Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко са защитени автомобилите ни?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колко са защитени автомобилите ни?

    ...изкарваш едни пари, влагаш ги в автомобил, кефиш му се известно време, или ти върши работа, докато:



    дали е реален клипа, и дали може да се случи на всеки, и кои коли и как са защитени... преценете сами
    Последно редактирано от ivied; 10-11-13, 11:38.

  • #2
    От: Колко са защитени автомобилите ни?

    Не очаквам темата да стане много активна.

    Ако тук пишат "професионалисти", едва ли биха взели отношение.
    Хората които са наясно как да затруднят максимално "професионалистите", също.
    Остава да се проведе поредната банална дискусия в стил "не си слагайте аларма 'щото нема смисъл"...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #3
      От: Колко са защитени автомобилите ни?

      Нищо и никой не може да спре крадец/крадци. Идеята на аларма, гараж, платен паркин и др. е да ги забави. Има лесни и прости начина за повишаване на защитата. Е до колко са ефективни е друг въпрос. Примерно скрито ключе с реле, което да прекъсва някой от жизненожен кабел.
      If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

      Коментар


      • #4
        От: Колко са защитени автомобилите ни?

        ...а има ли смисъл да се купуват коли за по 50-100 бона (може и в Евро) и после да ти я свият-щото на "вторичния маркет" е на 1/2 от цената, или дори 1/3... или цялата работа е в застраховките... а също и, че на някои хора не ги крадат...

        P.S. или частите и се продават толкова добре...
        или после ти искат откуп
        има ли още такива случаи и какво се прави в подобна ситуация (застраховката/застрахователите как действат, че не съм много наясно, слава Богу)
        Последно редактирано от ivied; 10-11-13, 20:36. Причина: или частите и... или

        Коментар


        • #5
          От: Колко са защитени автомобилите ни?

          Дали има смисъл да се купува скъп автомобил, който е висок клас всеки решава сам за себе си. Често казано, при положение че карам кола за 2000 лв въобще не ме интересува, че на някой може да му открадната мерцедеса, ако ще и 200 хил да струва. Тези със скъпите коли няма какво да ги мислим, те си имат каско, отделно си имат пари за още много други такива коли. Не съм запознат защо на някои хора не ги крадат, но мога да предполагам. Моята не я крадат щото ще си вземат бела на главата с такъв дръгел
          If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

          Коментар


          • #6
            От: Колко са защитени автомобилите ни?

            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            ...Остава да се проведе поредната банална дискусия в стил "не си слагайте аларма 'щото нема смисъл"...
            Първоначално публикуван от The Back Bone Преглед на мнение
            Нищо и никой не може да спре крадец/крадци...
            Това имах предвид. В представите на хората крадците са вездесъщи. Учудвам се че все още има автомобили по улиците...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #7
              От: Колко са защитени автомобилите ни?

              Сега да не вземе някой да се обърка че намирам темата за полезна. Тц. Отново имам чувството че гледам някаква прясно копирана полемика от авто билд, жалопник или някой друг електронен корифей.

              Но въпроса в заглавието има съвсем ясен, точен и еднозначен отговор:

              Колко са защитени автомобилите ни?

              Много, много по-добре от вчера, и вероятно - по-незащитени отколкото утре. Който като мен е запаметявал в ръчен часовник Касио оригиналния сигнал на дистанционното на Клио Бакара (което на ония години струваше майка си и баща си, с кожи климатроници и прочее) ще ме разбере.

              Аман от сензационалистични бози.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                От: Колко са защитени автомобилите ни?

                Първоначално публикуван от The Back Bone Преглед на мнение
                Нищо и никой не може да спре крадец/крадци. Идеята на аларма, гараж, платен паркин и др. е да ги забави. Има лесни и прости начина за повишаване на защитата. Е до колко са ефективни е друг въпрос. Примерно скрито ключе с реле, което да прекъсва някой от жизненожен кабел.
                В тази връзка един комичен случай с моя тъст:
                Автомобила: Лада 1200 (от първите) - 'бетон' (т.е. - поръждясала, а тъста защото не може да се занимавя с тенекЯ, прави едно кофражче по колонките ако се появи дупка, и ремонта се прави с бетон и кит след това).
                Ориентировъчна дата: студен, ветровит януарски ден. За щастие - слънчев и без сняг.

                Тъста ми се обажда - ела да видим колата, че нещо не пали. Тъй-като имам работа отивам след два часа. Сценката пред блока е красноречива - събрани 5 квартални майстора пред колата, и псувайки в студа тъкмо връщаха на мястото му карбуратора!
                От два часа се мъчели да я запалят и били измръзнали.
                Врътвам един оборот - няма искра. Питам ги - абе проверихте ли свещи/чукче/бобина: ами не, първо свалихме карбуратора
                Въртя още един оборот като меря вече на бобината : няма +...
                Обяснявам - имаш проблем с токовете - или някой кабел прави номера, или трябва да видим контактния ключ да видим дали излиза ли ток от него..

                В този момент тъста се плясва по челото: абе я виж там долу има едно ключе.
                Чат - бръм
                За съжаление не заснех физиономиите на групата измръзнали майстори

                Но иначе на новите автомобили нещата са малко по-сериозни. На чисто нова Зафира компютъра и се шашваше заради едно реленце от алармата на бензиновата помпа. Три месеца официалния сервиз смени сума ти неща по електрониката - включително ЕКУ, ел.дросел и т.н., докато разберат откъде е проблема
                Колата по някое време както се движи влиза в авариен режим - газта не я управляваш, изчезва сервото на волана, дисплеите и т.н.
                След време може да се появят едно по едно, или пък повече да не иска да пали докато не откачиш акумулатора...
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #9
                  От: Колко са защитени автомобилите ни?

                  Колко да са защитени, те и двете неща в насока защита и кражби си вървят ръка за ръка.
                  За индианците, дето не ги интересува кражбите на коли, им е все тая (аз примерно, вероятно и лада няма да мога да отворя ) тези дето ги интересува са си в час. Друг е въпроса, че си иска повече ресурси и време за тия неща и затова се целят в по-скъпи коли, че имат инвестиции за избиване.
                  Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                  И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                  вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Колко са защитени автомобилите ни?

                    Културно отключват, не като на моята, да ми строшат стъклото - "квато ни е държавата, такъв ни е и батмана"
                    Колко да са защитени колите ни, горе-долу николко ...
                    Последно редактирано от HD; 11-11-13, 08:07.
                    Hristo Draganov
                    http://htftp.domainbg.com/HD/

                    И аз искам България чиста ! ! !

                    Коментар


                    • #11
                      От: Колко са защитени автомобилите ни?

                      От това да отвориш кола до това да я запалиш и подкараш по този начин разликата е огромна...
                      инвестициите в подобен хардуер и разработката на софтуер, и големи да са - колко да са... 5-10 000 Е?
                      явно има не само пазар, но и приложение... за което, ние масовите читатели или зрители-неспециалисти не подозираме...
                      ако погледнете статистиката за откраднатите автомобили в Германия например, не може да не забележите, че има определени марки и модели, които са предпочитан обект на посегателство... и цената само на един такъв автомобил покрива не само разходите по направата и разработката, но си е явно и много печеливш, макар и незаконен "бизнес"... явно действа закона на търсенето и предлагането.
                      за най-"предпочитаните" марки явно е толкова унифицирано оборудването и софтуера, че... въпроса е вече за "конкуретна" цена.
                      в случая явно се демонстрира, не че е лесно или елементарно отварянето и запалването точно на СААБ-ите, а точно това, че макар и по-специфична и "трудна" марка- не само, че "не е невъзможно", а е по-скоро и въпрос на престиж, не само на умения, софтуер, хардуер или цена...
                      а, че са наясно с това, което правят е повече от сигурно...

                      "За БМВ специално, като една от най-крадените марки, официалните им софтуери за управление и диагностика на колите се правят в България, на седми километър. Оттам е въпрос на платено изтичане на информация кое как е направено за защита от кражби и как да се елиминира."

                      Коментар


                      • #12
                        От: Колко са защитени автомобилите ни?

                        Какви софтуери и прочие системи. Три метра стар дебел синджир, голям ръждясал катинар и електрически стълб. Така си беше защитил ладата един откачен - вързал я през ръкавите на деференциала.
                        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                        Коментар


                        • #13
                          От: Колко са защитени автомобилите ни?

                          Първоначално публикуван от The Back Bone Преглед на мнение
                          Примерно скрито ключе с реле, което да прекъсва някой от жизненожен кабел.
                          Това е най - добрия вариант!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Колко са защитени автомобилите ни?

                            За да не пускам нова тема... И това е част от защитата и на автомобила... и на живота ни!

                            Хакери превзеха контрола над автомобил докато се движи по магистрала...
                            Чарли Милър и Крис Валасек направиха демонстрация за специализираното технологично списание Wired
                            Двамата споделят, че не е задължително собственикът на автомобила дори да разбира, че е жертва на хакери.
                            По време на демонстрацията Милър и Валасек дори изключват трансмисията оставяйки джипа да се движи по инерция...
                            http://www.dnevnik.bg/tehnologii/201...o_se_dviji_po/

                            Коментар


                            • #15
                              От: Колко са защитени автомобилите ни?

                              Затова единствената електроника в автомобила след да да е радиото,делкото и Ел.стъклата.
                              42

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X