Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Духната гарнитура...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Духната гарнитура...

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    Сложил си кьопава гарнитура вероятно. Дозатягането, ако не се престараеш, няма как да навреди. За детонациите, виж дали не ти смесва горивата.
    Какво да се напъва,да не са свършили динамометричните ключове при вас?
    Системата/схемата/ за притягане също е ясна,нищо не рискува,освен сигурността,че не е духнал гарнитура от доверие в книжки и "търговци".

    Коментар


    • #17
      До: Духната гарнитура...

      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
      Какво да се напъва,да не са свършили динамометричните ключове при вас?
      Системата/схемата/ за притягане също е ясна,нищо не рискува,освен сигурността,че не е духнал гарнитура от доверие в книжки и "търговци".
      К'ви ключове? Ние болтове до 23 си ги стягаме на ръка.....
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #18
        До: Духната гарнитура...

        Виж дали има язви на главата или на блока,и направи гарнитура облечена с латунга.Както казваш "проверено" действа.Тъкмо и горивната камера ще увеличиш.
        JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

        Коментар


        • #19
          До: Духната гарнитура...

          Ама вие видяхте ли колко от главата я няма.Какви гарнитури какви пет лева.Та това вече е състезателен мотор. Този двигател вече няма как да тръгне гладко без смяна на глава,А Ясен да се записва за едносреднощно бягане на боянската част от околовръстното.
          Румен Николов

          0888 358 572

          Коментар


          • #20
            До: Духната гарнитура...

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Значи:
            На Самара главата може да се постави и свали със все разпределителен вал върху нея. Освен това клапаните не губят настройка само от свалянето на вала (пулове).

            От сглобяването са минали около 30000км.

            Среща с фрезата - лошото е, че не е първа и там ги няма повече от 1.5мм. Следствие - на метан е супер, на бензин дрънчи и с най-скъпия.

            Дозатягането, ако го няма в сервизното ръководство, не знам дали помага или пречи. Не знам и дали зависи от гарнитурата или от конструкцията на главата.

            Абе не съм решил още какво ще правя с тоя дръгел. Освен проблеми с двигателя има и проблеми с трансмисията, а салонът е трагедия. Вози безплатно, но сега се опитва да ми ходи по нервите.
            Ясене, за Надин не си ли чувал? Има и други.
            Всяко нещо с времето си.

            Коментар


            • #21
              До: Духната гарнитура...

              Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
              Ама вие видяхте ли колко от главата я няма.Какви гарнитури какви пет лева.Та това вече е състезателен мотор. Този двигател вече няма как да тръгне гладко без смяна на глава,А Ясен да се записва за едносреднощно бягане на боянската част от околовръстното.
              С метан това е идеално. И все още не удря клапани. Разпределителният вал е стандартен, от което високите режими даже са поувяхнали. Върви като дизел - мощно тегли в ниските, нагоре - вяло.

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              Ясене, за Надин не си ли чувал? Има и други.
              Всяко нещо с времето си.
              Тъй де, ама криза. А да ползваш кола, чиято пазарна стойност е под една заплата, си има предимства. Това ако е в ред, защото ако не е, няма никакви предимства, независимо колко струва.

              Иначе и на скрап е възможен вариант.

              Коментар


              • #22
                До: Духната гарнитура...

                Тъй де, ама криза. А да ползваш кола, чиято пазарна стойност е под една заплата, си има предимства. Това ако е в ред, защото ако не е, няма никакви предимства, независимо колко струва.

                Иначе и на скрап е възможен вариант.[/QUOTE]

                За кризата си прав. Ама точно сега е времето да смениш това соцнедуразумение.

                Коментар


                • #23
                  До: Духната гарнитура...

                  Детонационното горене унищожава бутала за отрицателно време. Със сигурност ускорява излизането от строя на гарнитурата на цилиндровата глава, макар всичко да зависи от интензивността на това горене, което няма как да разбереш без осцилограма през някакъв пиезо-датчик. По данни на фирмата Бош да изгори детонационно е допустимо около 20% от количеството гориво-въздушна смес. Нагоре е вредно за двигателя. Това беше офтопик… По-темата – имаш няколко варианта. Шлайф на глявята и монтаж на по-дебела гарнитура. Не го препоръчвам. Трудно ще ти я направят от качествени материали, а и надеждността и е по-ниска. Проверено на двигател УЗАМ 331.10 с 1 мм намалена глава. С бензин А-95 унищожаваше буталните пръстени за около 50-60 хил. км. По-дебелата г-ра (2 мм) изкара 30 хил км. (притягана е 2 пъти). Може и глава 2-ра употреба (предполагам, че е доста евтина), сглобяваш и караш. Най-тънко, щом ще караш само на метан да монтираш пак тази глава. Вярно, че степента на сгъстяване ще е към 11, но за метана това не е проблем. Но при всички варианти, задължително провери равнинността на блока, защото в противен случай всичко отива напразно. И си купи качествена гарнитура. Ако може да не е руска.
                  Още нещо, това, че върви в ниските, а нагоре се вкисва не е хубаво. Да не би да не и стига метан. Имай предвид че бедните смеси са пагубни за двигателите. А те при газообразните горива се усещат по-трудно поради по-широкия интервал на безпроблемно възпламеняване на гориво-въздушна смес в сравнение с бензиновата такава. И после газта скапвала двигателите… Скапва ги неправилната смес, независимо с какво гориво.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Духната гарнитура...

                    Не бе. Това с вървенето в ниски е познат феномен, така се държи и на бензин. Резултат от изчезването на горивната камера, ама е дълго за разказване.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Духната гарнитура...

                      Да не би да си приплъзнал главата като си я слагал, та да си направил резка в гарнитурата?
                      ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                      Коментар


                      • #26
                        До: Духната гарнитура...

                        По спомени от сп. "За рулем" от 1987-1988 година, двигателят на 2108 е доста уязвим за детонации. Не помня само дали беше от съвместния пробег с Москвич (Алеко) 2141, или от самостоятелното изпитване на Ладата от редакцията. Сещам се освен за духнала гарнитура, и счупени сегменти (или парчета между сегментите ли беше ... ).
                        Да ровя ли в архивите ?

                        Коментар


                        • #27
                          До: Духната гарнитура...

                          Парчета от буталото между сегментите се отчупват и това не е патент на ВАЗ2108, но май нямам точно този проблем (то ще се чуе...). Така или иначе, стигаме до извода, че сам съм си виновен и че положението подлежи на оправяне, ако обещая да не надувам толкова аванса.

                          Брей, уреди се старият дръгел с още 100-ина лв инвестиция.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Духната гарнитура...

                            Другият спомен беше, че детонацията на този двигател не е толкова отчетлива, и много често се пропуска от ухото (особено ако не е привикнало). За онези проблеми обвиненията бяха за бензин А-76 вместо предписания АИ-93.
                            Видяло се е, че ще се рови, ама дали ще излезе нещо в Нет-а, или ще търся хартиите ...

                            Коментар


                            • #29
                              До: Духната гарнитура...

                              Ами, съвсем отчетлива си е детонацията даже с АИ-98 - причината е, че е останал без горивни камери. Както и да е - не рови повече.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Духната гарнитура...

                                Ако решиш да правиш от нещо (мед, алуминий и подобни), начертай я на AutoCAD и ще я резнеме на лазер. Сега, те алуминий имат там, ама за мед не знам. Обаче става перфектно - точност около 0.1-0.3 десети.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X