Това за изработката е много вярно. Като видиш фаски, закръгления по корпуса, грапавост на повърхнините. Личи си кога е изпипано. Вярно е, че това не са работни повърхнини, но все пак говори за отношението към изработката. Иначе както писах, за тия по-дъртите коли повечето части са от по-непипнатите. Явно вече таргета е части за по-нови модели.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
THermotec - Да или Не
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеТова за изработката е много вярно. Като видиш фаски, закръгления по корпуса, грапавост на повърхнините. Личи си кога е изпипано. Вярно е, че това не са работни повърхнини, но все пак говори за отношението към изработката. Иначе както писах, за тия по-дъртите коли повечето части са от по-непипнатите. Явно вече таргета е части за по-нови модели.
На външен вид беше като за изложба - изглеждаше по-добре от оригиналната.
За сравнение, оригиналната помпа на ферозата (на 31 години) изглеждаше почти все едно руснак я е правил.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
Говори най-вече за отношението към търговския вид. С перфектно изглеждаща по тия критерии помпа с виско Shimahide щях да си прегрея тераното посред истинска зимна разходка на минус 10 градуса - докато е студена виското е зацепило и си стои така докат не спреш на бензиностанция например, и изгасиш мотора, та да се сети че трябва да отцепи. После обаче зацепва когато видиш че стрелката е почти в червеното и пак спреш, надувайки парното и вентилатора на макс.
На външен вид беше като за изложба - изглеждаше по-добре от оригиналната.
За сравнение, оригиналната помпа на ферозата (на 31 години) изглеждаше почти все едно руснак я е правил.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение...Сега роботизирани и ЦПУ машини бол. Абе и така и така е.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Оригиналната помпа изглежда недотам добре откъм повърхнини и обработка на неработна част. Не виждам по нея никакви означения, но фактът, че за 320 000км си работеше, не течеше и не стържеше е достатъчно добра атестация за качество. Ако не бях тръгнал да сменям ремъка, нямаше да разбера, че има проблем. Щеше да се усети, когато проблемът стане голям.
Ще съм доволен, ако новата изкара 100 000. Нямам илюзии, че е по-добра от ОЕМ. Колата има и спомагателна електрическа помпа, освен тази на печката(оригинална) за рест функцията.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
GEBA са били ОЕМ няколко десетилетия на МБ.
https://www.geba-autoteile.de/en/
В по-ново време (по данни на позватели) - GRAF (които правят помпи за SKF и Saleri) ; и HEPU. Ако трябва да купувам помпа,гледам първо предложенията на тия.
Aluwag леят някои от по-сложните корпуси,кой довършва продукта не се знае.
https://www.aluwag.ch/en-index.html#a-produktion
Въпросът доколко се различава заводското изпълнение от aftermarket качеството на продукта на една и съща фирма остава открит...Отзивите са противоречиви.
SWAG и FEBI често пускаха OEM части с не толкова старателно заличено лого на МБ или друг производител на човешки цени.
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар