Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Духната гарнитура...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Духната гарнитура...

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Ами, съвсем отчетлива си е детонацията даже с АИ-98 - причината е, че е останал без горивни камери. Както и да е - не рови повече.
    Детонациите да не се окажат директна среща на буталото с главата

    Майтапа настрана, как си от към задръстени радиатори, попрецакани водни помпи, калпави термостати и прочее "благинки" от сорта? На голям аванс, мотора си има "естествена" склонност към прегряване, и ако има и още нещо да не е съвсем в ред...
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #32
      До: Духната гарнитура...

      Идеално си е охлаждането.

      Буталата нямат лесен начин да се срещнат с главата, защото този двигател има недоход. С клапаните също не се срещат и това е проверено.

      Коментар


      • #33
        До: Духната гарнитура...

        Докъде стигна?
        Последно редактирано от Малкия Румба; 26-03-10, 18:24.

        Коментар


        • #34
          До: Духната гарнитура...

          Тъй я. С глава, свалена от работеща (относително) кола и ревизирана в Head Service в Хладилника за 130лв, двигателят върви. Трябва само да се смени една тапа в главата, защото от нея капе вода. Вече успяхме и да ударим грънците някъде в Кокаляне, сега погръмва. Грънците бяха нови, тазгодишни, открай докрай...

          Странно, със същия термостат, температурата слезе с около 10 градуса надолу и сега е в долния край на "нормалната" област, а не в средата - не знам от какво е. Теориите са три -
          1. Водата охлажда по-добре от антифриза (а антифриз няма да налея докато не затапя пробойната)
          2. По-ниската степен на сгъстяване води до по-малко топлина, отделена в главата (и повече към ауспуха)
          3. Преди си е имало мехурчета в главата, сега няма и охлаждането е подобрено и от това.

          Сега ще търся термометър.

          Коментар


          • #35
            До: Духната гарнитура...

            Сега ще търся термометър.[/QUOTE]


            Какъв?

            Коментар


            • #36
              До: Духната гарнитура...

              Някакъв. Да измеря някаква температура, евентуално да знам какво става из двигателя, защото стрелката на таблото има само две числа - 50 и 130.

              Коментар


              • #37
                До: Духната гарнитура...

                Първо помислих т.2,обаче редовен термостат играе чатала и според неговите параметри,охлаждането варира в определени граници.
                Точка 3 май е вероятната причина.
                Водата колко по-добре да охлажда след половин час работа?

                Коментар


                • #38
                  До: Духната гарнитура...

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Някакъв. Да измеря някаква температура, евентуално да знам какво става из двигателя, защото стрелката на таблото има само две числа - 50 и 130.
                  Имам живачен до 105 градуса.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Духната гарнитура...

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Някакъв. Да измеря някаква температура, евентуално да знам какво става из двигателя, защото стрелката на таблото има само две числа - 50 и 130.
                    Мултицет с термосонда най-лесно,бил те излъгал два градуса,чудо голямо.
                    Ако държиш на точността,да ти пратя един немски цербер,дето като го видят саламмайсторите в ръцете на контролен орган,изтръпват да не са сгафили в термообработката или съхранението.
                    До 120 градуса-предостатъчен.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Духната гарнитура...

                      Оф, отбой. Нищо си и няма на температурата, ами сега съм с друг датчик. А сии типичности на руската автомобилна техника, ...

                      Не търся термометър вече.

                      п.с. водата охлажда ЗНАЧИТЕЛНО по-добре от антифриза, поне до натрупването на дебел пласт ръжда по охлажданите детайли. Но термостатът би трябвало да се справя с това. Иначе, моторджиите си имат едни антифризи дето никакви антиФРИЗИ не са, защото си замръзват при 0 градуса, а носят само добавките против пяна и корозия. Точно заради тази разлика.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Духната гарнитура...

                        Има и още една теория.Преди сигурно си я карал с цетровка на закъснение поради липса на горивна камера,и голямо сгъстяване.Забелязъл съм,че при закъснение температурата на двигатела се повишава.Сега сигурно си с точна центровка.
                        JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                        Коментар


                        • #42
                          До: Духната гарнитура...

                          Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                          Има и още една теория.Преди сигурно си я карал с цетровка на закъснение поради липса на горивна камера,и голямо сгъстяване.Забелязъл съм,че при закъснение температурата на двигатела се повишава.Сега сигурно си с точна центровка.
                          И при голямо предварение и хлопащ "аванс" вдига температура.
                          Не е изключено и центровка,натъкмена спрямо болния мотор към задна дата-но не е греела извън норми,по-скоро сега не достига оптимум.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Духната гарнитура...

                            Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                            Има и още една теория.Преди сигурно си я карал с цетровка на закъснение поради липса на горивна камера,и голямо сгъстяване.Забелязъл съм,че при закъснение температурата на двигатела се повишава.Сега сигурно си с точна центровка.
                            Като си на метан, центровката се прави така, както най-много върви. Нито надаваш ухо за детонации (защото нищо няма да чуеш), нито гледаш по книгата (щото не важи).

                            Край, забравяме за температурата, добре си е сега.

                            п.с. вече съм и майстор по трансмисии. С 60км/ч вкарах първа - влиза маааазно. Както и всички други. Само по навик продължавам с двойното и междинната газ.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Духната гарнитура...

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              ...
                              ...

                              п.с. водата охлажда ЗНАЧИТЕЛНО по-добре от антифриза, поне до натрупването на дебел пласт ръжда по охлажданите детайли.

                              ...
                              Или до натрупването на котлен камък, което също не е никак добре...
                              С "Фармахим" - непобедим
                              Дизел - само дънки!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Духната гарнитура...

                                В София, да натрупаш котлен камък, си трябват усилия.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X