Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ел. задачка с повишена трудност относно проблем със зареждането

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем със зареждането

    Номерът е, че понякога алтернаторът може да тъгне и без нея, когато има някакво остатъчно намагнитване на ротора, достатъчо да възбуди процеса. Затова има мнения, че може и без тази крушка.

    Коментар


    • #32
      От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем със зареждането

      Остатъчно намагнитване не е нещо, на което бих разчитал. Поне на автомобилен генератор, произведен през последните 20 години.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #33
        От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем със зареждането

        На болшинството има паралелно съпротивление на крушката(май на всички със светодиод,вместо крушка).А остатъчния магнетизъм е лошо за този тип генератори.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #34
          От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем с зареждането

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение


          Честно, не го знаех. Баси, това само хабен германец (или поне с немски паспорт...) може да го измисли.
          След 10г в немско и година и половина в Америка прекарани все в развоя на коли - трябва да ти кажа че засега няма кои да стигне немците що се отнася за технически идеи.
          Може би братята японци ....
          Обаче трябва да погледнеш по внимателно - горе пише ВАЛЕО..... което е френска мисъл и е съвсем различно от немското.
          А това че ВАГ групата купува Валеовски генератори пък е съвсем отделна работа.

          Та франсетата за да скатаят един диод са закачили релето да се захранва от дебелия плус.... и т.н и т.н и въобще френска свирка....

          Сори за спама ам не се стърпях.
          А сега - на 2 та генератора дето отворих- си има 9 диода - 6 големи и 3 малки- и все здрави бяха -оне по мерене с уред...а съпротивление на ламбата несъм мерил ,но като дам контакт и я цъкам ръчно си свети и угасва както си му е реда.
          Сега като се позатопли малко ( ония ден за католическия великден е валяло сняг тука) ще му закача един ценер от по мощните.

          Коментар


          • #35
            От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем със зареждането

            Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
            На болшинството има паралелно съпротивление на крушката(май на всички със светодиод,вместо крушка).А остатъчния магнетизъм е лошо за този тип генератори.
            Не съм прочел#28,повтарям се,съжалявам.
            А тези простотии се правят от името на всички ни.
            Даника
            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

            Коментар


            • #36
              От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем със зареждането

              brpi, опитваме се да помогнем, а не да започнем поредния спор кое е по-по-най. А допълнителните диоди ги има и на схемата, която съм дал по-горе, но те служат едва след като генераторът заработи. Първоначалното възбуждане трябва да дойде от някъде. Единствено генераторите със самовъзбуждане, използвани в трактори и комбайни, нямат такава верига. Затова в доста от останалите генератори има тази верига през контролната лампа. И далеч не е само на френските генератори, както заяви ти, а е масова практика в доста марки генератори. Това е променено в тези, които се управляват вече от Body Control Module. При Jeep в генератора няма нищо друго, освен две четки и токоизправител. Управлението е директно от BCM. И е DENSO - японски, да не кажеш пак нещо против американо-мексиканската дружба.

              А тази идея на "омразните французи" не е само тяхна, както и чак толкова нелепа и рядко дава дефекти. Контролната лампа на зареждането е със сравнително най-малък период на светене - само при контакт, а през останалото време е загасена. За това и е най-рядко сменяна от всички в приборното табло.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #37
                От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем с зареждането

                Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
                След 10г в ...
                Погледна ли линка за документация? Не съм ги чел подробно, но може да има някаква зацепка. Другото, което ми идва на ум, е да огледаш мнооооооооого внимателно регулатора, дали е правилния. Наскоро брах ядове с един джапонски генератор, една патка много убедително и по каталог ми продаде регулатор (стария беше започнал да зарежда кекаво). След няколко часа тресна. Ама тресна красиво, държи си напрежение на празен ход, като прескочи 2500 и отиде на 16 волта. След кратка, но съдържателна разправия, в която естествено душиците мили от магазин "Фуго" в Стара Загора бяха невинни, а аз лошия, им теглих една нашенска и отидох в съседния магазин. Където пича, пак по каталог ми продаде ПОЧТИ същия регулатор. Оказа се, че в продуктовия номер последната цифричка се различава. Регулаторите на външен вид се различават само ако ги сложиш един до друг. Дет' се вика: дреболийка, ама ...
                Та какви са шансовете да е станало нещо подобно?

                А относно другото ... (спам) ... след 20 години развой на електроника и от дъжд на вятър ремонти и/или поддръжка на по-изчекрантени машини, като чуя само за немска елетроника и ми се драйфа. Та не ги псувам току така
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #38
                  От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем с зареждането

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  А относно другото ... (спам) ... след 20 години развой на електроника и от дъжд на вятър ремонти и/или поддръжка на по-изчекрантени машини, като чуя само за немска елетроника и ми се драйфа. Та не ги псувам току така
                  Да, ей ги тука какви са им само "красиви" и "гениални" ценичките зе един техе регулатор BOSCH, че и препоръчителни даже! Само 639.56 лв., без ДДС - к`во му плащаш

                  Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                  First impression is not always true. Get inspired.
                  Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                  Reading is sooo boring, unlike writing!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем със зареждането


                    Съвсем оакахме темата, ама ... да няма грешка в десетичната точка??
                    Или това с транспорта на колата до сервиз в Германия и обратно?
                    Не, че в СФА преди време не ми изръсиха цена за четки на генератор 150 кинта и 3 седмици доставка.
                    Естествено, оръсих се 1.50 за руски четки, Пеугеота изкара почти 7 години с тях .. после замина на скраб, (четките си държаха до последно), ама тия направо избиха рибата ...
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем със зареждането

                      Е кво им е на четките-пилнеш ги оттук,оттам и стават за всичко.А вече има и китайски без пари,слагат ги във всяка машина,дето купуваш.
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • #41
                        От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем със зареждането

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение

                        Съвсем оакахме темата, ама ... да няма грешка в десетичната точка??
                        Или това с транспорта на колата до сервиз в Германия и обратно?

                        Не, че в СФА преди време не ми изръсиха цена за четки на генератор 150 кинта и 3 седмици доставка.
                        Естествено, оръсих се 1.50 за руски четки, Пеугеота изкара почти 7 години с тях .. после замина на скраб, (четките си държаха до последно), ама тия направо избиха рибата ...
                        Не, няма грешка. Това е калкулация в сайт на BOSCH за BG и е заявка за поръчка на оригинална резервна част. Виж само колко им е надценката за "експресна доставка", ако я няма на склад - 5% от каталожната цена, но не по-малко от 15лв., без ДДС. Познай защо доста неща са само с поръчка - по заявка. Това нещо дори в UK го намирам на цена от 385.98 лири. При това не е за някоя S Class, а за С модели от 1998 до 2003 г.

                        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                        First impression is not always true. Get inspired.
                        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                        Reading is sooo boring, unlike writing!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем със зареждането

                          Това, като гледам, е цена за регулатор с бонус към него - алтернатор. Друга причина няма...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем със зареждането

                            Това ,,KW" какво е?
                            Последно редактирано от veskov; 04-04-13, 20:32.
                            А тези простотии се правят от името на всички ни.
                            Даника
                            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                            Коментар


                            • #44
                              От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем със зареждането

                              предполагам, че е мощността на двигателя на колата.
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Ел. задачка с повишена трудност относно проблем с зареждането

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Погледна ли линка за документация? Не съм ги чел подробно, но може да има някаква зацепка. Другото, което ми идва на ум, е да огледаш мнооооооооого внимателно регулатора, дали е правилния. Наскоро брах ядове с един джапонски генератор, една патка много убедително и по каталог ми продаде регулатор (стария беше започнал да зарежда кекаво). След няколко часа тресна. Ама тресна красиво, държи си напрежение на празен ход, като прескочи 2500 и отиде на 16 волта. След кратка, но съдържателна разправия, в която естествено душиците мили от магазин "Фуго" в Стара Загора бяха невинни, а аз лошия, им теглих една нашенска и отидох в съседния магазин. Където пича, пак по каталог ми продаде ПОЧТИ същия регулатор. Оказа се, че в продуктовия номер последната цифричка се различава. Регулаторите на външен вид се различават само ако ги сложиш един до друг. Дет' се вика: дреболийка, ама ...
                                Та какви са шансовете да е станало нещо подобно?

                                А относно другото ... (спам) ... след 20 години развой на електроника и от дъжд на вятър ремонти и/или поддръжка на по-изчекрантени машини, като чуя само за немска елетроника и ми се драйфа. Та не ги псувам току така
                                Благодаря за линка - дръпнах всичко което може да ми е полезно
                                За реле регулатора - всеки път когато сменям генератора се сменя и релето -всичко е едно.....като го поставя -меря напрежението и е ок .
                                тествам го и на празен ход и на 2500 и на мах обороти и после пак с пуснтти ламби ,климатик и т.н ел товари и е ок.
                                относно електрониката -ами всеки има право на мнение -всеки вижда света от собствената си кула....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X