши към въздушния филтър.

              При двутактовите е даже още по-лесно защото газоразпределението често не зависи от посоката. Във флота на двутактовите дизели общо взето така им е задния ход.

              Ама всичко това е извън темата.

              Коментар


              • #22
                От: Обратно зареден акумулатор

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Е, нормално. Откъм ауспуха няма карбуратор който да го храни с бензин.
                Да, ама като е въртяло известно време без да запали, ауспуха е пълен с неизгорял бензин, който или ще изпатка и дори пръсне ауспуха, или ще поработи малко ....
                Е, при смъкнат карбуратор виждаш едни хуууубави пламъци по метър нагоре
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #23
                  От: Обратно зареден акумулатор

                  Интересното е че жигулският стартер си въртеше в правилната посока и колата си палеше от раз, с обърнат поляритет на акумулатора. Може би за това помага навитият статор на стартера. Ако беше с постоянни магнити май щеше да се опита да врътне наобратно. но пък тогава шлиците.....
                  Последно редактирано от raico; 24-11-14, 20:21.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Обратно зареден акумулатор

                    Първоначално публикуван от raico Преглед на мнение
                    Интересното е че жигулският стартер си въртеше в правилната посока и колата си палеше от раз, с обърнат поляритет на акумулатора.
                    Нищо чудно няма в това. За да обърнеш посоката на мотор с електрическо възбуждане трябва да му обърнеш не захранването, а възбуждането - както се прави по лебедките. На стартера няма как да го направиш без да го разглобиш.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Обратно зареден акумулатор

                      Как тогава палят обратно, като стартерът ги върти все направо?
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • #26
                        От: Обратно зареден акумулатор

                        За различни неща говорим.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Обратно зареден акумулатор

                          Уф, горе съм объркал - пламъците не не при смъкнат карбуратор, а при смъкнат въздушен филтър, дето на шкодичката (а и на повечето стари автомобили) е бутнат директно над карбуратора...

                          П.С. под палене наобратно имах предвид работа (или поне опит за палене) на двигател при обратно движение на коляновия вал... За двутактовите няма технически проблем и да работят в такъв режим...
                          Ясен е прав - на някои от по-старите параходи реверса на посоката на въртене на винта (преден/заден ход) става чрез гасене на двигателя и паленето му в обратна посока (обикновено се прехвърля разпределителния вал в друго положение)...
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Обратно зареден акумулатор

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            За различни неща говорим.
                            Знам, карал съм и ЧЗ, и Симсон, и 1000МБ. И москвича рита, като му ,,направиш" центровка за газ.
                            А тези простотии се правят от името на всички ни.
                            Даника
                            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                            Коментар


                            • #29
                              От: Обратно зареден акумулатор

                              Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                              Как тогава палят обратно, като стартерът ги върти все направо?
                              Не със стартер. На ход. Както палиш когато те дърпат или бутат. Само, че в обратна посока. Включваш 2-ра, контакт и дъпане назад.
                              E = mc2 / Прави си сметката! И умната!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X