Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизели-размери...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Дизели-размери...

    Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
    Ама се сещаш отстрани погледнато, колко много прилича на лъжа това,нали ?
    Ако не си бил авиомоделист, направо си е лъжа, ама ако те е /"перкала перката" през пръстите/ и не само там ), знаеш за кво иде реч в горната скоропоговорка.
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • #32
      До: Дизели-размери...

      Един такъв ми седи в шкафа, мога да ти го покажа
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #33
        До: Дизели-размери...

        Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
        Ако не си бил авиомоделист, направо си е лъжа, ама ако те е /"перкала перката" през пръстите/ и не само там ), знаеш за кво иде реч в горната скоропоговорка.

        Ся,първо имам идея от високооборотни шпиндели,и второ нека напомним кое е различното между цикълът Ото и цикълът Дизел.Това е цикъл на изгаряне.Дали има самозапалване,или запалването се инициира от искра не е разликата по същество което прави двата двигателя различни.Затова тези малки двигателчета работещи с етер на самозапалване,работят в цикъл на Ото, а не на Дизел.
        Разликата е,че при първия се казва,че изгарянето се извършва при постоянен обем,а при вторият при постоянно налягане.

        Тоест това не са дизелови двигатели,и навярно някой ще ми се извини

        Коментар


        • #34
          До: Дизели-размери...

          Баш дизели са. И работят с керосин+малко етер. И имат променлив обем на горивната камера
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #35
            До: Дизели-размери...

            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
            Баш дизели са. И работят с керосин+малко етер. И имат променлив обем на горивната камера
            И за променливият обем знаем,и такова двигателче имаме в чекмеджето,и чекмедже имаме,и това чекмедже е сложено в друго чекмедже.И пак обяснявам кое е различното при цикъла Дизел и този на Ото .При първият горенето продължава във времето и със слизането на буталото надолу,защото самото инжектиране на гориво продължава във времето,изгарянето е в излишък на кислород.При вторият,на Ото се приема, че изгаря за миг,миг в който буталото не се е преместило,тоест извършило се е в постоянен обем, и във горивовъздушна смес в пропорция от -до тоест имаме богати и бедни смеси но в определен диапазон.Над и под този диапазон горенето е неефективно,невъзможно,необосновано и тнт.

            Коментар


            • #36
              До: Дизели-размери...

              Баси! Горките производители!!! Произвеждат нещо, а то се оказва съвършено друго!
              И какво да им кажем сега на хорицата произвели въпросното нещо? "Абе тая работа не е като оная работа, слушайте То?о, той знае...а вие к`во като сте го произвели (а преди това проектирали и разработили) не разбирате какво сте направили..." Чакай да ходя да поогледам моята печка, може да се окаже че не е с ДВГ а с термоядрен реактор...
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #37
                До: Дизели-размери...

                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                Баси! Горките производители!!! Произвеждат нещо, а то се оказва съвършено друго!
                И какво да им кажем сега на хорицата произвели въпросното нещо? "Абе тая работа не е като оная работа, слушайте То?о, той знае...а вие к`во като сте го произвели (а преди това проектирали и разработили) не разбирате какво сте направили..." Чакай да ходя да поогледам моята печка, може да се окаже че не е с ДВГ а с термоядрен реактор...

                Производителите на двигателчета авио и друг моделизъм,произвеждат двигатели,но това не са дизелови двигатели. Това То6о ти го казва То6о е отличник по бойната и политическа подготовка
                Всъщност казвам се Валентин,приятно ми е,но недей зациклай на моста.Ай как мразя да споряяя

                Коментар


                • #38
                  До: Дизели-размери...

                  Глей са Вальо, и аз не обичам да споря, ама като там е написано черно на бяло "дизел", и във всичката специализирана литература (не е обзор от вестник Авто труд) пише дизел, значи там седят достатъчно умни и теоретично подковани хорица...Все някой от тия всичките щеше да се светне че не е дизел и да вдигне врява до бога, ако не другото, поне да стане известен с това, ама не, дизел си казват и туй то...
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Дизели-размери...

                    Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                    При първият горенето продължава във времето и със слизането на буталото надолу,защото самото инжектиране на гориво продължава във времето,изгарянето е в излишък на кислород.При вторият,на Ото се приема, че изгаря за миг,миг в който буталото не се е преместило,тоест извършило се е в постоянен обем, и във горивовъздушна смес в пропорция от -до тоест имаме богати и бедни смеси но в определен диапазон.Над и под този диапазон горенето е неефективно,невъзможно,необосновано и тнт.
                    Ммм, много добра дефиниция, от тук става ясно защо КПД на дизеловия двигател е по-висок и защо се предпочита там, където се върши работа. За фън (кеф де) пък незаменим си е форсираният бензинов. За частни случаи, какъвто е българинът пък е необходим бензинов плюс две газови уредби, съответно на пропан-бутан и метан за да бъде лудницата пълна и да се следи винаги тънката сметка

                    Коментар


                    • #40
                      До: Дизели-размери...

                      Чета, препрочитам последните мнения и не ми става ясно.
                      Електродвигателя дизелов ли е или не е?
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #41
                        До: Дизели-размери...

                        Не бре,той си е парен, това го знаят и първолаците...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Дизели-размери...

                          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                          Не бре,той си е парен, това го знаят и първолаците...
                          Искаш да кажеш че се изпарява ли Ами де отива тогаз кат се изпари и колата на магия ли се движи?

                          Коментар


                          • #43
                            До: Дизели-размери...

                            Баш дизели са , дизела е двигател със смозапалване .Точно като тия.
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • #44
                              До: Дизели-размери...

                              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                              Баш дизели са , дизела е двигател със смозапалване .Точно като тия.
                              Аре пак наново... Ще му образуваме нерви на момчето
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Дизели-размери...

                                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                                Чета, препрочитам последните мнения и не ми става ясно.
                                Електродвигателя дизелов ли е или не е?

                                Виж,запомни ,че иде реч за процеси,това различава цикълът на Дизел от цикълът на Ото,а не дали се самозапалва горивото

                                Изгарянето е изохорен процес при Ото и
                                изобарен процес при Дизел.И нека се намеси най накрая този физик,и или да ме подкрепи,или да ме застреля,писна ми да се мъча вече,то па ебати и живота

                                Закони при газовете. Работа на газа


                                Идеален газ - различава се от реалния по това, че в него няма междумолекулни сили на привличане, заради което частиците не се движат хаотично, а праволинейно и равномерно и не се сблъскват.


                                Работа на газа – за да накараме един газ да извърши работа трябва да го поставим в цилиндър с бутало. Когато нагреем газа, той се разширява и оказва натиск върху буталото.


                                Означения: S – площ; L – дължина; P – налягане; V – обем; A - работа
                                Формули: A = F * S = F * L = P * S * L A = (Vкр. – Vнач.) * P


                                Работата на газа зависи от налягането и обема му.Когато газът се разширява, посоката на движение на частичките е по посока на движение на буталото и за това казваме, че газът извършва положителна работа. Когато газът се свива, посоката на частичките е в противополжна посока на движени на буталото и за това казваме, че газът извършва отрицателна работа.


                                Изопроцеси – състоянието на един газ се описва с 3 величини – t, P, V. Ако една от тези величини остане постоянна можем да проследим как се променят другите две и в каква зависимост са те. Такива процеси се наричат изопроцеси. Различаваме 3 вида: изотермен, изохорен, изобарен.






                                Изотермен процес


                                Изотермен процес – процес, при който температурата остава постоянна величина: t = const
                                В каква зависимост са p и V? – обратнопропорционална
                                Закон на Бойл-Мариот: P1*V1 = P2*V2 = ... = const



                                Кривата, изобразяваща зависимостта

                                между величините p и V и характеризираща

                                свойствата на веществата при постоянна

                                температура, се нарича изотерма.

                                Изотермите са хиперболи, които са

                                разположени толкова по-високо на

                                графиката, колкото по-висока е

                                температурата.







                                Изохорен процес


                                Изохорен процес – процес, при който обемът остава постоянен: V = const
                                В каква зависимост са t и P? – правопропорционална
                                Закон на Шарл: P1/t1 = P2/t2 = … = const
                                Графиката на този процес е права линия, наречена изохора.



                                Изобарен процес

                                Изобарен процес – процес, протичащ при постоянно налягане: P = const
                                В каква зависимост са t и V? – правопропорционална
                                Закон на Гей Люсак: V1/t1 = V2/t2 = … = const
                                Графиката на този процес е права линия, наречена изобара.






                                Вътрешна енергия


                                Вътрешна енергия – това е сумата от Ек и Еп на тялото. Отбелязва се с U и се измерва в [J].
                                І – ви принцип на термодинамиката – чрез него се записва промяната на вътрешната енергия ( чрез извършване на работа, отделяне/поглъщане на Q).




                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X