Първоначално публикуван от ludau
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стопено бутало...
Свий
X
-
Двутактовите мотори в мото кроса които карахме от средата на 80-те , бяха с никасилови цилиндри , този двигател как е с чугунени , не ми е ясно. Докараха ми джет за основен ремонт от тези години , 4-тактов , с никасил е . Масло не казвам , че икономисваш , но в онези години на туба 20 литра , сипвахме литър масло. Двутактовите мотори винаги са ми били най-безпроблемни. Няма логика в това , да няма проблем на пълна газ , а на средна да се чупи. Ако е от сместа , трябва да имаш много грешни настройки на карбураторите , най-вероятно иглите да не са за тези карбуратори. Другия вариант е , на средни обороти нещо да става с електрониката , и да работи с малко предварение. Правиш някъде много голям пропуск! Свещите погледна ли ги след като си карал джета? Какъв луфт остави на цилиндрите? Сигурен ли си , че си монтирал буталата в правилната позиция? След следващия ремонт , аз бих сменил маслото , увеличил количеството му. Ще го разработя на място за да чуя как работи , първоначално с богата смес. Най-вече ще наблегна на работата му със средна газ , и ще погледна състоянието на свещите. И след като поработи известно време , ще го разглобя за инспекция.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
-
Според американския опит с въпросния модел джет , се оказва , че съм прав относно количеството масло. При премахване на инжекторната система за смазване , и при предварително смесване на бензина с маслото , след ремонт и при разработка , се препоръчва съотношение 25:1. Което е доста повече от това което ти смесваш. И това което писах , препоръчва се разработване с по-богата горивна смес.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Колега, много благодаря за отделеното време и внимание. Стара технология е двигателя, което ме кара да се чудя за какво иде реч. Главните жигльори са 165 номер, чисти са. Вакуумни мембрани са здрави и перфектни. Хлабината е 0.15мм нарочно по-голяма. Масло му сипваме по 25 грама, не ми се вярва да е малко. Свещите са керемидени. Обаче на средна газ,карбуратора се пали и в него гори огън все едно е запалена бензинова лампа. На пълна газ огъня гасне. Относно механика, съм аз и доста съм разглобил и направил и този ще направя, такива казуси са полезни на всички, не само на такива изпаднали в беда. Благодаря ти много и не само на тев, ще ви държа в течение.
- 1 like
Коментар
-
При най-простия 2-тактов двигател , полата на буталото играе роля на клапа. Когато буталото се движи нагоре , под буталото се създава вакуум , полата на буталото отваря отвора към карбуратора , и под буталото се всмуква горивна смес. При движение на буталото надолу , полата затваря отвора към карбуратора , и буталото започва да сгъстява горивната смес. Наближавайки Д.М.Т , челото на буталото отваря преливните отвори , и сместа преминава над буталото , това е момента когато обема над буталото е свързан с обема под буталото , но няма връзка с карбуратора. При твоя двигател , горивото се всмуква по-ниско под буталото , полата на буталото не служи за клапа , и поради тази причина има клапа с пластини. Когато има вакуум , пластините се отварят и пропускат горивна смес , когато има налягане пластините затварят и не позволяват връщане към карбуратора. Ако тази клапа е неизправна , пластините не затварят , е възможна връзката , запалена горивна смес - под бутален обем - карбуратор. В следващото видео се вижда нагледно.
https://global.yamaha-motor.com/busi...logy/ypvs.html
Та търсиш проблем в клапите и в момента на запалване /работи със закъснение/. Възможен е и някакъв проблем с резонатора , затруднено движение на изгорелите газове. Семеринги на коляновия вал. Ако случайно цилиндрите са правени , и преливните отвори и този на ауспуха отварят и затварят на грешни градуси , също би създавало подобен проблем. Ако главите и цилиндрите са шлайфани , може да имаш значително увеличена степента на сгъстяване. От разстояние с толкова мога да ти помогна.
В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
- 1 like
Коментар
-
Инжекторната система го дозира в съотношение от 30:1 до 100:1 , в зависимост от режима на работа. При него е премахната и се смесват предварително в съотношение 40:1 , но след ремонт , при разработка , първият резервоар е в съотношение 25:1.Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнениеАко съотношението бензин / масло трябва да е 25:1 , то маслото на 1 литър бензин трябва да е 40 грама
Но двигателя има някакъв проблем и реално няма мазане при средни обороти. Запалването на сместа под буталото , обяснява липсата на мазане , високата температура и задирането на буталото. При запалване на сместа под буталото , маслото просто изгаря и няма мазане.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
И как точно няма да забележиш запалване под буталото?
В зависимост от особеностите на конкретния двигател това значи или топовни гърмежи през карбуратора или поне яко прекъсване и разтрисане.
---
Липсата на мазане в средни режими може да се обясни със засмукване на въздух в картера - напр. през лагерите на коляновия вал, фланеца на карбуратора и други сгодни места.
Коментар
-
Ако смуче въздух много трудно ще пали. При обзалагане бих заложил на проблем ( малко масло ) Борето Какъв е цвета на свещите? Прегледай това - http://www.autoreview.bg/advice/tech...lnite-sveshti/Последно редактирано от boreto2; 28-07-22, 08:10.
- 1 like
Коментар
-
Набързо от нета . И нещо "интересно" от тази статия - /Избягвайте каране на постоянни обороти продължително време/ - https://mynewmotorbikes.blogspot.com/p/2-4.html
Коментар
-
Цилиндъра не се губи напълно , другите два му помагат , топовни гърмежи няма , и във водата по-трудно се усеща , докато не затегне. Проблема с горенето го е забелязал при работа на място. Ако смуче преди карбуратора , около фланеца , ще има повишени обороти на празен ход , обедняването ще се появи във високите обороти. Три цилиндъра , три карбуратора , и един резонатор , е проблемна комбинация.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеИ как точно няма да забележиш запалване под буталото?
В зависимост от особеностите на конкретния двигател това значи или топовни гърмежи през карбуратора или поне яко прекъсване и разтрисане.
---
Липсата на мазане в средни режими може да се обясни със засмукване на въздух в картера - напр. през лагерите на коляновия вал, фланеца на карбуратора и други сгодни места.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар