Така – започвам с обяснение на нещата.
Мазда 626 – кована 1998 ,мотор 2литра, кутия ръчна.
Деиствито се развива в америка в околията на моито местоположение.
2011 септември ми се обажа собственика които ми е проятел и казва –не зарежда.
Ок ,взимам мултиметъра и меря – да не зарежда,ламбата на таблото не свети обаче – но за мене това си е е нормално –имал съм доста такива случаи.Свалям стария и го отварям –да видя причината за статистически нужди.Изглежда оргиналния-нищо впечатляващо за поражения, намотките Ок и 9 те диода ОК,казваме си по стара Бг традиция –ми дошло му времето -13 г са.
Поръчва се един друг генератор по интернет-Бош.
Идва,поставям го ,и същевремно поставям и нов ремък.За рекорда както му викат в америка – Акумулатора си е същия –някаква неизвесна марка за мене.
Пиемм по една ракия за здраве.
В началото на на ноември 2012 –демек гаранцията е изтекла(1г в) моя човек звъни пак- не зарежда- меря – да ,така е. Тоз път свалям генератораи преди да поставя новия премервам за утечки от плюса към кажи речи всичко за което се сещам.Отвивам кабелните обувки и ги сменям с бронзови нови естествено.орвивам почти всички кабели дето са от батерията ,блока с бушоните и т.н и т.н – всички за които се сетих и намерих и ги почиствам и преглеждам. Бремервам един по един и съпротивлението на бушоните когато са поставени.
Поставям нов генератор и нов акумулатор които беше зареден предварително.
Меря зареждането –ОК . въоръжил съм се и с амер клещи – Аз ползвам ФЛУКЕ –и може да им се вярва.Меря тока -всичко ок. Меря тока и на разните му консуматори , ток на покои –демек когато ключа на колата е OFF .... бе въобще търся под дърво и камък що гърми генератора....
Нищо... всичко дето премерих изглежда ок.
Новия генератор тоз път е някъкъв си – неизвесна марка обаче с доживотна гаранция.На външен вид е 1 към 1 с Бош аджиския които смених първия път.
Преди 10на дена –пак ми се звани – пак не зарежда- обаче тоя път ламбата на таблото свети – меря – наистина не зарежда.Трампим генератора –нали е с доживотна гаранция –поставям го и пак меря с ампер клещите .... и пак ОК всичко.
Колата се кара всеки ден –от вкъщи до работа –което е в едната посока 10-15 км . и съответно се кара събота и неделя за разходки,магазини ит.н –нормално каранес 2 думи.
Когато гръмна Бош_ го разглобих и премерих
За късо на намотките, 9 те диода-Ок и до там- друго не мога да премеря-Търсих около половин ден само реле рагулатор – или няма или в някакви мнооооого редки случаи някои по Ибеи продава някакво-или 2 ра ръка или ново но с неизвестн произход на дебела цена достигаща 50-60% от цената на нов генератор.Другото което също наля посоката да не сменям само релето е че 3 те извода са запоени а аз нямам толкова мощен поялник.
Задачата е да се открие причината що гърми........
Приказвах с един друг Бг които е 20 г в америка-и е колега –т.е е компетентен.
Тои изказа предположение че просто тия новите генратори са си боклуци по рождение.
След като съм година и половина в Америка в голяма степен бих се съгласил но не ми се вярва чак в таква степен да са амбалаж.Новите на външен вид изглеждат Ок – нов ,не нещо друго а нов.
Та така - Задачата е да се открие причината що гърми........
Всекакви предположения и хипотези са добре дошли.Може би изпускам нещо ....
Мазда 626 – кована 1998 ,мотор 2литра, кутия ръчна.
Деиствито се развива в америка в околията на моито местоположение.
2011 септември ми се обажа собственика които ми е проятел и казва –не зарежда.
Ок ,взимам мултиметъра и меря – да не зарежда,ламбата на таблото не свети обаче – но за мене това си е е нормално –имал съм доста такива случаи.Свалям стария и го отварям –да видя причината за статистически нужди.Изглежда оргиналния-нищо впечатляващо за поражения, намотките Ок и 9 те диода ОК,казваме си по стара Бг традиция –ми дошло му времето -13 г са.
Поръчва се един друг генератор по интернет-Бош.
Идва,поставям го ,и същевремно поставям и нов ремък.За рекорда както му викат в америка – Акумулатора си е същия –някаква неизвесна марка за мене.
Пиемм по една ракия за здраве.
В началото на на ноември 2012 –демек гаранцията е изтекла(1г в) моя човек звъни пак- не зарежда- меря – да ,така е. Тоз път свалям генератораи преди да поставя новия премервам за утечки от плюса към кажи речи всичко за което се сещам.Отвивам кабелните обувки и ги сменям с бронзови нови естествено.орвивам почти всички кабели дето са от батерията ,блока с бушоните и т.н и т.н – всички за които се сетих и намерих и ги почиствам и преглеждам. Бремервам един по един и съпротивлението на бушоните когато са поставени.
Поставям нов генератор и нов акумулатор които беше зареден предварително.
Меря зареждането –ОК . въоръжил съм се и с амер клещи – Аз ползвам ФЛУКЕ –и може да им се вярва.Меря тока -всичко ок. Меря тока и на разните му консуматори , ток на покои –демек когато ключа на колата е OFF .... бе въобще търся под дърво и камък що гърми генератора....
Нищо... всичко дето премерих изглежда ок.
Новия генератор тоз път е някъкъв си – неизвесна марка обаче с доживотна гаранция.На външен вид е 1 към 1 с Бош аджиския които смених първия път.
Преди 10на дена –пак ми се звани – пак не зарежда- обаче тоя път ламбата на таблото свети – меря – наистина не зарежда.Трампим генератора –нали е с доживотна гаранция –поставям го и пак меря с ампер клещите .... и пак ОК всичко.
Колата се кара всеки ден –от вкъщи до работа –което е в едната посока 10-15 км . и съответно се кара събота и неделя за разходки,магазини ит.н –нормално каранес 2 думи.
Когато гръмна Бош_ го разглобих и премерих
За късо на намотките, 9 те диода-Ок и до там- друго не мога да премеря-Търсих около половин ден само реле рагулатор – или няма или в някакви мнооооого редки случаи някои по Ибеи продава някакво-или 2 ра ръка или ново но с неизвестн произход на дебела цена достигаща 50-60% от цената на нов генератор.Другото което също наля посоката да не сменям само релето е че 3 те извода са запоени а аз нямам толкова мощен поялник.
Задачата е да се открие причината що гърми........
Приказвах с един друг Бг които е 20 г в америка-и е колега –т.е е компетентен.
Тои изказа предположение че просто тия новите генратори са си боклуци по рождение.
След като съм година и половина в Америка в голяма степен бих се съгласил но не ми се вярва чак в таква степен да са амбалаж.Новите на външен вид изглеждат Ок – нов ,не нещо друго а нов.
Та така - Задачата е да се открие причината що гърми........
Всекакви предположения и хипотези са добре дошли.Може би изпускам нещо ....
Коментар