Първоначално публикуван от Ясен
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Симптоми колянов вал/износен двигател
Свий
X
-
Аз бих пробвал да запали като запуша маркуча за обратно гориво. Вадя маркуча , слагам друг стегнат със скоба , края в шишето , и прегъвам маркуча така че да прекъсна изходящото гориво. Но трябват двама души , единия да върти на стартер , другия да контролира налягането от маркуча в шишето. Ако запали , проблема е в регулатора.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
а трябва ли да се прегъне още преди даване на контакт? Защото на контакт си пуска доста бензин
-
пробвахме с прегънат маркуч, но пак не запали. Мало по живичко завъртя към 600 оборота и след това паднаха до 0 и върнах ключа. Тоест има си бензин, искра, на газ пали. Няма какво друго да е освен лошо горово
-
-
Сега взимаш една спринцовка , пълниш я с бензин , вадиш маркуча на вакуума при колектора , пръскаш през отвора за маркуча и въртиш на стартер. Като пробваш без газ и с леко подадена газ. Ако пак не запали , диагнозата е ясна.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Явно грамотните са на изчезване щом три месеца се топка топката и няма резултат.
С това темпо на диагностика, Петилетката е в кърпа вързана.
Пс. Ако проблемната машина не е на Луната,да вземе някой, който е по близко и да отдели половин час (даже е много) за вярна диагностика.
Коментар
-
Явно изоставам от технологиите и не съм се научил да различавам по въртенето на стартера дали има гориво...........
Поставям манометри,вадя дюзи и се доверявам на зрението и опита си за горивото,а слуха (и стетоскопите) за други цели.
-
инжесторите са почистени в един от големите софийски сервизи. Разлика след това нямаше. Повече ме разочарова обаче обяснението че колата не пали след престой защото вечерта преди гасене трябвало ръчно да включвам на бензин. petkov_bb ако имаш видео как върти без гориво, може да го споделиш. Може и моя слух да ме лъже
-
motor_men ,направих теста - една малка спринцовка в колектора и след това колата запали от раз. Една подробност - маркуча където влиза в колектора няма вадене и да не се скъса или счупи щуцера на колектора, не го мъчих а пръсках директно в него. Проблем ли е за теста? Ако не, това значи ли че регулатора е виновен...
Коментар
-
Теста е успешен , няма значение , че си пръскал през маркуча. Идеята ми беше да имитираш ускорителна помпа на карбуратор , на Москвич. Ако не беше запалил , диагнозата щеше да бъде заглавието на темата/без колянов вал/. Но това щяхме да го докажем с друг тест. Сегашната диагноза е: ниско налягане на горивото при палене , дюзи в режим на палене , управление на дюзите в режим палене. Регулатора на налягането е за смяна , при положение , че пропуска гориво , възможно е и точно от този теч да пали след няколко опита. Сега правиш следния тест : три пъти подаваш на контакт да работи помпата , и чак на третия път въртиш на стартер. Ако не запали бързо , не го мъчиш повече , а повтаряш теста с прегънат маркуч за обратното гориво , пак с три пъти на контакт да работи помпата.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
- 2 likes
Коментар
-
Иначе ето видео как пали обикновено. Понеже някой писа че може и аз да не различавам кога опитва да запали без бензин https://streamable.com/l4b9sd
-
С други настройки на газта(дългия трим да е по близо до бензиновия) и малко опресняване на бензина, пали от втория път. Прави впечатление че отклоненото обратно гориво е по малко на контакт. При завъртане на стартер също пусна по малко гориво от предната седмица, когато я карах на бензин. Не сме прегъвали маркуча този път.Последно редактирано от neumoren; 28-12-22, 14:27.
Коментар
-
Ъпдейт по темата - смених регулатора на налягането защото имаше голяма вероятност от тестовете до момента той да е проблем. Ефект обаче нямаше. Свалих инжекторите за целта(добре че беше лесно) и пробвах дали на контакт изпускат гориво. Не изпускат и изглеждат идеално чисти(отпадат съмненията че сервиза не си е свършил работата)
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеСега се налага да извадиш дюзите с рейката , и да видиш какво се случва с тях докато въртиш на стартер.
Както писах по рано, като сваля маркуча за обратно гориво от рейката, капе бензин може би към 20-30 мл. Обаче като свалих входящия маркуч - сухо. Това ако има значение
Коментар
-
По-важно е инжекторите да са чисти вътре , това се проверява при тест , как работят в различни режими. Трябва да направиш тест с дюзите докато въртиш на стартер , тогава трябва да впръскват гориво. Входящият маркуч трябва да е пълен с гориво , при разкачването трябва да протече , след като помпата е работила.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
абсолютно не са разменени, с различна дължина са. И мисля че няма спор че входящия маркуч е в ляво на рейката а изходящия в дясно над регулатора
https://cdn.proxyparts.com/parts/100...1137e8aa3c.jpg
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеСегашната диагноза е: ниско налягане на горивото при палене , дюзи в режим на палене , управление на дюзите в режим палене.
Коментар
-
Мериш бензиновите щом като си сигурен за газовите и сравняваш. Ако бензиновите са повече - 5, 6... ома, то газовите са претоварвали изходите. Не съм запознат с този ЕСМ конкретно, но ако има голяма разлика, то трябва да пише грешки, а за да не пише, може да му е бръкнато... Само разсъждавам, че гледам се мъчиш.
Коментар
-
Извадих инжекторите и им сложих маркучи да премеря в кое шише колко бензин събира. Оказа се неприложимо първо защото няма място и маркучите се прегъват и второ ставаше въпро за някакви капки, които излизаха от инжекторите а не милилитри. При въртене пръскат мъгла всичките. Дали някой пръска повече или по малко, не може да се каже. Доверявам се на сервиза че са наред
Сега осъзнавам че онези 2милилтра от спринцовката, които впръсквам в колектора са може би и 10 пъти повече от това, което инжекторите впръскват. Бих се замислил за нови настройки на газта, но не виждам смисъл понеже съм на бензин от копчето и тримовете са на 0%
Коментар
-
Да разбирам , че си направил теста както казах , свалени дюзи и свещи , за да върти на стартер с по-високи обороти. И докато въртиш на стартер , дюзите пръскат гориво , така ли? Може да сложиш лист картон пред дюзите , и така да се ориентираш за количеството гориво.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Идеята да свалиш свещите , беше , да се елиминира и компресията , и двигателя да се развърти с повече обороти на стартер. Но след като , при свалени дюзи и липса на вакуум , се е развъртял достатъчно бързо и дюзите са пръскали гориво , няма нужда да ги сваляш. Сега си намери един изправен и зареден акумулатор с който да подадеш ток само на стартера. Твоя акумулатор е на колата , подаваш контакт само , а с другия подаваш ток само на стартера да завърти двигателя. Би трябвало да запали бързо.
-
имаме друга кола - дизел със 77 ампера или подобен акумулатор. Още миналия месец тръгнах да ги сменям но преди това замерих с мултицета и той показа 12,
3 волта. Докато моя се колебаеше 12,4-12,5. Но разбира се може да вържем кабелите и да се пробва. Или направо да пробвам със стартерно устройство...
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар