Обява

Свий
Няма добавени обяви.

THermotec - Да или Не

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Това за изработката е много вярно. Като видиш фаски, закръгления по корпуса, грапавост на повърхнините. Личи си кога е изпипано. Вярно е, че това не са работни повърхнини, но все пак говори за отношението към изработката. Иначе както писах, за тия по-дъртите коли повечето части са от по-непипнатите. Явно вече таргета е части за по-нови модели.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #17
      Крайно време беше да се преебе нещо по тази кола...
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
        Това за изработката е много вярно. Като видиш фаски, закръгления по корпуса, грапавост на повърхнините. Личи си кога е изпипано. Вярно е, че това не са работни повърхнини, но все пак говори за отношението към изработката. Иначе както писах, за тия по-дъртите коли повечето части са от по-непипнатите. Явно вече таргета е части за по-нови модели.
        Говори най-вече за отношението към търговския вид. С перфектно изглеждаща по тия критерии помпа с виско Shimahide щях да си прегрея тераното посред истинска зимна разходка на минус 10 градуса - докато е студена виското е зацепило и си стои така докат не спреш на бензиностанция например, и изгасиш мотора, та да се сети че трябва да отцепи. После обаче зацепва когато видиш че стрелката е почти в червеното и пак спреш, надувайки парното и вентилатора на макс.

        На външен вид беше като за изложба - изглеждаше по-добре от оригиналната.

        За сравнение, оригиналната помпа на ферозата (на 31 години) изглеждаше почти все едно руснак я е правил.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

          Говори най-вече за отношението към търговския вид. С перфектно изглеждаща по тия критерии помпа с виско Shimahide щях да си прегрея тераното посред истинска зимна разходка на минус 10 градуса - докато е студена виското е зацепило и си стои така докат не спреш на бензиностанция например, и изгасиш мотора, та да се сети че трябва да отцепи. После обаче зацепва когато видиш че стрелката е почти в червеното и пак спреш, надувайки парното и вентилатора на макс.

          На външен вид беше като за изложба - изглеждаше по-добре от оригиналната.

          За сравнение, оригиналната помпа на ферозата (на 31 години) изглеждаше почти все едно руснак я е правил.
          Външния вид не е 100% гаранция, но все пак. А и преди 31 години обработката на повърхнини, които нямат отношение към работата на частта, може да е струвала доста по-скъпо. Сега роботизирани и ЦПУ машини бол. Абе и така и така е.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
            ...Сега роботизирани и ЦПУ машини бол. Абе и така и така е.
            Да, и вече са евтини, еле пък ако бълват хиляди бройки от нещо. Съответно и да докараш вид вече е евтино и не се иска никаква философия. А да направиш нещо читаво си е все толкова скъпо и трудно, колкото винаги е било.

            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #21
              Оригиналната помпа изглежда недотам добре откъм повърхнини и обработка на неработна част. Не виждам по нея никакви означения, но фактът, че за 320 000км си работеше, не течеше и не стържеше е достатъчно добра атестация за качество. Ако не бях тръгнал да сменям ремъка, нямаше да разбера, че има проблем. Щеше да се усети, когато проблемът стане голям.
              Ще съм доволен, ако новата изкара 100 000. Нямам илюзии, че е по-добра от ОЕМ. Колата има и спомагателна електрическа помпа, освен тази на печката(оригинална) за рест функцията.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #22
                От мен един глас за Hepu, не особено известна марка, но много добро качество.Dolz и Ina също.
                Термотек е що-годе читаво менте, но за вентилатори, радиатори, маркучи и фланци.За помпи не е добър вариант

                Коментар


                • #23
                  GEBA са били ОЕМ няколко десетилетия на МБ.
                  https://www.geba-autoteile.de/en/
                  В по-ново време (по данни на позватели) - GRAF (които правят помпи за SKF и Saleri) ; и HEPU. Ако трябва да купувам помпа,гледам първо предложенията на тия.
                  Aluwag леят някои от по-сложните корпуси,кой довършва продукта не се знае.
                  https://www.aluwag.ch/en-index.html#a-produktion

                  Въпросът доколко се различава заводското изпълнение от aftermarket качеството на продукта на една и съща фирма остава открит...Отзивите са противоречиви.
                  SWAG и FEBI често пускаха OEM части с не толкова старателно заличено лого на МБ или друг производител на човешки цени.

                  Коментар


                  • Kirilpm
                    Kirilpm коментира
                    Редактиране на коментар
                    Сваг и Феби е едно и също, качеството доста варира през годините.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X