Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Магарешки инат?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Магарешки инат?!

    Премери какво влиза в стартера. След шалтера. Спрямо минуса на акумулатора.

    Коментар


    • #17
      От: Магарешки инат?!

      Сега го направи пак проблема - замерих на клемите на акумулатора пад до 5.5 Волта при товар, изключа ли стартера пак си отива на 12.3 - на мен ми мирише на нов акумулатор, някой да възрази? След половин час слезнах да замеря пада на фаровете и реотана на задното стъкло, но стартера вече си въртеше нормално и колата си запали. В събота сутринта не можа да запали след 5 дневен престой, вярно че беше студеничко, ама чак пък толкоз?!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #18
        От: Магарешки инат?!

        Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
        Сега го направи пак проблема - замерих на клемите на акумулатора пад до 5.5 Волта при товар, изключа ли стартера пак си отива на 12.3 - на мен ми мирише на нов акумулатор, някой да възрази? След половин час слезнах да замеря пада на фаровете и реотана на задното стъкло, но стартера вече си въртеше нормално и колата си запали. В събота сутринта не можа да запали след 5 дневен престой, вярно че беше студеничко, ама чак пък толкоз?!
        Лагери и втулки на стартера. Акумулаторът е на второ място, но ако ти е по-лесно - просто го смени. По-голям и по-нов може да прикрие проблема.

        Коментар


        • #19
          От: Магарешки инат?!

          Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
          Сега го направи пак проблема - замерих на клемите на акумулатора пад до 5.5 Волта при товар, изключа ли стартера пак си отива на 12.3 - на мен ми мирише на нов акумулатор, някой да възрази? След половин час слезнах да замеря пада на фаровете и реотана на задното стъкло, но стартера вече си въртеше нормално и колата си запали. В събота сутринта не можа да запали след 5 дневен престой, вярно че беше студеничко, ама чак пък толкоз?!
          Не че е невъзможно да е от акумулатора, ама не ми се вярва точно той да е първопричината. И аз като Ясен мисля че е стартер. 5.5 волта на акумулатора значат зверски товар, още повече че го прави на загрял, а не на студен двигател, което е обратно на логината за сдал акумулатор - обикновено дори тотално сдал, не ще да пали на студен. След каране 20-ина минути обикновено натрупва достатъчно заряд за да завърти и запали загрял двигател.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Магарешки инат?!

            Купих нов акумулатор, стартера върти два пъти по-бързо - дано това да реши проблема. Благодаря на всички за идеите.
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

            Коментар


            • #21
              От: Магарешки инат?!

              Стария акумулатор не го изхвърляй все още.

              Коментар


              • #22
                От: Магарешки инат?!

                Съвсем същия проблем имах миналото лято.Не бързай да даваш пари за акумулатор.Втулките на стартера са заминали и при загрял двигател ротора "провисва".
                Последно редактирано от tomisagledva4a; 25-10-10, 18:35. Причина: Изядени букви
                Тома Томов
                Вече с Kia Sportage.

                Коментар


                • #23
                  От: Магарешки инат?!

                  Акумулатора си беше за смяна, все пак е на 7-8 години поне! Сега почвам тестове и ще се разбере дали трябва да отварям и стартера, но само като го слушам как върти нещо се съмнявам.
                  Honda XL600LM, 1987
                  Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                  Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                  Коментар


                  • #24
                    От: Магарешки инат?!

                    Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                    Акумулатора си беше за смяна, все пак е на 7-8 години поне! Сега почвам тестове и ще се разбере дали трябва да отварям и стартера, но само като го слушам как върти нещо се съмнявам.
                    Че не може да се разчита на акумулатор на тая преклонна възраст си прнципно прав. Обаче както казах кола, палеща на студено и непалеща на топло след кратък престой не е индикация за неизправен акумулатор, а за неизправен стартер.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Магарешки инат?!

                      Съгласен съм, но това е втори стартер и предпочетох да сменя нещо друго. Проблема е идиотски и трябва нестандартно решение - ако е от стартера, защо проблема изчезва моментално щом успея да запаля с бутане, например? Нали втулките не могат да изстинат моментално? Оригиналният стартер се държеше по абсолютно същия начин, ако е фабричен дефект на тези стартери би трябвало всички да пищят, но засега друг с такава кола и проблем не съм засичал. Много скоро ще знам отговора, само да дойде уикенда и да врътна няколко обиколки.
                      Honda XL600LM, 1987
                      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                      Коментар


                      • #26
                        От: Магарешки инат?!

                        Сигурен съм че имаш лоша маса, разкачи масите и ги почисти старателно с шкурка, грес и стягаш, дори и на вид да изгеждат добре не им вярвай!
                        Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Магарешки инат?!

                          Първоначално публикуван от old111 Преглед на мнение
                          Сигурен съм че имаш лоша маса, разкачи масите и ги почисти старателно с шкурка, грес и стягаш, дори и на вид да изгеждат добре не им вярвай!
                          Това е правено преди година, резултат нямаше.
                          Honda XL600LM, 1987
                          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                          Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                          Коментар


                          • #28
                            От: Магарешки инат?!

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Че не може да се разчита на акумулатор на тая преклонна възраст си прнципно прав. Обаче както казах кола, палеща на студено и непалеща на топло след кратък престой не е индикация за неизправен акумулатор, а за неизправен стартер.
                            Точно същия проблем си имах едно време с голфетката, на студено пали и по някое време на деня при спиране за кратко, топла, край с паленето.Бутнеш, запалиш и после си върти до следващото, неизвестно кога изоглавяване.Смених акумулатор за проба/след всякакви профилактики на букси и клеми и стартер/ и проблема се реши от раз и завинаги.И на мен не ми се връзва с беглите познания в електриките, но да не съм бутал сам Голф посред лято да запали/наравно, като не знаеш кога ще се случи, не търсиш някакво наклонче/, да не го помня.
                            Колите са различни, но като чета симптомите на колегата, след смяната на акумулатора би трябвало да отдъхне.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Магарешки инат?!

                              Все пак прегледай силовите кабели, особено как са кримпнати клемите.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #30
                                От: Магарешки инат?!

                                Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                                Смених акумулатор за проба/след всякакви профилактики на букси и клеми и стартер/ и проблема се реши от раз и завинаги.
                                Благодаря за отговора Колега, първият който съвпада с мойте подозрения! Дано имам твоя късмет и проблема да се разреши, че колата много си я харесвам и само това ми тровеше душата.
                                Honda XL600LM, 1987
                                Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                                Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X